Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4156 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז בהמשך לנושא הקודם - ההתלבטות שלי כרגע בין 3 רכבים שמצאו חן בעיניי

 

אני חייל חשוב לי שהרכב יהיה ידני, נוח, חסכוני (!!) והטווח שלי הוא באיזור ה10-11 אלף שקל

 

 

יונדאי גטס ידנית מנוע לא חשוב לי הנפח , ראיתי מודעות על 2003-2005 בטווח מחירים שלי, ממה שאני יודע אחרי שנתיים עם אקסנט יש כל מיני דברים קטנים שמעצבנים ביונדאי, אם זה הוישרים, או בגאז או החלונות, בדגמים הראשונים של הגטס אני מניח שגם ישנם דברים כאלו. תקנו אותי אם אני טועה.

 

פיאט פונטו ספייס - שמתי עליו ממש עין, ציינו את החסרונות שקיימים בו (כמובן שכל רכב לגופו) ראיתי כאלו בשנתונים גם כן 2003-2006 , בגדול הבנתי שהוא מאוד חסכוני וזה חשוב לי.

 

רנו קליאו B2-גם כן בטווח המחירים שלי בשנתונים הנ"ל , חסכוני כמובן וחשוב לי, וגם הויזואליות שלו מוצאת חן בעיניי לרכב מהשנים האלו..

 

 

אז קדימה, דעתכם? יתרונות וחסרונות?

 

תודה!

פורסם

או בחלונות ובבגאז?

 

הפונטו רגישה למי ברז,כמו כן מנוע חשמלי של ההגה יכול לשבוק ואז קשה לסובב את ההגה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

זאת לא בעיה ברכב אלא ברמת איבזור.

אולי המנוע של הוישרים היה חלש או בעיה אחרת.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לגבי פונטו, ראה תגובתי כאן:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?555731-%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%95-%D7%9C%D7%A2%D7%95%D7%9E%D7%AA-%D7%A4%D7%95%D7%A0%D7%98%D7%95-%D7%A1%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%A1&p=4626943#post4626943

 

לדעתי מעל שנת 2003 פיאט שינו קצת את מנוע ההגה כך שיש פחות מה לדאוג מתקלת ההגה החשמלי, אבל שווה לבדוק יותר לעומק.

פורסם

ה 206 שמצאת אופציה מצויינת. זמינות החלפים גבוהה, והיא גם מרגישה מודרנית יחסית.

על הגטס הייתי מוותר עקב צריכת דלק מוגזמת ( אלא אם כן מצאת אחת ממש שמורה ). קח בחשבון שרובן היו בהשכרה.

הפונטו רכב טוב וחסכוני מאוד. יקח זמן למצוא אקזמפלר שמור...

פורסם

בגלל זה הצעתי לו אותה, כי אם יש לה היסטוריית טיפולים מלאה כמו שהוא כותב שזה קשה למצוא בתקציבים נמוכים- יש סיכוי שמדובר ברכב שמור שאם הוא ימשיך לשמור עליו - הוא יהנה ממנו עוד הרבה שנים.

פורסם

לפי דעתי שלושת הדגמים שהזכרת טובים , עדיפות קטנה לפונטו שיותר חסכונית ואמינה , אבל בגדול מה שאתה מוצא הכי שמור ומטופל שווה לקחת .

פורסם
לגבי פונטו, ראה תגובתי כאן:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?555731-%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%95-%D7%9C%D7%A2%D7%95%D7%9E%D7%AA-%D7%A4%D7%95%D7%A0%D7%98%D7%95-%D7%A1%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%A1&p=4626943#post4626943

 

לדעתי מעל שנת 2003 פיאט שינו קצת את מנוע ההגה כך שיש פחות מה לדאוג מתקלת ההגה החשמלי, אבל שווה לבדוק יותר לעומק.

תודה על הסיקור, עזר לי מאוד.

 

ה 206 שמצאת אופציה מצויינת. זמינות החלפים גבוהה, והיא גם מרגישה מודרנית יחסית.

על הגטס הייתי מוותר עקב צריכת דלק מוגזמת ( אלא אם כן מצאת אחת ממש שמורה ). קח בחשבון שרובן היו בהשכרה.

הפונטו רכב טוב וחסכוני מאוד. יקח זמן למצוא אקזמפלר שמור...

הגטס הידנית לדעתי לא שותה כל כך. ממה שהבנתי הצריכה הינה - 1:15-1:17.

 

לפי דעתי שלושת הדגמים שהזכרת טובים , עדיפות קטנה לפונטו שיותר חסכונית ואמינה , אבל בגדול מה שאתה מוצא הכי שמור ומטופל שווה לקחת .

כמובן.

 

אף אחד עוד לא נתן לי חוו"ד על הקליאו. תודה

×
×
  • תוכן חדש...