Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4110 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן חברים ,

 

עזרתי לחבר להתקין שלטי נוחות והכל זרם די חלק והצלחנו לנעול ופתוח דרך השלטים ..

 

הדבר היחידי שלא הצלחנו זה לגרום לאורות האיתות לפעול בעת אחת מהפעולות ,

אשמח לעזרה מימכם ? איך אני מוצא את חוטים הרלוונטים ? בעצם מגיע לכפתור ה"משולש" ?

מה"מוח" יש לי שני חוטים חומים (אוניברסאלי כמובן מאליאקספרס) שאמורים להתחבר למאותתים

המון המון תודה חברים !

אהמם אהמם NATCO (עזרת לי יםם בפונטו שלי אם אתה זוכר חח )

 

נ.ב.

 

אני רוצה לציין שהרכב הנ"ל ,מסתבר, הגיע מהחברה עם אזעקת קוברה (האזעקה עצמה פיזית קיימת אבל מנוטרלת , השלטים נדפקו לגמרי) , אולי זה יעזור .

 

http://www.saxperience.com/forum/showthread.php?t=325996

עריכה אחרונה על ידי matanamos
פורסם

אתה לא חייב לחבר לאורות האיתות, אתה יכול לחבר גם לאורות חניה.

 

בקנגו 2003 שלי, חיברתי את ה SIGNAL של האזעקה ל-2 חוטים שיוצאים מהידית איתות.

מאחר והארכיטקטורה דומה\זהה (שזה אומר: חוטים עבים מגיעים לידית איתות, וחוטים נוספים הולכים למתג חירום\משולש) אני יכול לשער שגם בסקסו תמצא את חוטי האיתות שאתה מחפש.

העזר בנורת ביקורת פשוטה או כל מנורה אחרת 12V קטנה, חבר צד אחד למינוס ועם הצד השני תחפש את האיתות שלך (בזמן שהוא עובד) בתקע של הידית אורות\איתות.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...