Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתלבט בין Kia Picanto או Hyundai i10


ofri1
שימו לב! השרשור הזה בן 3387 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תראה מבחינת מנוע וביצועים בסיסיים, הן באמת יחסית דומות. אני חושב שה-game changer כאן הוא בהחלט האחריות המורחבת בפיקנטו וגם האבזור שלה (חלונות חשמליים, מערכת השמע וכו'). עוד נתון, זה המכירה שלה בשוק יד2. את הפיקנטו קל מאוד למכור כי יש לה ביקושים גבוהים, אז אם אתה מסתכל גם קדימה, זה עוד שיקול...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

גם לi10 יש אבזור כזה. מה שכן הם לא מציעים מולטימדיה ברמת איבזור הגבוהה בשונה מהפיקנטו

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. Gugy: שוק הרכב זה בהחלט דבר הכרחי ואחד הפרמטרים הגבוהים ביותר עבורי. כלומר כאשר אני ירכוש רכב חדש (יד ראשונה) אני מצפה כמה שפחות ירידת ערך עבור הרכב. לגבי האיכויות וכיוצא בזה זה גם דבר חשוב מאוד בעיניי ובעיניי הצרכן אני בטוח. אדם שמשלם סכום כספי של 80,000 שקלים לרכב חדש מצפה לקבל את התמורה הנדיבה ביותר. למוכר (ליבואן דרוש רק עין אחת למכור רכב לאיזה פראייר שלא מבין עניין) לקונה דרושות אלף עיניים Gugy.

 

2. Yulian: תודה רבה על תמיכתך :-).

 

3. Boost: ציינת שהרכבים בהם אני מתעניין ואני מצ'טט אותך ''הן באמת יחסית דומות''. מה כוונתך? יחסית? הרי זה אותו מנוע וגיר?

גם אני מסכים עם דעתך שבהחלט יש שינוי מהותי לבעל הרכב עם האחריות המורחבת בת השבע שנים, אבל אני בודק אופציות נוספות כמו היונדאי i10. מבחינת האבזור מדובר באותו אבזור בערך באותו תג תמחור. למרות ממה שהבנתי הבולמים והאבזור הפנימי של היונדאי i10 מעט יותר מודרני (כלומר מבחינת העיצוב, הביצועים של השמע והמיזוג הינם זהים).

אני תמיד חושב עם הראש קדימה...

 

4. Yotams: הגרסה המפוארת ביותר בישראל של יונדאי i10 היא גרסת (Supreme - סופרים) שמתומחרת במחיר הזוי של 79,900 לצרכן רגיל ולבעל כרטיס חבר יש הנחה בסך 4,000 שקלים. הגרסת סופרים אפילו לא קרובה למה שיש בחו"ל. הגרסה הנוכחית בישראל כוללת איתות במראות וזהו בעיקר. אין גלגלים יותר גדולים, אין מערכת מיזוג דיגיטלית, לא ניתן להתניע את הרכב באמצעות כפתור התנעה, אין תוספת תאורה, אין ציפוי מיוחד להגה ועוד שלל דברים שאתה יכול לעיין בקישורים שפרסמתי בדף מספר (2).

 

במידה ואני טועה תאמר לי. כי אני בעבר ראיתי את הגרסה המפוארת של יונדאי i10 בישראל והיא כלל לא קרובה למה שיש בחו"ל, ואותי זה מאוד מאכזב ומקומם....

 

תודה רבה,

 

ויום טוב!

עריכה אחרונה על ידי ofri1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב, תבדוק עוד רכבים שיכול להיות שיעניינו אותך ותראה שזה המצב ברוב המוחץ שלהם. אתה מזכיר לי את אמא שלי שהוציאה פונטו ידנית מהסוכנות ב2006 והלכה לביקור במנהטן וראתה רכב כמו שלה עם ריפודי עור.

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשה לדעת מי יהיה בשוק הרכב כשתרצה למכור, שוק המשומשות כבר לא משהו די הרבה זמן - ולא נראה שזה הולך להשתנות.

 

אתה יכול להתעצבן על יבואני הרכב כמה שאתה רוצה - כדאי שתכיר בעובדה ש"זה מה יש".

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. Yotams: יש עוד שני רכבים שיכולים ''אולי'' לעניין אותי והם: רנו קליאו וסוזוקי סוויפט 2015.

עיינתי באתר של רנו וצפיתי שהגרסה הבסיסית עם תיבה ידנית עלותה 77,900 שקלים, מה הגרסה הזו כוללת? וגם האם הרכב טוב? אשמח לקבל פרטים נוספים על רנו וסוזוקי מבחינת יתרונות וחסרונות, כגון: רמות האבזור של כל אחת, האם הן אמינות כנ"ל לגבי תצרוכת דלק והאם השוק שלהן ברמה טובה? (למרות שאני יהיה כנה והעדיפות שלי עדיין על הקיה ו/או היונדאי).

 

2. Zvit: תודה על תגובתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. קישור לאיבזור ומפרט של הקליאו.

2. קישור לקטלוג של הסוויפט

 

שתי המכוניות נחשבות אמינות (הסוזוקי נחשבת יותר)

 

הקליאו חדשה מכדי לדעת אין יהיה השוק שלה, לסוזוקי שוק מצויין.

 

אם בסוזוקי עסקינן כדאי שתשקול גם את הספלאש האוטומטית שנמכרת כליסינג 0 ק"מ ב-79900 ש"ח ראה כאן

 

יש גם סוזוקי ספלאש ידנית עם אותו מדוע של הסוויפט ב-70000 ש"ח.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. Zvit: ייתכן ואינך הבנתי אותי כאשר שאלתי על רכבי רנו קליאו וסוזוקי סוויפט.

כוונתי הייתה שתקליד/ו מידע על הרכב באופן מעמיק כגון יתרונות וחסרונות ולא קבלת מפרט תרשימי של

הרכבי הנ"ל שאת המידע שצירפת כבר עיינתי בו מבעוד מועד.

 

2. סוזוקי ספלאש ו/או סוויפט אינן מעניינות אותי, עמך סליחה.

 

3. עדכון: תיאמתי נסיעת מבחן לשבוע הבא לרכב יונדאי i10 בגרסת Supreme אוטו'. אני יחווה את תנוחת הישיבה ברכב וכד'. למה אתה ממליץ ו/או ממליצים/ות לי לשים לב ו/או לתת דגש ו/או איך שלא תנסחו זאת במהלך הנסיעת מבחן? כמו כן, כמה זמן לדעתכם כדאי לנהוג ברכב בזמן הנסיעת מבחן והאם יש מקומות שכדאי לנסוע אליהם כגון: עליות כדי לבדוק את כוח המנוע ו/או ירידות חדות לבדיקת הבלמים (עדינים ו/או קשים) וכד'? את הרכב אני לוקח מסניף יונדאי בתל אביב בשבוע הבא.

 

4. מה גודל החישוקים של הגלגלים ברכב יונדאי i10 בגרסת Supreme אוטו'? לטעמי הם מאוד קטנים ולא כ"כ מוצא חן בעיניי. שאלתי האם אפשר להגדיל בתוספת תשלום אצל היבואן ו/או לחלופין באופן פרטי את חישוקי הגלגלים לגודל 14 ו/או אפילו 15 (שמאוד מוצא חן בעיניי, ומשנה את החיצוניות של הרכב לדעתי) כפי שמופיע בקישור הנ"ל לחץ/י: http://www.hyundai.co.uk/new-cars/i10

במידה והיבואן לא יכול להגדיל את החישוקים ונאמר ואני רוכש את הרכב ומסיע אותו למכונאי כדי שיגדיל את חישוקי הגלגלים באופן פרטי, האם זה חוקי לעשות? אני לא רוצה ביקורות ולהכניס את הראש למיטה חולה בגלל הגדלת החישוקים במידה וזה לא חוקי.

 

תודה רבה!

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ofri1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במהלך המבחן שים ןב לרעשים,האם המושב אוחז אותך,ראות לפנים וגם לאחור.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. Yulian: תודה רבה על הטיפים :-).

 

2. אשמח לקבל טיפים נוספים מחברי/ות הפורום לקראת נסיעת המבחן על יונדאי i10 בשבוע הבא.

 

3. טרם קיבלתי התייחסות לכך האם אקבל החלטה לרכוש את יונדאי i10 האם ניתן ואוכל באופן חוקי להחליף את הג'נטים ו/או החישוקים של גלגלי הרכב ליותר גדול 14 ו/או 15 דרך היבואן ו/או באופן פרטי?

כמו כן, מישהו/י יודע/ת מה גודל הגלגל בדגם יונדאי i10 סופרים?

את שאלתי בסעיף (3) בהודעתי זו, אפשר לעיין בהודעתי המורחבת אודות הגלגל בתגובתי מספר שלושים ושמונה.

 

אשמח לקבלת תגובות לשאלותיי.

 

תודה רבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל דגמי i10 משווקים בארץ עם גלגלים 14" אם יש מקומות בהם קיימת אופציה ל-15" סביר להניח שיאשרו לך.

 

רק קח בחשבון שהמכונית (שגם ככה איננה שיא הנוחות) תהפוך להיות למ-א-ד לא נוחה.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על הקדשת זמנכם במתן תמיכה שאני ירכוש את הרכב המוצלח ביותר עבורי וסליחה על החפירות.

 

תודה רבה :-).

 

1. Yulian: קראתי בתבונה את חוות נהיגתך מיונדאי i10 וקריאת התגובות של הטוקבקיסטים. כתיבה נקייה ויפה. כל הכבוד על עזרתך לחברי/ות הפורום!

 

2. Yulian, האם יצא לך לנהוג ו/או להיות נוסע ביודנאי i10 אוטו' בגרסת סופרים ו/או גרסה נחותה יותר בנפח מנוע של 1.25?

הנסיעת המבחן שלי הינה על יונדאי i10 סופרים אוטו' בנפח 1.25(הרכב שאני רוצה לקנות) הגרסה הבכירה ביותר בנפח הכי גדול שמוצע לצרכן, האם הגרסה האוטומטית בנפח 1.25 חזקה? כיצד היא מתנהגת בכביש מהיר במהירות של 110 ו/או בעיר? האם היא זריזה ונוחה יותר מהפיקנטו האוטומטית הגרסה הרגילה הבכירה והספורטיבית של קיה?

 

3. Zvit: באמת? הדגם המפואר של i10 שמוצג בסניפי יונדאי הגלגלים נראים הרבה יותר קטנים, לפי דעתי קטנים יותר מהפיקנטו. אתה בטוח במה שהקלדת? כדי לברר עם הרכב תומך בגלגלי 15 עליי לברר זאת מול יבואן יונדאי, נכון?

 

4. אני יחווה זאת על ישבני שבוע הבא את נוחות הרכב עם גלגלים בגודל 14. ציינת ''שהרכב אינו שיא הנוחות'' ואני לא מצפה ליותר מדי מרכב מיני. אבל האם יונדאי i10 יותר נוחה בנסיעות קצרות וארוכות מאשר הקיה פיקנטו EX ו/או הקיה ספורט?

 

חשוב!

 

5. היום, 28.01 הייתה לי שיחה עם יועץ לרכישת רכב דרך אתר ''אוטו''. שוחחתי איתו על חמישה נושאים והם: יתרונות וחסרונות של הרכבים, מה עדיף עפ"י דעתו, שוק ענף יד שתיים בישראל (מי נמכרת יותר וכמה קל יהיה למכור את הרכב שימצא לנכון עבורי), נוחות וצריכת דלק. הוא אמר פחות או יותר את אותם דברים שאתם הקלדתם. כאשר שוחחתי איתו על נוחות הוא אמר שהיונדאי מעט יותר נוחה. לגבי הצריכת דלק, הוא אמר שהיונדאי יותר חסכונית. האם היונדאי i10 אוטו' באמת יותר חסכונית? עשיתי השוואה באתר iCar ובאתר אוטו לגבי הרכבים ומה שמוצג שם שהקיה האוטומטית יותר חסכונית. האם הנתון שמוצג שם הינו של היצרן ו/או עפ"י מבחני דרך? האם יש מקור אמין/ה וכנה שיכול להקליד את תשובתו/ה הכנה והמנומקת בבקשה?

עריכה אחרונה על ידי ofri1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אשמח לקבל תגובות לשאלותיי בבקשה.

 

בין היתר, איזה רכב יותר זריז בכל תנאי מזג אוויר, כביש, עליות וכד' האם זו היונדאי i10 במנוע 1.25 אוטו' ו/או קיה פיקנטו 1.25 אוטו'?

 

נא לא לשכוח למי שבקיע/ה להשיב לשאלותיי בבקשה בהודעתי מספר 43.

 

תודה רבה לכולם/ן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1-תודה.

2-יצא לי לנסוע לפני כמה שנים על הפיקנטו 1.25 ולפני שנה כמה פעמים על הפיקנטו ספורט עם המנוע,אין ספק המנוע טוב משמעותית לעומת ה1.0,ממה שאני זוכר אין הבדל גדול בנוחות בניהם.

מבחינת הנאה הפיקנטו ספורט טובה יותר,הגיר הידני קטן ונעים,המצמד די מדויק,המראה מספקים רכב לא רע,אם כי זה לא באמת רכב ספורטיבי.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3387 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...