Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4113 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום.

 

רכשתי לפני כשבועיים סוזוקי בלנו משנת 1999 גיר אוטומטי.

שמתי לב כשהרכב קר הוא אינו משלב הילוך אחרון ומושך טורים עד שהוא מתחמם.

התופעה לא מפריעה יותר מידי (בכל זאת, רכב בנזין, מתחמם תוך 2-3 דקות).

לאחר שרכב מתחמם הוא נוסע רגיל לגמרי, כולל העברת הילוכים בזמן.

 

חשבתי שהבעיה נגרמת ממחסור בשמן גיר. ראיתי שהשמן לא בצבע הרגיל (כתום-חום).

הוא הוחלף בחלקו (4 ליטר מהאגן).

הבעיה לא טופלה לצערי.

(כמו כן הבנתי שהגיר האוטומטי של הבלנו הוא אינו אלקטרוני, לכן הלכתי לכיוון של שמן).

 

מה אוכל לעשות על מנת להעלים את הבעיה הנ"ל?

 

בתודה,

בר

פורסם

אכן, ככל הנראה זה תקין.

 

בכמה דגמים (בעיקר יפניים) מאותם שנים תיבת הילוכים לא משלבת להילוך הגבוה ו/או לא נועלת את ממיר המומנט על מנת לאפשר למנוע ולתיבת הילוכים להגיע לטמפ' עבודה מהר יותר.

 

לא יודע למה התכוונת כשרשמת שהגיר "אינו אלקטרוני". יש לגיר יחידת בקרה ממוחשבת.

 

 

פורסם

תודה רבה חברים.

עשיתם לי קצת סדר בראש, כנראה אני בלבלתי בין מושגים.

 

לגיר יחידה ממוחשבת, 2.5 ליטר מהאגן, המצב תקין.

תודה רבה :-D

×
×
  • תוכן חדש...