Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה CRV 2006 - נזילה ממשאבת הגה ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4239 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

לפני כשבוע החלו רעשי שריקה מצד ימין של המנוע, גם במצב סרק.

השבוע הרעשים גברו ונוספה התופעה הבאה : בעת ההנעה הראשונה בבוקר כשהאוטו קר

קשה להזיז את ההגה ורק אחרי כדקה הוא מתפקד כמו שצריך.

 

והצצתי מתחת למכסה מנוע ושמתי לב שיש רטיבות/לחות של שמן באזור משאבת הגה הכח וכן

רצועת ההנעה "משומנת" בחלקה - מה שמסביר אגב את הרעשים כיוון שהיא כנראה מחליקה.

אגב הרצועה נראית לי קצת יבשה מדי והחלה להיפרם מעט בנקודה מסוימת.

 

במיכל נוזל ההגה כח לא חסר נוזל משום מה.

 

- על מה יכולות להצביע התופעות הנ"ל ?

- האם הנ"ל קורה כי הרצועה אולי לא מתוחה מספיק ?

- האם יש צורך בהחלפת המשאבה ?

- האם יש צורך בהחלפת הרצועה לאחר איתור ותיקון הנזילה ?

 

 

מודה מראש לכל העונים.,

 

נ.ב., אם מישהו יודע מה מידת רצועת האביזרים ברכב זה, אשמח לקבלה (לא מצאתי בספר הרכב רישום ולא ראיתי על החגורה)

 

 

בברכה, אבי.

×
×
  • תוכן חדש...