Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיפור מעצבן על Tires4U ופנצ'ריה ברמלה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4142 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חיפשתי 4 צמיגים לקליאו של הבן שלי במידה לא שגרתית 165/65/15. קיבלתי מהאתר Tires4U מספר אפשרויות.

אחרי שפסלתי את הסינים וכל מיני מותגים עלומים, נשארתי עם פירלי ופנצ'ריה ברמלה בשם "טיפטופ"

מיד כשהכנסתי את ההזמנה לאתר התקשרו אלי מהפנצ'ריה ועברנו שוב על כל הפרטים.

כשהגעתי לשם ביום שישי, פתאום יש להם רק שני צמיגים מהסוג שרציתי וכדי לקבל 4 צמיגים אני צריך להוסיף עוד 20 שקל

לצמיג.

פניתי ל Tires4U בתלונה דרך האתר ועדיין לא קבלתי התייחסות אבל נראה לי שמדובר בשיטה מעצבנת במיוחד

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מהיכרות אישית של כמה שנים טוות אני יודע שהפנצ'רייה ידועה כמקצועית לא אופייני.

טיירס 4 יו זה אתר להשוואת מחירים הבעיה שאין להם שום אחריות למלאי של מי שמופיע שם.

פורסם

אגב, הוא גם הציע לי להתקין צמיגים ברוחב 185. אמרתי לו שברישיון הרכב מופיע 165 בלבד מה שיכול לעשות לי בעיה בטסט אבל זה לא הפריע לו להמשיך לנסות למכור לי בטענה שבדלת יש מדבקה קטנה ששם מופיעה אופציה כזו.

פורסם

יש רכבים המגיעים עם מספר מידות אפשריות. הוא כנראה ייעץ לך לעבור למידה יותר פופולרית.

לאחר בדיקת המידה החדשה בספר הרכב או במכון רישוי ניתן לאשר אותה תמורת תשלום חד פעמי של 30~ שקלים והמידה החדשה תעודכן ברשיון הבא.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

האתר Tires4U עבר לעבוד בשיתוף עם אתר YAD2.

האם ביצעת את ההזמנה מהאתר הישן או החדש?

 

לפחות בעבר היה ידוע שהתמחורים באתר לא תמיד מדוייקים ותמיד צריך לסגור ישירות מול הצמיגיה.

כך שאכן נשמע כאילו היתה שם (בצמיגיה) איזושהי פאשלה.

 

והם צודקים, לקליאו יש מידה גדולה יותר ונפוצה שיכולה להתאים על החישוקים הקיימים.

נידרש לאשר זאת במכון רישוי תמורת עלות סמלית של כ-30 ש"ח. תכלס' מאמין שאם היית סוחב את זה עד לטסט, היה ניתן לאשר זאת במקום על הדרך (לא שזו המלצה לעשות כן).

פורסם

אם אני לא טועה בעברה הפנצ'רייה נקראה פנצ'ריית מוגרבי.

עכשיו הם נקראים טיפטופ, אם זו אותה פנצ'רייה, אז לא הייתי מתקרב לשם גם אם זו הפנצ'רייה האחרונה שתשאר ביקום.

 

אם תרצה, ארחיב בפרטי.

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

פורסם

כן, זה הם חד משמעית. בדקתי בגוגל סטריט.

 

במילה אחת, ל ה ת ר ח ק.

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

פורסם

הקטע של ה 20 ש"ח אקסטרה זה מרגיז ומספיק מעצבן בשביל לקום וללכת, שיחפש פראיירים אחרים.

 

לגבי המידה 185/65/15 זאת מידה גם לא יותר מדי נפוצה (ניסאן אלמרה בין היתר) אבל נראה לי שבשנים האחרות עלו עוד כמה דגמים על הכביש עם המידה הזו.

 

בכל מקרה, תבדוק במה יהיה כרוך המעבר למידה רחבה יותר, האם הג'אנט שלך מספיק רחב? איך זה ישפיע על הביצועים? אם צריך יהיה לכייל את הספידומטר?

פורסם
האתר Tires4U עבר לעבוד בשיתוף עם אתר YAD2.

האם ביצעת את ההזמנה מהאתר הישן או החדש?

 

לפחות בעבר היה ידוע שהתמחורים באתר לא תמיד מדוייקים ותמיד צריך לסגור ישירות מול הצמיגיה.

כך שאכן נשמע כאילו היתה שם (בצמיגיה) איזושהי פאשלה.

 

והם צודקים, לקליאו יש מידה גדולה יותר ונפוצה שיכולה להתאים על החישוקים הקיימים.

נידרש לאשר זאת במכון רישוי תמורת עלות סמלית של כ-30 ש"ח. תכלס' מאמין שאם היית סוחב את זה עד לטסט, היה ניתן לאשר זאת במקום על הדרך (לא שזו המלצה לעשות כן).

 

אחרי שקיבלתי את אישור ההזמנה מהאתר דיברתי עם הפנצ'ריה בטלפון וסגרתי שוב את כל הפרטים. 4 צמיגים, מידות ומחיר. לא היה מקום לטעות או פרשנות

פורסם
המידה הנכונה עבור קליאו 2011 היא 185/60R15.

 

והיה פה כבר דיון בעבר על מעבר למידה זו.

 

קליאו 1.2 ליטר אטמוספרי. הצמיגים המקוריים הם 165/65 וזה גם מה שרשום ברישיון רכב


×
×
  • תוכן חדש...