Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4076 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם

 

אני מעוניין לקנות רכב שמיועד בשבילי עם נסועה של 50% עירוני 50% בינעירוני

נסועה קבועה מפ"ת-ראשל"צ ומידיי פעם עושה נסיעות להרצליה-ת"א-נס ציונה-רמלה

 

רצוי יד ראשונה

בעקרון אנחנו במשפחה 4 נפשות ואני מעוניין שכולם יוכלו להכנס לרכב בלי בעיה.

 

רצוי שהרכב יהיה אמין וחסכוני בעלויות החזקה שלו כי לא ארצה לשלם הון תועפות עבור הטיפולים הביטוח והדלק כי כל ההוצאות יוצאות רק ממני.

 

אני מעוניין רק ברכב אוטומט(מוגבל בגלל הרישיון)

חשבתי על כל מיניי רכבים כמו לדוגמא שברולט ספארק שזה רכב קומפקטי ויוכל להכיל בתוכו 4 נפשות

 

אשמח לעזרה מהמומחים פה בפורום לקבלת החלטה נבונה

 

תודה רבה על עזרתכם

פורסם

בהחלט אפשר ספארק וכאלה, אבל שים לב שהן קטנות יחסית. לדעתי כדאי לך משפחתית, ובתקציב כזה, מאזדה 3 היא אחלה רכב אמין (אבל פחות אולי חסכונית בדלק)

פורסם
בהחלט אפשר ספארק וכאלה, אבל שים לב שהן קטנות יחסית. לדעתי כדאי לך משפחתית, ובתקציב כזה, מאזדה 3 היא אחלה רכב אמין (אבל פחות אולי חסכונית בדלק)

 

תודה רבה על היעוץ

 

אשמח לעוד עצות מחברי הפורום :)

פורסם

ספארק היא רק ידנית,ל4 נפשות הייתי לוקח סופר מיני,

למשל דייהטסו סיריון,אמינה,מרווחת בפנים יחסית,

יונדאי אקסנט,מאוד אמינה,תא מטען יותר גדול,6כריות אוויר,לא יקרה לאחזקה.

פיאט גרנדה פונטו תהיה חיסכונית יותר תודות לגיר הרובוטי,אבל בעיר איני אוהב את העבודה שלו,תנסה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בהנחה ש-5 נפשות כוללים 3 ילדים, אז זה מאד תלוי האם הם דורשים כסאות בטיחות ו/או בוסטרים. ברב המשפחתיות לא טריויאלי להכניס 3 מושבי בטיחות אז בסופר-מיני זה משימה בלתי אפשרית.

מציע לך לבדוק סקודה רומסטר בדגם 1.6 אוט' - מכונית ורסטילית עם תכנון מאד חכם כאשר המושבים מאחור נעים על מסילה ולכן יש לה פוטנציאל ל"הנדס" הושבה של 3 מושבי בטיחות. מנוע ה-1.6 הוא ותיק ואמין מאד, והגיר הוא אוט' פלאנטרי 6 הילוכים של חברת אייסין (יפני). המכונית לא מאד חסכונית, אך בנהיגה מתונה אפשר להשיג 11 ק"מ/ל' (אין משפחתומתיות בנזין אטמטספירי עם נתונים טובים יותר).

המכונית היתה מאד נפוצה בציים, אך קיימים גם אנשים פרטיים שרכשו אותה. חפש אחת פרטית.

אופציה נוספת פורד פוקוס (עדיף סטיישן) דור קודם.

אני מניח שיונדאי i30 תהיה יקרה מהתקציב שלך. קיה סיד דור קודם גם אופציה טובה.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם (נערך)
בהנחה ש-5 נפשות כוללים 3 ילדים, אז זה מאד תלוי האם הם דורשים כסאות בטיחות ו/או בוסטרים. ברב המשפחתיות לא טריויאלי להכניס 3 מושבי בטיחות אז בסופר-מיני זה משימה בלתי אפשרית.

מציע לך לבדוק סקודה רומסטר בדגם 1.6 אוט' - מכונית ורסטילית עם תכנון מאד חכם כאשר המושבים מאחור נעים על מסילה ולכן יש לה פוטנציאל ל"הנדס" הושבה של 3 מושבי בטיחות. מנוע ה-1.6 הוא ותיק ואמין מאד, והגיר הוא אוט' פלאנטרי 6 הילוכים של חברת אייסין (יפני). המכונית לא מאד חסכונית, אך בנהיגה מתונה אפשר להשיג 11 ק"מ/ל' (אין משפחתומתיות בנזין אטמטספירי עם נתונים טובים יותר).

המכונית היתה מאד נפוצה בציים, אך קיימים גם אנשים פרטיים שרכשו אותה. חפש אחת פרטית.

אופציה נוספת פורד פוקוס (עדיף סטיישן) דור קודם.

אני מניח שיונדאי i30 תהיה יקרה מהתקציב שלך. קיה סיד דור קודם גם אופציה טובה.

 

11 ק"ל זה דיי הרבה אני מציין שמדובר ב 3 ילדים גדולים 18 אז אין צורך בבוסטר בכל מקרה רצוי רכב שיסחוס אבל לא גדול ..לגביי צריכת דלק חשבתי לכיוון 16-18 קילומטר לליטר יש חיה כזו ?

לגבי המודל של הרכב הכי נמוך שאני רוצה לרדת זה 2010

תודה רבה על העזרה.

עריכה אחרונה על ידי ram4000
פורסם
11 ק"ל זה דיי הרבה אני מציין שמדובר ב 3 ילדים גדולים 18 אז אין צורך בבוסטר בכל מקרה רצוי רכב שיסחוס אבל לא גדול ..לגביי צריכת דלק חשבתי לכיוון 16-18 קילומטר לליטר יש חיה כזו ?

לגבי המודל של הרכב הכי נמוך שאני רוצה לרדת זה 2010

תודה רבה על העזרה.

לדעתי, בתקציב שאתה מעונין לרכוש, לא תמצא רכב עם נתוני צריכה כפי שאתה מחפש, אלא אם כן תמצא איזה דיזל ותיקה עם גיר רגיל.

פורסם

שלום,

יש יותר מדי דרישות בשביל תקציב נמוך ושנתון גבוה.

אני לא חושב שזה רעיון טוב לדחוס 5 אנשים די בוגרים ברכב קטן.

צריכת דלק שאתה מבקש קיימת ברכבי דיזל, היברידיים ומיני.

אני מציע לך לחפש סיריון - חסכוני יחסית, אמין ויותר מרווח מאשר ספארק/ אלטו/107.

קיים רכב שיכול להתאים למה שאתה מחפש מבחינת גודל כתחליף לרכב משפחתי וצריכת דלק - הונדה ג'אז, אבל בתקציב שרשמת הוא יהיה מודל 2007 צורה קודמת.

בשביל ג'אז 2010 צריך להגדיל משמעותית את התקציב.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מכונית שעונה לדרישות שלך היא פלואנס או מגאן סטיישן דיזל, אך סביר להניח שתצטרך להכפיל (פחות או יותר) את תקציב הרכישה.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
מכונית שעונה לדרישות שלך היא פלואנס או מגאן סטיישן דיזל, אך סביר להניח שתצטרך להכפיל (פחות או יותר) את תקציב הרכישה.

 

לצערי אין באפשרותי להגדיל את התקציב מה שאומר שאני אצטרך להתפשר על אחד הסעיפים השאלה אם להתפשר על צריכת דלק כי זה סכום כסף שייצא ממני כל שבוע שבועיים לערך .. עלויות אחזקה לא ארצה להתפשר

אשמח לעצות ייעול

פורסם (נערך)

אני חושב שבמקרה שלך ההפרש בצריכת דלק פחות משמעותית, כי בגדול הרכב לא הולך לנסוע המון.

רכב משפחתי שלא הוזכר כאן - ניסאן טיידה יכול להוות פשרה טובה מבחינתך.

זה רכב אמין מאוד, זול לקניה ולתחזוקה, יחסית חסכוני .

החסרון - לא יפה חיצונית ולא סחיר ( אולי במקרה שלך זה יתרון, שנתון גבוה במחיר נמוך ).

עריכה אחרונה על ידי vladclar
פ

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אני חושב שבמקרה שלך ההפרש בצריכת דלק פחות משמעותית, כי בגדול הרכב לא הולך לנסוע המון.

רכב משפחתי שלא הוזכר כאן - ניסאן טיידה יכול להוות פשרה טובה מבחינתך.

זה רכב אמין מאוד, זול לקניה ולתחזוקה, יחסית חסכוני .

החסרון - לא יפה חיצונית ולא סחיר ( אולי במקרה שלך זה יתרון, שנתון גבוה במחיר נמוך ).

 

 

הניסן טידה אוטו נחמד אבל אחרי תקופה שארצה למכור אני יהיה בבעיה..

 

אשמח לעוד עצות

פורסם

אם זה לא הובן, אז בתקציב שלך אין מכונית שעונה לכל הדרישות שלך (בטח שלו לצריכת הדלק הפנטסטית + גיר אוט'). הוצעו לך מספר דגמים רלוונטיים בשרשור. חפש אקזמפלר שמור ומטופל, בהצלחה.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם (נערך)

לכל דבר יש מחיר, גם לטיידה שאותה קונים בזול ומוכרים בזול.

את הדרישה לרכב סחיר במסגרת המגבלות שלך לא הייתי אפילו מעלה - הרי ברור שרכב משנתון גבוה ובתקציב נמוך לא יהיה סחיר בעליל, אחרת הוא לא היה נמכר בזול גם עכשיו.

רוצה רכב סחיר ומבוקש יחסית? תרד לשנתון 2007 ותחפש הונדה ג'אז או טויוטה קורולה שנתון אחרון של הדגם הקודם ( עד 2007).

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...