Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4171 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

יונדאי אקסנט 2006, השמן היה במחצית ותוך שבועיים נגמר. (נוסע כ300 ק"מ לשבוע)

בנוסף אחרי נסיעה של 8-10 דקות בעיר, שאני נעמד ברמזור באופן אקראי אני רואה עשן לבן\אפור יוצא מהמכסה מנוע בצד שמאל.

שאני מחנה ומכבה את המנוע יש ריח של שמן שרוף מאזור המכסה מנוע.

 

כרגע אני עם מינימום שמן, אין שלוליות או משהו כזה.

מתייעץ אתכם לפני המוסך בחמישי-שישי, שלא יזמרו לי מזמורי ראש מנוע וחרטות.

 

שאלה נוספת, איזה שמן מומלץ ליונדאי אקסנט 2006?

בספר רשום 15W-40 אבל לפי איתמר אפשר ללכת גם לפי האמריקאים.

 

 

(האוטו בדרך ל150 אלף ק"מ... לעשות טיפול מקיף?)

עריכה אחרונה על ידי alchemist
פורסם
צריך לבדוק שלא קיימת נזילה מאטם מיכסה השסתומים. זה לדעתי הכיוון העיקרי ובגלל נזילה של השמן על מיכלול חם אתה גם רואה את העשן שעולה.

3 שאלות ברשותך,

כמה נזק פלוס\מינוס?

האם אוכל לבצע זאת בעצמי?

ואיזה שמן מומלץ לי ליונדאי? 15W40 לפי ספר או 5W30 לפי דגם אמריקאי?

פורסם

אשמח אם מאזורי יחסוך לי את הנסיעה, אבל גם נתניה אין בעיה.

אני בדרך לטיפול 150 אלף, פילטרים + פלאגים ושמן מנוע, אשלם על כל שעת עבודה בשמחה.

פורסם (נערך)

אנחנו לא לוקחים כסף, וזה טיפול רגיל אין בעיה, אנחנו נבצע לך אותו בכיף.

עריכה:

נזכרתי בשבת אני באזור לך, אשלח לך פרטים נוספים בפרטי.

עריכה אחרונה על ידי רועי עוזרי

רועי

פורסם

פרה, פרה.

טיפול בנפרד ו"העלמות" שמן מנוע בנפרד.

שמן מנוע אינו "נעלם" וכמובן לא כמויות שהנך מציין.

1. יש ברכב נזילה (יתכן) חזקה.

2. מנוע הרכב שורף שמן.

3. שילוב של שניהם.

 

אני מאמין בשילוב של שניהם וזאת ע"פ סיפורך.

ריח שרוף + עשן מכיוון מכסה המנוע, מעיד על נזילת שמן על צנרת הפליטה.

מהכרות עם רכבי יונדאי למינהם, רכבים אלו "אוהבים" לשרוף שמן(בהתחלה דרך גומיות שסתומים ועם הבלאי גם דרך טבעות).

בכדי לדעת מהיכן נובעת שרפת השמן, עליך לבצע פעולה פשוטה - לתת גז.

גז רצוף ופליטת עשן כחלחל/אפרפר - שרפת שמן דרך טבעות בוכנה.

פלטת עשן רק לאחר שעזבת את הגז - שרפת שמן דרך גומיות שסתומים.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...