Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4135 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעניין אותי כמה משלמים אנשים אחרים כי המחיר שאנחנו משלמים נראה לי קצת גבוה.

אז ככה:

 

דמי מנוי-55.93

משדר נוסף-5.93

הרחבת אחריות-30.51

Ipointer+sms (שרות הכוונה)-33.05

שגריר זהב-17.8

 

עם תוספת מע''מ נגיע ל 169.00

 

לא גבוהה מידי?

אני כמעט בטוח שלפני שנה וחצי זה עלה לנו כ100 ש''ח בחודש.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

פויינטר זה צרה צרורה וזבל של מוצר עם זליגות חשמל. עד לפני שנה שילמתי קצת פחות מ80 שקל על פויינטר כפול. אני לא רואה שום סיבה לשלם על שרות הכוונה ושגריר זהב.

פורסם

הצעתי להורים שלי לעבור לאיתוראן,לא רוצים :x

שגריר זהב אני מניח שזה ניידת שירות/גרר? אני אבטל את זה כי מימלא יש לנו של הביטוח.

 

איזה זליגת חשמל הייתה לך? אצלנו שנה וחצי "טפו טפו טפו" הכל בסדר.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
מעניין אותי כמה משלמים אנשים אחרים כי המחיר שאנחנו משלמים נראה לי קצת גבוה.

אז ככה:

 

דמי מנוי-55.93

משדר נוסף-5.93

הרחבת אחריות-30.51

Ipointer+sms (שרות הכוונה)-33.05

שגריר זהב-17.8

 

עם תוספת מע''מ נגיע ל 169.00

 

לא גבוהה מידי?

אני כמעט בטוח שלפני שנה וחצי זה עלה לנו כ100 ש''ח בחודש.

 

ככה:

 

נראה לי שמחיר מטורף, מהזהמשדר נוסף? בשביל מה צריך הרחבת אחריות?

 

שרות הכוונה? מה זה?

 

קצת יקר לשלם 2000 שח בשנה בנוסף למקיף שישלך, תנסה להיתווכח על המחיר ולקבל הנחה

Golf 1.6 DSG 2009

פורסם

בזמנו (לפני שהתקנתי כספת למחשב מנוע) , הייתי על איתוראן SAVE, שילמתי 27 שח בחודש!! מזה המחירים האלה ??

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם
ככה:

 

נראה לי שמחיר מטורף, מהזהמשדר נוסף? בשביל מה צריך הרחבת אחריות?

 

שרות הכוונה? מה זה?

 

קצת יקר לשלם 2000 שח בשנה בנוסף למקיף שישלך, תנסה להיתווכח על המחיר ולקבל הנחה

יפה שטיקה לחכמים. אם אתה לא יודע, תשאל, ואחר כך תתלהם. לי באוטו יש שלושה משדרים. מה לעשות? יש רכבים שהביטוח דורש שיהיו לאוטו שניים או אפילו שלושה משדרים כדי שבמקרה של גניבה ופירוק המשדר הראשי, עדיין יהיה ניתן לאתר את האוטו. הרחבת אחריות כשמה כן היא. אתה צריך להחליט אם אתה מוכן להוציא חמישיה ולהשבית את הואטו לכמה ימים או לשלם ביטוח. סליחה. הרחבת אחריות.

פורסם

מה שהוא אמר^

 

את המשדר הנוסף/נוספים מחביאים במקום נסתר ברכב.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם (נערך)

נשמע כמו מחיר מופרז ‚ האם חוץ מאיתורן ‚פוינטר וסקיילוק יש עוד חברות ? האם חברות הביטוח מאפשרות לבחור לבד איזה חברה (מערכת מיגון) להתקין ברכב ?

עריכה אחרונה על ידי niro007
פורסם

כן אתה הולך לאן שבא לך ופשוט שולח לחברת ביטוח תופס מיגון חתום אחרי ההתקנה.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
יפה שטיקה לחכמים. אם אתה לא יודע, תשאל, ואחר כך תתלהם. לי באוטו יש שלושה משדרים. מה לעשות? יש רכבים שהביטוח דורש שיהיו לאוטו שניים או אפילו שלושה משדרים כדי שבמקרה של גניבה ופירוק המשדר הראשי, עדיין יהיה ניתן לאתר את האוטו. הרחבת אחריות כשמה כן היא. אתה צריך להחליט אם אתה מוכן להוציא חמישיה ולהשבית את הואטו לכמה ימים או לשלם ביטוח. סליחה. הרחבת אחריות.

 

וואו, ואמר את זה מי שרשום שתיקה עם ט... כל הכבוד, וכנראה שיש לו גם בעיות בהבנת הנקרא, תקרא שוב את מה שרשמתי ואולי בפעם השניה תבין שכן שאלתי , ולא אין לי בעיה להודות שאני לא מבין במשהו, בעיקר לא מבין בשביל מה אנשים עושים ביטוח ומשלמים אחרי זה להתקנת איתורן/פוינטר ועוד זורקים אלפי שקלים בשנה רק בדמי שימוש, אבל זאת דעתי בלבד.

 

בהצלחה

Golf 1.6 DSG 2009

פורסם

כי הביטוח מחייב, מאמי.

אבל מכיוון שהיה לך קשה להבין את זה בפעם הראשונה, לא נראה לי שגם עכשיו זה ייקלט. (עם ת או ט?)

טיפ קטן: מתקינים אותם בסוכנות בטרם מסירה ללקוח לפני בכלל שביטחת את האוטו. הם כבר יודעים מה צריך. לך נשאר רק לשלם את המנוי.

פורסם

חשוב לציין גם שגם אם תסכים לשלם ביטוח יקר פי 10 עדיין אין מנוס מהתקנת המערכת,אם דרשה החברה כמובן.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
מעניין אותי כמה משלמים אנשים אחרים כי המחיר שאנחנו משלמים נראה לי קצת גבוה.

אז ככה:

דמי מנוי-55.93

לא ציינת אם רכב פרטי או מסחרי. אני משלם על רכב פרטי בפוינטר 53.01 כולל מע"מ וזהו בלי תשלומים נוספים

רכב מסחרי בדרך כלל יותר יקר - 65 כולל מע"מ זה סביר.

משדר נוסף-5.93

זה נתון לויכוח עם חברת הביטוח שלך. אם לא מדובר ברכב חדש ויקר - אפשר להוריד אותם מזה.

אצלי המשדר הנוסף קיים, אבל היות ואין דרישה של הביטוח כבר, לא משלם עליו (אם כי הוא נשאר פעיל)

 

הרחבת אחריות-30.51

לדעתי אפשר לוותר. לפוינטר אין סוללת גיבוי כמו איתוראן שמתקלקלת או נחלשת אחרי כמה שנים. לא סביר שכל המערכת תשמיד את עצמה ואם יתקלקל רכיב אפשר להחליפו בעלות סבירה. מקסימום תאיים שאתה עובר למתחרים וילכו לקראתך.

Ipointer+sms (שרות הכוונה)-33.05

לוותר. אין לך שום צורך אמיתי בזה.

שגריר זהב-17.8

כנ"ל לוותר. יש לך גרירה בביטוח

עם תוספת מע''מ נגיע ל 169.00

 

לא גבוהה מידי?

אני כמעט בטוח שלפני שנה וחצי זה עלה לנו כ100 ש''ח בחודש.

 

לסיכום אתה אמור להגיע למחיר של 65-72 ₪ כולל המע"מ. וגם זה יותר מדי. במילא המערכות האלו כנראה ולא יעזרו במקרה גניבה וכל גנב מתחיל כבר יודע לנטרל אותם במהירות. לכן שלם את הסכום הנמוך ביותר שניתן ותעיף אותם ברגע שלא תהיה דרישה מהביטוח.

אגב יש לי לקוח עם רכב ספורטיבי חדש של 250 אלף ₪ שסירב לבצע כל התקנה מקומית ברכב והצליח להוריד את חברת הביטוח לא רק ממערכת האיתור, אפילו קודן אין לו. אני מניח ששילם יותר לפרמיה.

 

פורסם

טוב הבוקר התקשרתי לפוינטר.

ביטלתי את השגריר זהב,שזה דבר די נחמד...למי שיש ידיים שמאליות. לא המקרה שלי :lol:

גם ביטלתי את שירות ההכוונה והSMS. השארתי רק משדר+משדר נוסף+אחריות.

סה''כ 100 וקצת כולל מע''מ.

 

והרכב אכן מסחרי.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

×
×
  • תוכן חדש...