Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4177 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

רציתי להתיעץ עם מבינים לגבי צינור מים שמגיע מהקיר ונכנס אל מפצל T , שמחובר לכניסה של מיכל הדחה

 

אני מעריך שבגלל שאין הרבה מרחק בין הכניסה של המפצל והקיר , הכבל שמגיע צריך להכנס בסיבוב שגורם לחיבור של הכבל לדלוף לאחר שימוש לא ארוך. הדליפה היא מהאיזור המוקף בעיגול (יתכן שהדליפה מתרחשת גם בגלל שלחץ המים משפיע על איטום הצינור לאחר זמן)13012015170.jpg

 

האם יש חלופה עמידה יותר מפני דליפות לצינור שמגיע מהקיר ?

פורסם

מהכניסה של מיכל הדחה תחבר זוית 90 מעלות כלפי מטה ואליהה תחבר את המפצל.

את ההזנה תחבר למטה ואת היציאה לצינור שרות תחבר בצד הפונה למצלמה

בכל מקרה מומלץ להשתמש בצנרת גמישה מפלדה שזורה עם הברגות מתכת כי אלו מהפלסטיק נוטים להסדק בדיוק שיצאתם מהבית לחופשה בת מספר ימים ואז אתם חוזרים ומגלים את ונציה בקטן

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

המפצל הזה נקרא מסוט.

 

אני ממליץ לך לרכוש מסוט העשוי ממתכת ולא מפלסטיק.

תקראה דוגמא בקישור: http://www.agmrimon.co.il/document/95,70,179.aspx

 

את המפצל אל תרכיב בכניסה למיכל ההדחה אלא בברז הניל (הברז בקיר ממנו יוצא הצינור הגמיש הלבן).

זה גם יפתור לך את הבעיה של רדיוס הכיפוף של הצינור.

פורסם
המפצל הזה נקרא מסוט.

 

אני ממליץ לך לרכוש מסוט העשוי ממתכת ולא מפלסטיק.

תקראה דוגמא בקישור: http://www.agmrimon.co.il/document/95,70,179.aspx

 

את המפצל אל תרכיב בכניסה למיכל ההדחה אלא בברז הניל (הברז בקיר ממנו יוצא הצינור הגמיש הלבן).

זה גם יפתור לך את הבעיה של רדיוס הכיפוף של הצינור.

 

הבעיה שאם אשים את המסוט בחיבור לקיר , לא תהיה לי גישה נוחה אליו כשארצה להפנות מים אל תינור השירות (מתז).

(אם אשאירו פתוח באופן קבוע, אז בצינור מהר מאוד יתחיו פיצוצים)

פורסם
מהכניסה של מיכל הדחה תחבר זוית 90 מעלות כלפי מטה ואליהה תחבר את המפצל.

את ההזנה תחבר למטה ואת היציאה לצינור שרות תחבר בצד הפונה למצלמה

בכל מקרה מומלץ להשתמש בצנרת גמישה מפלדה שזורה עם הברגות מתכת כי אלו מהפלסטיק נוטים להסדק בדיוק שיצאתם מהבית לחופשה בת מספר ימים ואז אתם חוזרים ומגלים את ונציה בקטן

 

חבר תודה רבה על הרעיון !

לגבי "צנרת מפלדה שזורה", האם אתה מדבר על אותם צינורות שמשמשים לברזים ומדיחי כלים ?

פורסם

כן

 

ובאמת רעיון טוב יותר לחבר את המפצל בצד של הקיר איפה שיוצא הברז

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
כן

 

ובאמת רעיון טוב יותר לחבר את המפצל בצד של הקיר איפה שיוצא הברז

 

הייתי עושה זאת, אבל זה מסתתר מאחורי האסלה,

זה לא יהיה פרקטי, אם בכל פעם שרוצים לעשות שימוש בצינור המתז יהיה צריך להתכופף לשם כדי לפתוח את השיבר הקטן

×
×
  • תוכן חדש...