Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7828 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
סבבה

אז איפה אני אמור לקנות ומה אני אמור לבקש?

אם אתה מפרק מספק כוח אתה לא תחסוך הרבה זה בטוח...

לך לכל חנות אלקטרוניקה... מדובר בשקלים בודדים.

או שתיקח חופן מהמעבדה של תמיר ;):)

פורסם
אם אתה מפרק מספק כוח אתה לא תחסוך הרבה זה בטוח...

לך לכל חנות אלקטרוניקה... מדובר בשקלים בודדים.

או שתיקח חופן מהמעבדה של תמיר ;):)

חח

 

רגע ואיזה במיקרו פאראד

אני אמור לבקש ?

פורסם

תנקס

 

אז עכשיו אני שואל שאלה אחרת

פעם רציתי לבנות תיבות ל 6X9 ואמרו לי שזה יקטול את הבאס במידה ואני בכול מקרה חותך את הבאס

תיבה יכולה רק לעזור לא ?

פורסם

אנטיזחן, קצת להסתכל באתר .. לבוא ולשאול מה אתה מבין מזה.. לא יזיק לך ..

בכל אופן, 400 מיקרופארד עבור תחימה של 100HRZ.

 

מתן, אכן תיבה שלא מותאמת לוופר, תקטול את הבאס בצורה משמעותית, ואם אתה חותך את הבאס, אתה תוכל להשים את הרמקול בתוך תיבה ללא השלכות מיוחדות .. השאלה פה .. איזה עזרה היא תיתן?

 

לגבי מיקום עבור קבלים, בת"א רחוב שדרות הרצליון. יש את החנות של "חן אלקטרוניקה" , היא חנות פינתית, הרחוב השני שהיא נושקת לו, יש בו חנות בשם "סימן טוב" , (זה מול חן, בזוית .. אתם מוזמנים להיכנס לשאול את חן הוא בחור נחמד..אחלה מחירים הוא עושה..)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

מצטער אנשים פשוט לא היה לי זמן לקרוא את הכתבה באוטוסאונד שיהיה לי אני יקרה ואני ישאל אם יהיו שאלות רק משהו אחד מיקמיק את הנתון אל 400 מיקרופארד מאיזה טבלה/עמודה לקחתה?

פורסם
נו באמת צריך להאכיל אותך.

http://www.autosound.co.il/main.asp?url=content/PassiveFilters/25-08-2003-Theory-Filters.html

 

תכניס את התדר שבו אתה רוצה לחתוך, תמחק את ה 4 אום של הרמקול מכיוון שהתה רוצה חיתוך ע"י קבל תלחץ על חשב ותקבל תוצאה ב מיקרו פאראד.

אם הוא מוחק זה לא מראה תוצאה.

×
×
  • תוכן חדש...