Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7866 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,



לפני חודש החלפתי משאבת מים, ובאותה הזדמנות שמתי גם רצועת אלטרנטור חדשה. המנוע עבד יפה, עד שבזמן האחרון התחלתי לשמוע רעש מוזר, מין זמזום מכיוון הרצועה

 

בדקתי מתיחה - הכל נראה בסדר, יש 1.5 ס"מ חופש. ריססתי קצת שמן, אבל זה השפיע רק לכמה שניות. מה יכולה להיות הסיבה? יכול להיות שהרעש מגיע מהמיסבים, או בכלל ממקום אחר? מה דעתכם?

 

ניר

פורסם

שלום,



 

 

לפני חודש החלפתי משאבת מים, ובאותה הזדמנות שמתי גם רצועת אלטרנטור חדשה. המנוע עבד יפה, עד שבזמן האחרון התחלתי לשמוע רעש מוזר, מין זמזום מכיוון הרצועה

 

בדקתי מתיחה - הכל נראה בסדר, יש 1.5 ס"מ חופש. ריססתי קצת שמן, אבל זה השפיע רק לכמה שניות. מה יכולה להיות הסיבה? יכול להיות שהרעש מגיע מהמיסבים, או בכלל ממקום אחר? מה דעתכם?

 

ניר

 

 

כן,

לצערי יכול להיות שמיסבי האלטרנטור שחוקים-אך לפני שרצים להחליף לאלטרנטור משופץ-מנסים למתוח עוד את הרצועה ולודא שאכן היא במידה המתאימה.

 

אם הרצועה מחוברת למדחס מזגן-תיבדוק אם זה קורה בשעת הפעלת המזגן,אם כן זה עניין של מתיחה.

 

אל תשים שום שמן!!!

לא רק שזה לא יעזור, זה אף עלול לגרום להחלקת הרצועה ולהתגברות הרעש-דבר שיפגע בטעינה ובקירור המזגן ואף לשיחרורה.

 

ניצן

פורסם

מה שניצן כתב נכון , אם הרעש מרצועה לא מתוחה אתה רק מחמיר את המצב עם השמן.

נסה לסובב את הרצועה מסביב לצירה האופקי (לא את החגורה סביב הפולי , אלא את הרוחב שלה).

אם יש לך יותר מרבע סיבוב יש למתוח את הרצועה עוד.

פורסם

תודה על התשובות, אני אנסה למתוח את הרצועה שוב פעם. אם מסתבר שהבעיה באמת במיסבים, צריך להחליף אלטרנטור בדחיפות או שאפשר להחזיק ככה בינתיים? מדובר ברכב ישן שנוסע אולי 100 ק"מ בחודש, אז אני משתדל לא להוציא עליו יותר מדי כסף



 

פורסם

אפשר להחליף רק את המיסב..

כל עוד הרכב מניע לך (ואתה קצר בכסף) אתה לא חייב לטפל בזה.

לפי מה שתיארת תנסה למתוח עוד קצת את הרצועה, כמו שאמרו לך , 0.5 ס"מ של מתיחה יכולים לעשות את ההבדל.

אנו הולכים בדרך, כדי להבין את הדרך שבה אנו הולכים.

×
×
  • תוכן חדש...