Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיורי 73' - האיחוד (או: קניתי אותה שוב)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4241 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

כמעט 10 שנים עברו מאז שהכל התחיל, עת נרשמתי לפורום והתחלתי בחיפושים אחר פלימות' פיורי מבציר 1973 כמו שהייתה לאבי ז"ל.

 

Picture2.JPG

 

הלב כמעט קפא מהתרגשות כשגוגל מצא לי אחת בישראל, אבל ויתרתי עליה.

 

זמן קצר לאחר מכן, פיורי מס' 1 DSCN1301.jpgאותרה באחד הפורומים של חובבי הקרייזלרים בארה"ב, עשתה עלייה והגשימה לי את החלום.

 

אבל משהו היה "חסר" לי ב"חומה" הראשונה, היא הייתה "רק" פיורי III (למרות שכשלעצמה מדגם שיוצר במהדורה מוגבלת), ואני רציתי העתק של הפיורי של אבי, הדגם הבכיר שנקרא "גראן סדאן" ברמת הגימור "BROUGHAM" ומאובזר בכל הפינוקים.

 

אלוהיי ה- EBAY זימן לי את פיורי מס' 2, עם מנוע גדול יותר (6.6 ליטר), מאובזרת לעילא ולעילא, ואחרי שיפוץ ארוך ומייגע וצבע יין שנלקח מקטלוג "יגואר" היא סגרה לי מעגל. IMG_1177.JPG

 

בינתיים, החומה (הראשונה) החליפה ידיים ואני רואה אותה מדי פעם. אבל השיטוט בלוחות המודעות האינטרנטיים (תאמינו לי, זה לא בריא כלל וכלל) מצא לי "חומה" חדשה, פיורי מס' 3. עם אותו מנוע ואותה רמת גימור, אבל בצבעים שונים. ושוב התאהבתי, וזמן לא רב לאחר מכן היא נחתה אצלי בחניה, במלוא הדרה. IMG_1021.jpg

 

 

לצערי, מקוצר זמן ומקום, אחרי שנתיים, בלב כבד מאד ולאחר היסוסים רבים מאד החלטתי לשחרר אותה למישהו עם זמן (וחניה) שיעניק לה אהבה.

 

ואז, פיורי מס' 4 - עם 2 דלתות פחות אבל עם הרבה אופי - הגיעה לכאן, אבל הים לקח אותה ממני.

 

image005.jpgIMG_1186.jpg

 

לפני שבועיים פגשתי שוב את פיורי מס' 3, אותה גברת עם אדרת חדשה ושלט "למכירה".

זה לא אני, זו היא, שעשתה לי עיניים, יודעת שקשה לי לעמוד בפניה. והיא כל כך צדקה.

אתמול היא התאחדה שוב עם "אחותה" ועוד פרק בסיפור האהבה שלי עם "פיורי" נרשם. גם התרגשות.

 

555.jpg22221111.jpg

עריכה אחרונה על ידי hemi
טרם הושלם

Hemi, זה השם. כמו ה-מנוע של קרייזלר.

פלימות' פיורי גראן סדאן הרדטופ 1973

פורסם

כיף לקרוא !

כעת יש לך יותר מ 16 מטר ״ אוטורץ ״, הישג לא מבוטל..

הרבה הנאה והנעה !

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

סיפור מרגש, אני זוכר טוב את ההיא שהים לקח.

אבל מסקרן אותי באיזו עיר מסמנים חניות כאלו גדולות ? (בתמונה האחרונה)

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

^

אני לא יודע איפה חמי גר, אבל לצורך העניין אצלי ליד הבית (קרית אונו) יש חניות גדולות שמסומנות כך- לא שזה משנה, מר ישראלי לא מתייחס לקווים ממילא...

 

ולחמי- מזל"ט! :mm_yeah:

פורסם

חברים, תודה רבה על הברכות :)

Hemi, זה השם. כמו ה-מנוע של קרייזלר.

פלימות' פיורי גראן סדאן הרדטופ 1973

פורסם
איזה כיף :-P תתחדש מחדש.

חבל שהורידו את ציפוי הגג.

 

תודה רבה.

 

גם אני חשבתי כך בתחילה, אבל במחשבה שניה ועם תכניות לעתיד, נדמה לי שהבחירה הייתה נכונה.

 

מכל מקום, בפיורי השנייה שלי גג הסקאי (המקורי) נשאר על מקומו בשלום... :)

Hemi, זה השם. כמו ה-מנוע של קרייזלר.

פלימות' פיורי גראן סדאן הרדטופ 1973

פורסם

מזל טוב.

אני שמח שנפלה בחלקך ההזדמנות לסגור מעגל. לכל אחד יש את החלום שהוא רוצה להגשים - -עשית את זה ובגדול[emoji6]

M-TECH E46

פורסם
ברכות על סגירת מעגל !

(האם עכשיו תוכל לומר שנישואים {חוזרים} אילו יהיו לנצח ? :roll: )

:wink:

 

תודה רבה.

 

מקווה שכן, אני באמת אוהב אותה :)

Hemi, זה השם. כמו ה-מנוע של קרייזלר.

פלימות' פיורי גראן סדאן הרדטופ 1973

פורסם
חמי, עד שאנחנו לא רואים את האוטו במפגש, לא מאמינים ;)

מזל טוב :)

סיגל

 

סיגל, תודה רבה.

 

את מרימה לי להנחתה, היא רק צריכה קצת זמן להתגנדר ומבטיח שתבוא.

 

בינתיים, אני בטוח שתקבלו אותי גם עם האחיות שלה :)

Hemi, זה השם. כמו ה-מנוע של קרייזלר.

פלימות' פיורי גראן סדאן הרדטופ 1973

×
×
  • תוכן חדש...