Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיפור מעצבן על Tires4U ופנצ'ריה ברמלה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4142 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

התופעה הזאת תופסת תאוצה , לפני חודשיים התקשרתי לבדוק מחיר למצבר וורטה, סגרתי מחיר ודגם עם המוכר ונסעתי אליו.

כשהגעתי הוא מוציא לי מצבר אחר ואומר לי שזה בדיוק כמו ורטה (מכיר את הדגמים) אני בתשובה אבל סיכמנו על וורטה מקורי ולא חברות אחרות, המוכר: נראה לך שאני אמכור וורטה במחיר הזה.

תודה שלום חפש לך פראיירים אחרים.

בקיצור גורמים לך להכנס אליהם ואז משקרים

עריכה אחרונה על ידי michael carmi

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בפעם אחת שדבר כזה קרה לי על המקום שלחתי תלונה לtires4u ותוך כמה דקות שמעתי את בעל המקום מצטדק בטלפון - שווה לחכות לתגובה הרשמית של tires4u.

פורסם
התופעה הזאת תופסת תאוצה , לפני חודשיים התקשרתי לבדוק מחיר למצבר וורטה, סגרתי מחיר ודגם עם המוכר ונסעתי אליו.

כשהגעתי הוא מוציא לי מצבר אחר ואומר לי שזה בדיוק כמו ורטה (מכיר את הדגמים) אני בתשובה אבל סיכמנו על וורטה מקורי ולא חברות אחרות, המוכר: נראה לך שאני אמכור וורטה במחיר הזה.

תודה שלום חפש לך פראיירים אחרים.

בקיצור גורמים לך להכנס אליהם ואז משקרים

 

נראה לי שכדאי להתחיל להקליט שיחות טלפון גם במקרים האלה. בושה וחרפה.

להקליט שיחה ולתבוע בתביעות קטנות במקרה הצורך. מספיק נמאס הגיע הזמן שישלמו על הזמן והעצבים שמקומות כאלה גורמים לנו לבזבז.

זה אפילו פשוט, ולא דורש הרבה מאמץ. נכון לאף אחד אין כוח להתעסק, אבל אם נתחיל לעמוד על שלנו אולי נראה פה סטנדרט שרות אחר.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
בסדר, והסכמתי איתך.

רק שאלתי לגבי אם השתמשת באתר הישן או החדש.

וגם ציינתי שהסיפור עם המידה הגדולה יותר, אמת הוא.

 

לגבי המידה, ידוע ותגובתי היתה עבור noogie והתיחסה למידה הגדולה יותר:

http://car.mot.gov.il/ORIL/2011/3/11-1151.pdf

סבבה, קיבלתי, פות"ש כתב 185/65 אז אמרתי את שאמרתי, אבל אם המידה לא מאושר אז דברי בטלים למעט העקרון של הגדלת מידה לטובת מידה נפוצה וזולה יותר.

פורסם

אישית לא הייתי מחליף מידה על המקום בפנצ'רייה בלי להיכנס קודם למכון טסטים ושייבדקו באוטו-דאטה שהמידה באמת מאושרת בארץ, כולל לקבל תדפיס של הדף. בזמנו שעשיתי את זה לא לקחו כסף על זה ואמרו שזה שירות. כמובן ששינוי המידה ברשיון עולה כסף והבוחן ממש בדק את כל 4 הצמיגים כולל תאריך ייצור לכל אחד.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

יש צמיגיות שמחזיקות גם את התוכנה.

מעבר לכך, פותה"ש אמר שהמוכר הפנה את תשומת ליבו למדבקה על הרכב, שאמורה לספק לבוחן הרישוי על מנת לאשר המידה.

פורסם

לא תמיד המדבקה מספקת את הבוחן.

 

הכי טוב ללכת לדף הזה באתר של משרד התחבורה, להקליד את קוד הדגם כמו שכתוב ברישיון ואז לקבל קובץ PDF שמכיל את כל המידות המאושרות. תדפיס את המסמך וגש איתו למכון רישוי.

 

גם אצלי, אגב, הבוחן עבר על כל הצמיגים ובדק את קוד העומס ואת תאריך הייצור.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

יש שרשור באורך הגלות בנוגע לשינוי מידת צמיגים, צוין שם פעם אחר פעם שניתן לאשר מידה במידה והיא רשומה בספר הרכב ו\או במדבקה לצד מושב הנהג ו\או קיימת בAutoData.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

לאן הלכתם עם מידות הצמיגים, מותר, אסור. ואם בעל האוטו רוצה לשים צמיגים וג'נטים של פביה, מי אתם שתגידו לו לא.

 

אתם מפספסים את עיקרו של השרשור, השירות הקלוקל וחוסר האמינות של המקום ודומיו.

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

פורסם

שוגי - כבר נתתי את הלינק לדף נוהל הרישום המתאים, בהודעה #15.

 

מוריק - לא פספסנו. ענין שינוי המידה עלה מול הצמיגיה והיה חשש לפותח השרשור שלא מדובר באמת.

מעבר לכך, מה לגבי אחריות צרכנית? עם כמה שהבקשה לתוספת של 40 ש"ח מסריחה, זו החלטה של פותה"ש אם לדבוק בהסכם הטלפוני שנעשה או ללכת למקום אחר.

 

ירון - אומנם אין לי שום קשר לייבוא בכלל, כך שאיני יודע את העלויות האמיתיות, ותמחורים של משווקים (שגם עשויים לקבל סחורה מייבוא מקביל), אבל מחיר מוצג צריך להיות גם מחיר מכירה. יש חוק בנידון אם איני טועה (לא בטוח איך הוא מתייחס לדברים דרך הרשת).

אני מסכים שיש סיכוי שמחיר נמוך מאוד אולי מהווה פתיון בלבד, אבל כמו שאמרתי, הבחירה הצרכנית אם "ליפול" בו או לא, היא שלנו.

פורסם (נערך)

ירון יש סיכוי גדול שהאתר הזה לא מעודכן, והתאום שלו עם הפנצ'ריות לוקה בחסר. אם פותח השרשור היה נוסע בלי לבדוק לפני לאותה פנצ'ריה ודורש את הצמיג שהופיע במחיר שהופיע היה אפשר להגיד שהוא עשה טעות בכך שהסתמך על האתר, אבל זה לא המצב.

חשוב לזכור שפותח השרשור טלפן לאותה פנצ'ריה ובדק שוב ישירות מולה את מחיר הצמיג, ולא הסתמך בצורה עיוורת על המחיר המוצג באתר.

יכלה הפנצ'ריה להגיד לו שהמחיר הזה לא נכון/לא וודאי, ויש סיכוי שהוא יהיה יותר/פחות 50 שקלים.

ככה אף אחד לא היה מתלונן.

 

במקום זה הפנצ'ריה עשתה מעשה מטופש, גרמה ללקוח להגיע סתם, כאשר אין להם את הצמיג במלאי ועוד בחרה להפתיע אותו בסכום נוסף. זה שהסכום זניח מראה רק עד כמה ההתנהלות שלה מטופשת. התחייבת למחיר? טעית ב20 שקלים ספוג את זה השם שלך שווה יותר, ואני לא מדבר בכלל על העובדה שהצמיג שסוכם לא היה במלאי.

 

לפני שנה החלפתי זוג צמיגים בסקסו שלי. גם מידה בעייתית. בכל זאת מצאתי פנצ'ריה דרך אותו אתר, וזה אחרי שכמה פנצ'ריות אמרו לי שאין להם את הצמיג/אין להם במחיר המוצג. התקשרתי אליה. קבענו מחיר, וכשהגעתי הרכיבו לי את הצמיגים שהובטחו בלי בעיות ובלי הפתעות. לא מבין למה זו צריכה להיות פרוצדורה כזו מסובכת.

בקשר לאותן פנצ'ריות שאמרו לי שזה לא רלוונטי ממש לא כעסתי, להפך הבנתי שאיפשהו יכול להיות חוסר תאום. מה שכן צריך זה התנהלות בסיסית והוגנת מול לקוח, אני בטוח שפותח השרשור לא היה מתעצבן אם היו אומרים לו שאין/המחיר גבוה יותר כמו שהוא התעצבן כשגילה שרימו אותו סתם.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

אישית הרכבתי מידה דומה על הונדה ג'אז, פירלי P1 בצמיג ישיר בפ"ת, יש שם בחור בשם אלון, עשה אחלה מחיר והשירות היה מצוין.


×
×
  • תוכן חדש...