Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור היכרות Audio System LTD


AUDIO SYSTEM
שימו לב! השרשור הזה בן 1517 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ישירות דרך אודיו סיסטם לבינתיים - דרך הלינקים הבאים:

 

 

http://campaign.carsforum.co.il/Audison-Prima

http://campaign.carsforum.co.il/Audison-Bitplay

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המוצרים אכן נראים ונשמעים מעולה על הנייר כמובן אבל אני לא יודע אם הם היו כל כך "מהפכניים" ושימושיים אם היו נכנסים החיבורים הדיגיטליים ובתוכם בייחוד האופטי כסטנדרט ברמות הכניסה של אודיו לרכב.

 

החיבורים האלה די ישנים בעולם האודיו וזה תמיד מרגיש כאילו האודיו הנייד מפגר מאחורה שזה קצת עצוב..

זה מרגיש שרק בעוד שלושה ארבעה עשורים נתחיל לראות חיבורי HDMI ביחידות ומגברים כשהיום הם כבר סטנדרט גם לשימוש באודיו ולא רק וידאו..

 

מוזר לראות שיש השקעה כל כך גדולה ביחידות ראש,מגברים,ופיתוח של רמקולים בעשרות אלפי דולרים וסך הכל שניים שלושה מקורות עם יציאה דיגיטלית שזה לדעתי "must have" בדרך לקבלת צליל מושלם..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה מקורות אתה כבר צריך בתוך רכב? כמה לקוחות אתה מכיר שבאמת צריכים כל כך הרבה מקורות?

 

בכדי לקבל צליל "מושלם" אתה לא צריך מספר מקורות - אתה צריך אות נקיה מהמקור ועד המגבר, יכולת כוון והתקנה גבוהים וציוד קצה שמאפשר להעביר היענות טובה ככל האפשר וזה בדיוק מה שאודיסון עשו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך הבנת שאני צריך יותר ממקור אחד?..

התכוונתי שבשוק יש כמה מוצרים בודדים שיש להם חיבורים דיגיטליים והחיבורים האלה הם לא הסטנדרט ברמות כניסה של רכיבים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אדי, אם הבנתי נכון את ספקטרומוס,

הוא מתכוון שאין הרבה מקורות שאפשר לקנות שמוציאים אופטי נקי-

אוקיי, יש את הביט פליי עכשיו, ויש כמה מכשירים בודדים של אלפיין ואולי גם קלאריון, אבל זהו פחות או יותר.

במקום שמכשיר בדרגת כניסה יציע יציאה אופטית (תוספת של 5 דולר למוצר הסופי, בלחץ), כיום המכשירים היחידים שתומכים בזה הם בהחלט לא המיינסטרים.

 

עריכה: אני רואה שספקטרומוס הקדים אותי ב3 דקות....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא לגמרי נכון - יש היום לא מעט רכבים שביחידות הראש שלהם יש יציאות SPDIF - חלקן אופציונליות אבל לא קשה במיוחד לאפשר אותן.

 

ברכבים גרמניים כבר שנים אפשר להתחבר אליהם עם מוצרים של MOBRIDGE (לאודיסון יש היום מוצר תואם) ומשם לפרוססור.

 

ראינו כבר כאן שבקיה ספורטג' יש יציאת SPDIF.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון אבל הם עדיין לא חיבורים סטנדרט והם לא נגישים כמו RCA..לצורך העניין אם אין לך רכב גרמני או שאתה מאיזשהיא סיבה רוצה להחליף את היחידה באוטו אז תהיה לך בעיה למצוא חיבור אופטי..

 

הם אמנם קיימים כמו שאמרתי אבל הם לא הסטנדרט/הרוב..

 

שיהיה יום טוב לכולם..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

סיקור קצר לגבי AUDISON BIT PLAY

 

למי שלא מכיר אסביר בכמה מילים קצרות קודם כל מה היא סדרת הBIT של אודיסון

מדובר בסדרת מוצרים אשר כוללת בתוכה נגן, שני פרוססורים, יחידה לכוון מערכת הצליל באופן אוטומטי ויחידה לחיבור דיגיטלי בשביל מערכות ראש אשר משתמשות ביציאה מסוג MOST.

 

BIT ONE וBIT TEN הינם הפרוססורים בסדרה זו אליהם הצטרפו מגברי הBIT של סדרת הPRIMA

לBIT TEN יש גם גרסאת D

הBIT DMI הוא המוצר שמתאם בין יחידת ראש עם יציאה מסוג MOST ליציאה דיגיטלית סטנדרטית.

הBIT TUNE הינו הפתרון של אודיסון לכוון מערכות אוטומטי בשילוב עם מעבדי האות שלהם.

הBIT PLAY הינו נגן מולטימדיה ברזולוציה גבוהה מסדרת הBIT אשר עליו ארחיב בתגובה זו.

 

אם כך, מהו נגן ברזולוציה גבוהה?

 

כאמור, מקורות השמע ברכב הינם מקורות דיגיטליים (למעט אנשים בודדים בעולם שעוד אולי עלולים להשתמש בנגן קלטות מגנטיות) – אות השמע המקורית איננה אנלוגית אלא זרם מידע המורכב מסיביות אשר מהן הנגן מפענח אותן לאות שמע ובסופו של דבר מתרגם אותן לאות אנלוגית.

איפה מתבצעת ההמרה לאנלוגי? זה כבר תלוי בציוד ובבחירות שלנו – AUDISON כיום מאפשרים לנו טכנולוגיית FULL DA אשר בה ההמרה מדיגיטלי לאנלוגי מתבצעת אך ורק במגבר עצמו.

אבל לא אדבר אתכם כעת על היתרונות בביצוע המרה זו או משמעותה – על כך אדבר כאשר אסקור את טכנולוגיית הFULL DA – כעת אדבר על נושא הרזולוציה עצמה.

 

כפי שכבר ציינתי – הBIT PLAY הוא נגן רזולוציה גבוהה – אבל שוב, מה זה אומר?

 

כאשר אני אומר "רזולוציה גבוהה" אני מתכוון בעצם לקצב הדגימה בה הוקלט קובץ השמע ולקצב הדגימה בה הוא מנוגן.

לשם כך ההסבר הבא יהיה מאוד יעיל:

אות אנלוגית הינה גל סינוסי עגול לחלוטין – זהו המקור האמיתי.

אות דיגיטלית הינה דגימה של אותה המקור האנלוגית וככל שקצב הדגימה יותר מהיר – המרווחים בין דגימה לדגימה קטנים יותר וכך גם אובדן המידע קטן יותר.

 

תמונה הממחישה את הדבר:

 

800px-Pcm.gif

 

קצב הדגימה בו רוב המקורות הדיגיטליים, בוודאי שבתחום הרכב – עובדים בו עד היום הוא קצב דגימה הקרוב לזה אשר בהם מוקלטים תקליטורים נורמטיביים גם בימים אלו – 16 סיביות בתדירות של 44.1 קילו הרץ או בקיצור מה שאנו מכירים כ16/44

למען האמת רוב הטאבלטים ורוב מערכות ההפעלה המבוססות על לינוקס בעצם מנגנים בקצבים אלו.

נגני היי אנד מודרניים בימינו מסוגלים להגיע עד לקצבי דגימה של 32-bit/384kHz

כאשר שוק האודיו היום כבר מתחיל להעלות את קצבי הדגימה ל24/96 עד 24/192

 

מה המשמעות של קצב הדגימה מבחינת איכות?

 

בראשונה המשמעות היא שהאות הדיגיטלית הדגומה נראית הרבה יותר קרוב לאות האנלוגית, יש כאלו הטוענים כי לא ניתן להבדיל בין בקצבים הגבוהים הקיימים היום.

בנוסף לכך המשמעות היא טווח דינאמי גדול יותר.

אבל אם אשים זאת במילים פשוטות – אבדן המידע הוא מינימלי ורצף המידע הוא מקסימלי.

אתם מקבלים יותר מ"אות" המקור שלכם, אתם מגבירים יותר אות -> אתם שומעים יותר, יותר טוב.

 

האם זהו החידוש היחיד אשר הBIT PLAY מביא עימו? וודאי שלא! יש הרבה מעבר לכך בנגן זה – אמנה עכשיו מספר יתרונות ומאפיינים של נגן הBIT PLAY

 

קלות התקנה

 

מדובר במוצר קטן ממדים סה"כ – ניתן להצניע אותו במקומות רבים ברכב – מאחורי הדש-בורד, תא כפפות, רצפה וכך הלאה.

אין צורך שתהיה מותקנת ברכב אפילו מערכת – אתם יכולים לשלוט עליו מהסמארטפון שלכם – כל אנדרואיד או כל מוצר של אפל יכול לשלוט עליו דרך אפליקציה ייעודית.

 

הוא יכול להתחבר למסך והוא יכול להתחבר גם לכניסת הווידאו של המסך של יחידת המולטימדיה ברכב שלכם בין אם מקורית או אפטר מרקט.

האם יציאת הוידאו שלו איכותית? – כן! יש לו אפילו יציאת HDMI ואתם יכולים לבחור את הגדרות הווידאו – רזולוציה וקצב ריענון הנדרשים בכדי לעבוד עם המסך הנבחר.

 

אתם יכולים להוסיף לו כונן SSD פנימי בנפח 240GB

אתם יכולים לעבוד עם HDD USB חיצוני לבחירתכם.

אתם יכולים לחבר לו תקיע USB (DOK)

אתם יכולים לשלוט עליו בעזרת שני שלטים או שאתם יכולים להתחבר אליו בWIFI דרך הסמארטפון שלכם.

 

הוא תומך בשלל פורמטים LOSSLES ובשלל פורמטים של ווידאו וגם יכול לנגן תמונות.

אתם יכולים להעתיק אליו וממנו קבצים וגם להשתמש בו כהתקן אסכון.

יש לו גם יציאה אנלוגית וגם מספר יציאות דיגיטליות, אחת מהן עם בקרת ווליום איכותית.

אתם יכולים לשרשר אליו מכשירים – דיגיטלי או אנלוגי ולהשתמש בו כמתאם שיעביר את האות באיכות גבוהה ישירות למעבד הצליל או למגבר (יש לאודיסון מגברים עם מעבדי צליל פנימיים).

 

מספר תמונות מחוברת ההדרכה אשר מראות עד כמה מדובר במוצר אינטואיטיבי ונוח.

 

עד היום בכדי להגיע ליכולות שכאלו היה צורך להתקין ברכב פרוייקט קאסטום אשר משלב בחובו PC או טאבלט – הפרוייקטים האלו מסורבלים מאוד וקשים להטמעה, מי כמוני יודע (הטמעתי ברכב שלי גם CARPC וכיום אני משתמש בטאבלט) היציבות של פרוייקטים אלו היא כמובן נושא כאוב לרבים מאיתנו – אם בזמנו הפתרון הזה היה מוצע עבורי – הייתי בוחר בו מבלי להתלבט כלל וכלל שכן מדובר בפתרון ייעודי לרכב, יציב, אמין ומעל הכל בעל איכות חסרת פשרות.

כמובן, יש עוד הרבה מעבר לזה במוצר זה, הבאתי לכם תמצית מתוך מדריך שלם על מוצר שלם ואמליץ לכם לעבור על הכל.

ScreenHunter_001.jpg

ScreenHunter_002.jpg

ScreenHunter_003.jpg

ScreenHunter_004.jpg

ScreenHunter_005.jpg

ScreenHunter_006.jpg

ScreenHunter_008.jpg

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טכנולוגיית EID מבית HERTZ

 

עוד משהו מאוד נחמד שמגיע מבית הרץ - בעקבות מכת הזיופים אשר המותג חווה בעבר על סדרות הרמקולים שלו, הם החליטו להלחם בתופעה ע"י הטבעת קוד מדבקה על גב המגנט.

 

המספר הסידורי של הפריט מודבק אל גב המוצר וניתן לסרוק אותו ולאמת אותו דרך אפליקציה ייעודית ישירות מול הרץ וע"י כך לדעת שקניתם פריט אמיתי של המותג ולאמת אותו מול היצרן ישירות.

 

מידע נוסף ניתן למצוא כאן:

 

http://www.hertzaudiovideo.com/news/eid/

 

הם לוקחים את חווית הקנייה של הלקוחות שלהם בכובד ראש, אין ספק!

ScreenHunter_002.jpg

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

FULL DA

 

כמה מילים לגבי הטכנולוגיה ומשמעותה.

 

כידוע – מקור השמע שלנו בעידן זה בתחום הרכב הינו דיגיטלי

נגן תקליטורים דהיינו CD מהווה מקור דיגיטלי.

נגן USB מהווה מקור דיגיטלי וכל מדיה אחרת שמנגנת ישירות מקובץ הינה מקור דיגיטלי.

 

בטכנולוגיה הקונבנציונלית אנו נעבור המרת DA ביציאה מהHU שלנו כלפי המגברים ומשם מדובר בטווח אנלוגי.

בואו ונניח ויש לנו בתוך הHU DAC איכותי – כלומר רכיב הממיר מדיגיטלי לאנלוגי

מה הבעיה הראשונה שעולה כאן?

רעשים!

 

טווח אנלוגי רגיש לקרינה אלקטרומגנטית וסופח אליו רעשים בין אם הם נובעים ממערכת החשמל ברכב, בעיות הארקה, קרינה אלקטרומגנטית ממכשירים קרובים או מתקנים בתוך הרכב וכך הלאה וכך הלאה.

 

איפה נוספת לנו כאן בעיה נוספת בשרשרת – ברוב המערכות התחרותיות היום בתחום הרכב אנו נמצא רכיבים נוספים בין הHU למגברים בדרך כלל אשר ממירים את האות חזרה לדיגיטלי בכדי לבצע עליהם פעולות עיבוד אות.

נכון – מדובר בפרוססורים בעיקר אשר עושים המרת AD כלומר אנלוגי חזרה לדיגיטלי.

במצב זה האות עוברת כבר המרה כפולה מדיגיטלי לאנלוגי – ואז חזרה מאנלוגי לדיגיטלי

 

אם תביטו בתמונה הבאה:

 

DAC-sampling_in_4_bit_convertor.gif

 

אתם בוודאי מבינים כי בכל המרה שכזו, חלק מהמידע הולך לאיבוד או גרוע מכך – משתנה.

בנוסף לכך תוסיפו עוד טווח אנלוגי – עוד נקודת רעש במערכת.

אם זה לא מספיק – חלק מהמגברים היום בשוק הינם מגברים דיגיטליים – כלומר הם בעצמם ממירים את האות פעם נוספת לאחר שעברה המרה לאנלוגי מהרכיב שהיה לפניהם – לדיגיטלי ואז שוב! לאנלוגי ביציאה לרמקולים.

בקלות היום ניתן למצוא מערכות בהן יש שלוש המרות שכאלו הלוך ושוב, הלוך ושוב – מה קרה למידע בדרך? נכון – כבר הבנתם.

 

מה הפתרון של AUDISON?

 

מסלול אות דיגיטלי החל מיחידת הראש ועד המגברים כאשר בדרך האות עוברת מהHU, דרך הDSP ודרך המגבר – ללא המרה!

מסלול זה נקי מרעשים, המידע נשמר במלואו כפי שיצא מיחידת המקור ואף ברזולוציה גבוהה אם כך הוקלט הקובץ המקורי.

אבל יש יתרונות נוספים לטכנולוגיה זו.

תחשבו מה קורה לתחום הדינאמי? איפה הוא נקבע? אין כאן עניין של באיזה מתח האות נכנסת למגבר בעצם – מדובר בטווח אופטי לרוב – נכון, אין גיין!

 

הטווח הדינאמי נקבע לחלוטין ע"י המגבר והוא אופטימלי ביחס למערכת קונבנציונאלית.

 

מה לגבי ריבוי כבלים במערכת? – אין יותר כבלי RCA, נגמר! אפשר בכבל רשת אחד פשוט להעביר 8 ערוצי שמע!

 

אז מה הרווחנו?

חסכנו המרות מיותרות.

חסכנו בכמות החיווט.

חסכנו בעיות של ספיחת רעשים.

הרווחנו טווח דינאמי טוב מובטח.

הרווחנו אות מקור ברזולוציה גבוהה מיחידת הראש ועד המגבר.

 

זו המשמעות של FULL DA.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

חברים יקרים ,

 

אני שמח לבשר לכם כי סדרת ה-Mille החדשה מבית HERTZ כבר כאן , בואו להתרשם ממוצרים מדהימים בטכנולוגיות מהפכניות.

להשיג בחנויות המורשות.

הנחה מיוחדת לחברי הפורום תתפרסם בהמשך !

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מדבר על הSOUND PACK

 

זה בתאוצה אדירה - כרגע אודיסון מפתחים ערכה כמעט לכל רכב ורכב שאתה רק יכול לחשוב עליו - גם במובן של ערכות התקנה מרמת החיווט (צמות מקוריות - פלאג אנד פליי אמיתי) ועד הגדרות הסאונד לפי המושב הרצוי רכב פר רכב.

 

בסופו של דבר אתה תהיה מסוגל להזמין חבילת סאונד מושלמת לרכב שלך מרמת האבזור ועד רמת כוון הצליל.

 

ראיתי במו עיני אתמול, דרך אגב את הBIT TUNE והדבר הזה מגיע במזוודה! זה לא צעצוע כמו האימפרינט או הMS8 של הJBL - זה משהו ברמה אחרת!

 

אני לא אומר שהשניים האחרים לא טובים אבל זה לא איזה מיקרופון מיסכן שנותנים לך לשים ברכב או זוג אזניות שאתה שם על האזניים - יש שם גשש רעשים, גלאי פאזות, מיקרופון מדמה ראש אדם, ערכת חיווט ומוצר עצמו שיש לו עשרות אפשרויות כיוון - בקיצור, סוף סוף מוצר מקצועי שלדעתי צריך להיות בעיקר ברמת היבואן או סדנאת התקנות מקצועית - מדהים.

 

ראיתי במו עיני אתמול את המגברים, רמקולים וערכות חיבור של סדרת הPRIMA - פשוט מדהים כמה המגברים האלה קטנים מצד אחד, מצד שני המשקל הפיזי שלהם כבד ומעיד על היט סינק עצבני. הרמקולים עם עומק ממש קטן אבל לעומת זאת בעלי נצילות מאוד גבוהה.

 

במילה אחת - מרשים.

 

זה בדרך אבל הרבה מזה כבר כאן - בהישג ידך.

 

ראיתי גם את המילה לג'נד - סאבוופר 8 אינטש באמת מרשים, לצערי לא היה לי כרגע זמן להתרשם אבל אני מקווה שבקרוב אוכל לתת סקירה.

 

 

עוד משהו קטן, כן, גם בדרך אגב - בקרוב תראו כאן סקירת מוצר של AUDISON, זה יגמר במערכת שהיא FULL DA וכן - מדובר עליי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1517 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...