Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אם השנה


נמרוד רחמימוב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני חושב שכן שווה לנסות לאתר את האמא ולהסביר לה למה היא לא בסדר.

 

המשוואה כאן מאוד פשוטה:

במקרה תאונה, הנפגעת העיקרית היא הילדה, היא לא אשמה שיש לה אמא מפגרת.

 

במקרה הזה - אם תפעל תציל את החפים מפשע, לא את הפושעים.

עונש אכן לא יעזור, אני בספק אם אמא שלה תמשיך לנהוג (תרתי משמע) כך אחרי שמישהו יסביר לה את חומרת מעשיה, אין צורך להעמיק לה את הoverdraft.

אני בטוח שיש לאנשים פה בפורום דרך לאתר אותה לפי מספר הרישוי... (סוף סוף יהיה שימוש נאות לקשרים של האנשים פה...)

ואל תשכח לעשות כן לכל הקיבוצניקים והמושבניקים בארץ, שרוכבים על טוסטוסים בלי קסדה, הם ובניהם אחריהם. ועל כל המעשנים בארץ, אלה שמוכרים סיגריות ואלה שמוכרים חגיגת. ועל כל בעלי הפאבים למיניהם, המוכרים אלכוהול ומי שנוהג. ושלא נשכח בטעות את אלה שנוסעים מעל המהירות המותרת. הרי גם זו עבירה על החוק, ולו כולנו שמרנו על כל החוקים לא היו תאונות כלל. ואלה שלא אותתו לפני מעבר נתיב, יציאה מהחניה בביתם, וכו'. ומה עם אלה שיושבים עם המשענת בזזוית 45 מעלות? גם הם מסכנים את היושבים ברכב. ום אלה שהורידו יד מההגה. כולם, ועוד.

זה כבר נהיה מגעיל איך כל אחד פה מתחסד כאילו הוא נוסע הכי בטוח שיש ולא מפספס אף ענף של בטיחות.

dirty old man

need love too

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ואל תשכח לעשות כן לכל הקיבוצניקים והמושבניקים בארץ, שרוכבים על טוסטוסים בלי קסדה, הם ובניהם אחריהם. ועל כל המעשנים בארץ, אלה שמוכרים סיגריות ואלה שמוכרים חגיגת. ועל כל בעלי הפאבים למיניהם, המוכרים אלכוהול ומי שנוהג. ושלא נשכח בטעות את אלה שנוסעים מעל המהירות המותרת. הרי גם זו עבירה על החוק, ולו כולנו שמרנו על כל החוקים לא היו תאונות כלל. ואלה שלא אותתו לפני מעבר נתיב, יציאה מהחניה בביתם, וכו'. ומה עם אלה שיושבים עם המשענת בזזוית 45 מעלות? גם הם מסכנים את היושבים ברכב. ום אלה שהורידו יד מההגה. כולם, ועוד.

זה כבר נהיה מגעיל איך כל אחד פה מתחסד כאילו הוא נוסע הכי בטוח שיש ולא מפספס אף ענף של בטיחות.

תגיד לי? הכל בסדר שם? Knock knock, anybody home?

 

במקרה תאונה או אפילו בלימה חזקה היא לא משאירה לבת שלה סיכוי. כל הדוגמאות שהבאת מעלות את רף הסיכון במידה כזו או אחרת, אבל יש גבול.

הגבול הוא בבורות שמסכנת ילדה חפה מפשע.

 

נוהג כחוק? החברים שלי קוראים לי "הזקנה" כי אני נוהג יותר מדי כחוק לטענתם, אבל לא ברמת הנהיגה שלי עסקינן - אלא ברמת הסיכון הלא מודע של ילדה ע"י האם.

 

ותפסיק להיות בן אדם מעצבן.

פורסם
ואל תשכח לעשות כן לכל הקיבוצניקים והמושבניקים בארץ, שרוכבים על טוסטוסים בלי קסדה, הם ובניהם אחריהם. ועל כל המעשנים בארץ, אלה שמוכרים סיגריות ואלה שמוכרים חגיגת. ועל כל בעלי הפאבים למיניהם, המוכרים אלכוהול ומי שנוהג. ושלא נשכח בטעות את אלה שנוסעים מעל המהירות המותרת. הרי גם זו עבירה על החוק, ולו כולנו שמרנו על כל החוקים לא היו תאונות כלל. ואלה שלא אותתו לפני מעבר נתיב, יציאה מהחניה בביתם, וכו'. ומה עם אלה שיושבים עם המשענת בזזוית 45 מעלות? גם הם מסכנים את היושבים ברכב. ום אלה שהורידו יד מההגה. כולם, ועוד.

זה כבר נהיה מגעיל איך כל אחד פה מתחסד כאילו הוא נוסע הכי בטוח שיש ולא מפספס אף ענף של בטיחות.

אתה צודק חלקית ... כן כולם עוברים על החוק .. אבל זאת פאקינג ילדה קטנה היא תעוף דרך השמשה במקרה של תאונה הכי קטנה מה אתה לא מבין .. אמנם לדעתי להגיש תלונה זה צעד קיצוני מתחסד ואפילו מגעיל אבל לומר לה מילה לא היה מזיק ..

GTA זה הכי אחי .

פורסם
דבר נוסף- אם אתה לא נושף בפניה של ביתך את עשן הסיגריות, היא לא ניזוקה מזה?

להסיע ילדה לא חגורה זה אכן חוסר מחשבה וחוסר אחריות. כמו הרבה דברים בחיים.

ושוב אתה מוכיח בעצמך איך הנך מסיט את הדברים.

אז בוא ואחדש לך דבר נוסף - גם בתוך ביתי(כמובן גם אצל אחרים) אין אני מעשן, אלא במקום פתוח(גינה, מרפסת). כן, גם בימים(ולילות) קרים אלו אני יוצא אל המרפסת.

 

הנושא העיקרי החשוב פה - חינוך לנהיגה/נסיעה נכונה, לאו דוקא חוקית, מאחר והם מתנגשים לא אחת.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

לומר לה מילה- בהחלט כן. לדון על הנושא בפורום, גם.

אבל לפרסם תמונה שלה עם כל ההשמצות האלה זה כבר עובר את גבול הטעם הטוב.

ומי אמר שלהסיע ילדה לא חגורה, בנסיעה איטית זה מסוכן יותר מלעשן וכל הנ"ל? הסיכוי למות בגלל התאונה הנ"ל קטן יותר מאשר בגלל עישון, מספיק עם כל החרטא הזה.

 

להביע דעה זה דבר אחד, להשמיץ ולזלזל זה דבר אחר.

dirty old man

need love too

פורסם
לומר לה מילה- בהחלט כן. לדון על הנושא בפורום, גם.

אבל לפרסם תמונה שלה עם כל ההשמצות האלה זה כבר עובר את גבול הטעם הטוב.

ומי אמר שלהסיע ילדה לא חגורה, בנסיעה איטית זה מסוכן יותר מלעשן וכל הנ"ל? הסיכוי למות בגלל התאונה הנ"ל קטן יותר מאשר בגלל עישון, מספיק עם כל החרטא הזה.

 

להביע דעה זה דבר אחד, להשמיץ ולזלזל זה דבר אחר.

אם היית טורח לקרוא את מה שכתבתי בהודעתי הראשונה היית יודע שדעתי הייתה:

לא להתלונן במשטרה

כן לנסות לאתר אותה ולהסביר לה שהיא מסכנת את בתה

 

מאיפה אנחנו יודעים שמדובר בנסיעה איטית? גם ב50 קמ"ש נהרגים כשעפים...

פורסם

אני מעשן תיוך כדי נהיגה וגם מגרד באוזן כשצריך אבל אי אפשר להשוות בין הדברים ,כי בשביל לעשן לא צריך להוריד ת'עניים מהכביש וכנ"ל לגבי גירוד באוזן אבל בין זה לבין ילדה ללא כיסה וחגורה מתאימים יש הרבה הבדל ד"א למי שאמר ש50 קמ"ש זו נסיעה איטית אז שיתאר לעצמו בראש כניסה בקיר ב40 קמ"ש בלי חגורה .... חוץ מזה יש באחד הפורומים בתפוז דיון מאימק בנושא מנקודת מבט של הורים שדנים איך לקחת ילדים .

 

לדעתי ב50 קמ"ש אותה ילדה הייתה פוגעת עם העורף בדשבורד בעוצה של כמה עשרות ק"ג לפחות .....

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.


×
×
  • תוכן חדש...