Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכונית השנה 2014 של חברי CarsForum


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4191 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

מכונית השנה של CarsForum לשנת 2014 היא...  

191 הצבעות

  1. 1. מכונית השנה של CarsForum לשנת 2014 היא...

    • אודי S1
    • במוו סדרה 2
    • וולוו S60
    • יונדאי i10
    • מיני קופר 5 דלתות
    • מיצובישי אטראז'
    • מרצדס C קלאס
    • פיג'ו 108/סיטרואן C1
    • פיג'ו 308
    • קאדילק CTS


פוסטים מומלצים

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הבחירה ברורה, אטראז'

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אטראז', מאותן הסיבות שמנו איתמר ודיסקו - היא החזירה את מיצובישי לזירה ולתודעה ומרכז רכבי סא"לים ידחוף אותה עוד יותר. זה שלפי כל מי שנהג בה (אני עצמי טרם התנסיתי) היא רכב מחורבן, לא משנה כהוא זה. מבחינת השפעה על השוק היא המשפיעה ביותר מכל מתחרותיה לסקר. יש כאלה שהשפיעו על היצרן, כמו הוולוו S60 עם גרסת הכניסה שלה עם מנוע T5 המעולה, יש את הבימר 2 שצפויה להיות המהנה ביותר, אבל לאף אחת מהן אין את ההשפעה של האטראז' שמוכיחה שגם ב-2014, כשהסטנדרטים של הרוכשים עלו, רכב מאובזר, חסכוני ועם מוניטין אמינות מוכר, גם אם הוא גרוע למדי.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
לא ייאמן שאנשים שאמורים להיות חובבי הגה הצביעו ל

אטראז'..



 

 

ה-4C לא הייתה ברשימה, אז האטראז' היא הדבר הטוב הבא :lol:

 

אם להיות רציניים - המכוניות שאנחנו אוהבים איזוטריות בקנה מידה של שוק הרכב, גם זה הישראלי. המכוניות הספורטיביות היחידות שניתן לומר שהייתה להן איזושהי השפעה הן האימפרזה GT המקורית והאיביזה 20VT, שמכרו במספרים יפים ולפחות האימפרזה נכנסה חזק לתודעה עם קמפיין הפרסום שלה. היתר - בשבילנו, לא בשביל הכלל, אין מה לעשות.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
אטראז', מאותן הסיבות שמנו איתמר ודיסקו - היא החזירה את מיצובישי לזירה ולתודעה ומרכז רכבי סא"לים ידחוף אותה עוד יותר. זה שלפי כל מי שנהג בה (אני עצמי טרם התנסיתי) היא רכב מחורבן, לא משנה כהוא זה. מבחינת השפעה על השוק היא המשפיעה ביותר מכל מתחרותיה לסקר. יש כאלה שהשפיעו על היצרן, כמו הוולוו S60 עם גרסת הכניסה שלה עם מנוע T5 המעולה, יש את הבימר 2 שצפויה להיות המהנה ביותר, אבל לאף אחת מהן אין את ההשפעה של האטראז' שמוכיחה שגם ב-2014, כשהסטנדרטים של הרוכשים עלו, רכב מאובזר, חסכוני ועם מוניטין אמינות מוכר, גם אם הוא גרוע למדי.

הכל נכון, אבל לדעתי מכירות ושיווק מוצלח זה לא מדד אמיתי להערכת רכב (בפורום של חובבי רכב). חוץ מזה שהרכב נמכר יפה מאד הוא לא חידש כלום בתחום.

אם כבר, היבואן צריך לקבל איזשהי הערכה על זה שהצליח למכור המון פחונים עמוסי אבזור מקומי ולעשות רווח נאה, אבל בפורום כלכלה ומסחר שבו כותבים חובבי כלכלה ומסחר.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אף אחת מהמועמדות לא חידשה דבר מבחינה טכנולוגית. אף אחת מהן לא חדשנית או מתקדמת באופן יוצא מן הכלל, או בכל אופן שהוא. לכן הבחירה נעשית משיקולים לאו דווקא מוטורית.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
אף אחת מהמועמדות לא חידשה דבר מבחינה טכנולוגית. אף אחת מהן לא חדשנית או מתקדמת באופן יוצא מן הכלל, או בכל אופן שהוא. לכן הבחירה נעשית משיקולים לאו דווקא מוטורית.

חוויה חיובית מרכב ממש לא חייבת להיות קשורה לחידושים טכנולוגיים. אבל היא צריכה להיות קשורה ברכב עצמו ולא בארגון שמוכר אותו. לפחות לדעתי.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...