Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4129 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באתר עשיתי השוואת דלק וזה התוצאות

בדגם לפני המתיחת פנים של 84 רשום לי באתר http://www.kml.co.il/

צריכת דלק יצרן = 14.5

צריכת דלק אמיתית 10.48

ובדגם לאחר המתיחת פנים של 97 כוחות סוס

צריכת דלק יצרן = 14.9

וצריכת דלק אמיתית 11.04

 

כלומר בערך הבדל של 0.7 בצריכת הדלק

אז לא הבנתי איפה ההבדל העיקרי שאנשים מדברים עליו?

פורסם

זה לא בדיוק מדויק שם, קח בחשבון שהמנוע גם חזק יותר, גטס לא הייתב חזקה אף פעם בתחום החיסכון, היתרון שלה שהיא אמינה, זולה לאחזקה ולא יקרה לכן אפשר לקנות שנתון מתקדם.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

 

כלומר בערך הבדל של 0.7 בצריכת הדלק

אז לא הבנתי איפה ההבדל העיקרי שאנשים מדברים עליו?

 

זה בערך ההבדל או אפילו פחות מזה, אם משווים שתי מכוניות באותו מצב מכאני, עם אותו נהג שנוסע באותם תנאים.

 

חשבת שיהיה הבדל של 4 קילומטר לליטר?

 

אין דבר כזה.

זה אותו רכב בשתי הגירסאות.

אותו משקל. אותו גיר.

אותה טכנולוגיה.

כן, בדגם החדש יותר יש מנוע מעודכן עם 16 שסתומים ועוד כמה שיפורים.

 

אבל זה לא מספיק בשביל להפוך אותו לחסכוני יותר באופן מורגש.

 

על מנת להגיע לסדר גודל של 15-20% חיסכון בצריכת דלק יצרנים משקיעים בטורבו, הקטנת נפח מנוע, גירים רובוטיים, טכנולוגיות היברידיות ושאר מערכות מתקדמות.

 

אין שום דבר מזה ביונדאי גטס אחרי מתיחת פנים, ולכן לא יכול להיות הפרש משמעותי בצריכת דלק בין הדגם הישן לחדש.

 

 

פורסם
זה בערך ההבדל או אפילו פחות מזה, אם משווים שתי מכוניות באותו מצב מכאני, עם אותו נהג שנוסע באותם תנאים.

 

חשבת שיהיה הבדל של 4 קילומטר לליטר?

 

אין דבר כזה.

זה אותו רכב בשתי הגירסאות.

אותו משקל. אותו גיר.

אותה טכנולוגיה.

כן, בדגם החדש יותר יש מנוע מעודכן עם 16 שסתומים ועוד כמה שיפורים.

 

אבל זה לא מספיק בשביל להפוך אותו לחסכוני יותר באופן מורגש.

 

על מנת להגיע לסדר גודל של 15-20% חיסכון בצריכת דלק יצרנים משקיעים בטורבו, הקטנת נפח מנוע, גירים רובוטיים, טכנולוגיות היברידיות ושאר מערכות מתקדמות.

 

אין שום דבר מזה ביונדאי גטס אחרי מתיחת פנים, ולכן לא יכול להיות הפרש משמעותי בצריכת דלק בין הדגם הישן לחדש.

פשוט רוב האנשים המליצו לי ללכת על הגטס בשנת 2006 עם המנוע של 1400 לאחר מתיחת הפנים כי המנוע הרבה יותר חסכוני, וכפי שאתה רואה באתר אין הרבה הבדלים, ככה שאני לא רואה סיבה לפסול את הדגמים של 2005 או 2004 אם תהייה מציאה.

מה שכן אני רוצה לתת דגש על לקנות את המערכת של ה2 כריות אוויר עם 4 החלונות החשמליים ומערכת ABS ולא הגירסה הפשוטה של ה GLF.

פורסם

אני באופן אישי החזקתי גטס 2008 (עם מנוע 1.4), צריכת הדלק הממוצעת בעיר עמדה על 1:11, כאשר בעיר בנהיגה רגועה אפשר להגיע ל1:12, אבל בזמני עומס ובקיץ עם מזגן דלוק תמידית, 1:10.

מה שכן, המנוע הזה חזק יותר מה1.35 וגם מספק ביצועים עדיפים. צריכה משולבת היא לא מה שראית אלא משהו בסגנון של 1:13-1:14.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...