Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכונית השנה 2014 של חברי CarsForum


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4192 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

מכונית השנה של CarsForum לשנת 2014 היא...  

191 הצבעות

  1. 1. מכונית השנה של CarsForum לשנת 2014 היא...

    • אודי S1
    • במוו סדרה 2
    • וולוו S60
    • יונדאי i10
    • מיני קופר 5 דלתות
    • מיצובישי אטראז'
    • מרצדס C קלאס
    • פיג'ו 108/סיטרואן C1
    • פיג'ו 308
    • קאדילק CTS


פוסטים מומלצים

פורסם

פלואנס דיזל וספייס סטאר הושקו בישראל ב-2013. בחרנו להכניס לרשימה רק מכוניות שהושקו בישראל בשנה האחרונה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני אישית חולה על אאודי A1 אז כמובן שנלך על S1

למה הסיאט לאון לא בסקר? לדעתי רכב שלוקח לפחות חצי רשימה בשקט.

בית"ר נורדיה ירושלים !

פורסם

מה זה לוקח? גם ה-F12 לוקחת את כולם ברשימה. מה לזה ולרכב השנה? ומה כ"כ מיוחד ב-S1 (שדווקא אני מאד אהבתי אותה כמכונת נהיגה) שנותן לה את התואר?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
אף אחת מהמועמדות לא חידשה דבר מבחינה טכנולוגית. אף אחת מהן לא חדשנית או מתקדמת באופן יוצא מן הכלל, או בכל אופן שהוא. לכן הבחירה נעשית משיקולים לאו דווקא מוטורית.

 

לדעתי שילוב של תיבה של איסיין היפנית ברכב סדרתי משפחתי של פיג'ו זה חידוש לעומת ה AL4 הידועה לשמצה.

מעבר לכך, גם מבחינת עיצוב ו"התבגרות" ה 308 עושה עבודה טובה.

פורסם
ומה כ"כ מיוחד ב-S1 (שדווקא אני מאד אהבתי אותה כמכונת נהיגה) שנותן לה את התואר?

 

לאאודי קל מאוד היה לפספס עם ה-S1 ולבנות משהו שמרגיש כמו "פולו GTI פלוס", אף פעם (לפחות לא בעידן המודרני...) לא הייתה להם הוט-האצ' קטנה, והם יצרו כאן לראשונה אצלם, מכונת כייף סופר חזקה ואיכותית עם סמל S ראוי ביותר, והיא גם כנגד כל מה שהולך היום עם הסינטטיות של הרכבים, מגיעה רק עם תיבה ידנית, שזה רק מלשמוע כבר מעלה לך חיוך :-D

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

המיני 5 דלתות, ברור :-)

 

כי זו ממש מהפיכה למותג ולראשונה יש דריסת רגל למיני על כל הייחוד שלה, לאנשים רגילים שצריכים גם פרקטיות ברכב שלהם.

 

המיני 5 דלתות כעת באה בחשבון אפילו לבעלי משפחות.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

אני הצבעתי לC1/108 מאוד הפתיעו לטובה מבחינת הנוחות וסיטרואן בפרט בעיצוב,הבדל מאוד גדול לעומת הדור הקודם.

ובגלל הרגשתי שיפור מאוד ניכר,לדעתי מגיע להם.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הצבעתי ל308. האטראז' מבחינתי לא מהווה השפעה ,כן היא והספייס סטאר מחזירות את מיצובישי להיות גורם בשוק. אבל מיצובישי בכללי דועכת, אם היא מתבססת על דגמים מיושנים (פג'רו ,האנטר, לנסר), דגם אחד מודרני (אאוטלנדר) שגם הוא אוטוטו מקבל מתיחת פנים ועוד שתי מכוניות לשווקים מתפתחים.

פורסם
האטראז' / ספייס סטאר הן ההוכחה שמה שמעניין את אדון ישראלי זה שהוא רוצה רכב אמין, הוא רוצה רכב סחיר, הוא רוצה רכב חסכוני, הוא רוצה רכב מאובזר ולעזאזל עם איך שהוא נראה או נוסע.

 

מה שמוכיח שכנראה אדון ישראלי אינו רק חסר טעם אלא גם בור במיוחד כשזה מגיע לעניינים מוטוריים, כי אינו יכול לדעת דבר על אמינותו וסחירותו של דגם חדש לחלוטין שאינו מחליף אפילו דגם אחר.

 

העובדה שהצמד מיועד בעיקר, גם אם לא רק, לעולם השלישי, אינה מבטיחה הרים וגבעות מבחינת איכות יצור ואמינות, קל וחומר שהמוניטין של מיצובישי אינו מצטיין כשל טויוטה או סובארו, למשל.

 

ומבחינת סחירות, העובדה שהמכונית הולכת להציף את מגרשי חברות הליסינג וההשכרה בעוד שנה-שנתיים ואילך, תפגע קשות בסיכויי המכירה שלה ע"י בעלים פרטי, שאינו יכול להציע מימון, מבצעים ו"מתנות", כפי שאדון ישראלי אוהב.

 

וליוליאן, אני מקווה שלא לקחת את זה אישי. אני מאחל לך שהרכב הבא שלך יהיה ה"תיקון" שלך בעולם המוטורי :wink:

 

מבחינת המכוניות ברשימה, לא מצאתי אף אחת שיכלתי לשים עליה את האצבע ולהגיד שהנה, מצאתי את האחת, על אף שיש לי חיבה עמוקה ל- M235i ושה-308 החדשה עדיפה בעיני על גולף בסיסית.

 

אני כן יכול להציע כמה אחרות, שהטביעו את חותמן במקומותינו וזכו להצלחה בדרך כזו או אחרת;

-שברולט סוניק RS; הסוניק היקרה ביותר, היא גם הסוניק המוצלחת ביותר.

-עדיין בשברולט, אימפלה החדשה. ואת הדעות הקדומות, תשאירו בבית.

-סיאט איביזה 1.2TSI ב-80K. במונחי תמורה לשקל, אחת הרכישות המוצלחות שבנמצא על אף שכבר אינה צעירה.

-סקודה אוקטביה; שדרוג מורגש מהדור הקודם - ורכב שמייתר את רוב מתחריו בקבוצת המשפחתיות הפופולריות ב-130K.

-מאזרטי גיבלי, שעל אף שאינה "מלוטשת" עד הסוף, נמכרה יפה והבטיחה את עתיד המותג בישראל.

 

אבל המנצחת היא ללא ספק אלפא-רומיאו, ללא קשר לדגם, כי אף רכב אחר לא הצליח להוציא מבאי הפורום הזה כל כך הרבה אמוציות :twisted:

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

העניין שלחלק מהאנשים מיצובישי זה רכב יפני שמיוצר ביפן,כמו המשפט שרכב גרמני זה רכב חזק.

נכון,אי אפשר לדעת איך הספייס תהיה בעתיד מבחינת האמינות,אבל כשהרכב פשוט,ללא גיר מתוחכם,מנוע טורבו,או עמוס בחשמל ובכול זאת למיצובישי אין שם של רנו אני חושב שלא צריכים להיות הפתעות,אבל אני מבטיח לעדכן.

מבחינת סחירות נכון,גם אני רואה ספייסים עם מדבקות חברה כנל לגבי האטרגים,נו מה לעשות? ירידך ערך לא הייתה שיקול שלי בקניית רכב,גם לא בפנדה שלא בדיוק שומרת כמו היריס,אני קונה מה שאני אוהב.

 

הרכב הבא שלי מאמין יהיה תקין מוטורית,יום אחד אני אכנס לסוכנות רנו ואזמין לעצמי מגאן אסטייט דיזל ידנית תכלת.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הצבעתי לסדרה 2, כי אני רוצה אחת.

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

פורסם

עם כל הכבוד ל"הצבעתי לאאודי S1 כי אני אוהב את האות 'S'", אני חושב שצריך לנסות להסתכל פה על התמונה הכוללת ולבחור רכב שמגיע לו לזכות לא בזכות עצמו, אלא בהשוואה לכל הסגמנט שלו בשוק הרכב הנמכר בישראל.

 

 

הבחירה שלי היא ה-308, היא כנראה החבילה הכי משתלמת כיום בסגמנט שלה, היא עושה את זה לא בכך שהיא רכב עולם שלישי עם מלא תוספות שאפשר למכור בזול, אלא כרכב שאדם יכול לשאוף לקנות ולהנות ממנו.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.


×
×
  • תוכן חדש...