Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4253 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סה"כ עברו כשלושה חודשים מאז שעשיתי צבע ופחחות לטמבון ושוב פגעו בו בחנייה (:evil::evil: :cry:),

הפעם החלטתי שאני יעשה תיקון זול בעצמי אז הזמנתי מדבקת קרבון מאיבי בגודל הרצוי.

 

זה היה המצב:

1.jpg2.jpg3.jpg

 

אחרי קילוף כל הצבע שעמד להתקלף, שיוף כל האיזור בנייר מים בשתי דרגות (2000-3000) וצביעה עם מכחול בצבע הרכב:

 

4.jpg

 

והתוצאה הסופית:

 

5.jpg6.jpg

 

 

מושלם זה לא יצא, אבל הרבה יותר טוב ממה שהיה זה בטוח.

כמובן שזה זמני כל העסק הזה אבל נכון לעכשיו לא רוצה להוציא שוב כסף על צביעה.

פורסם

לא מאמין לך,איזה באסה :-(

 

אבל הקרבון יצא יפה מאוד :mm_yeah:

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

צריך להרוג את מי שצבע לך את הטמבון עבודה חאפרית ברמות מטורפות !

אם הצבע התפוצץ ככה זה אומר שהוא לא שייף אותו להוריד שכבות צבע קודמות וזאת התוצאה

הצבע בטמבון אמור להיות גמיש בדיוק לכאלה מיקרים וכול פחח יודע את זה.

לדעתי כדי לך ללכת עליו ולשאול איך לעזזל דבר כזה קורה

פורסם
סה"כ עברו כשלושה חודשים מאז שעשיתי צבע ופחחות לטמבון ושוב פגעו בו בחנייה (:evil::evil: :cry:),

הפעם החלטתי שאני יעשה תיקון זול בעצמי אז הזמנתי מדבקת קרבון מאיבי בגודל הרצוי.

 

זה היה המצב:

[ATTACH=CONFIG]402028[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]402029[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]402030[/ATTACH]

 

אחרי קילוף כל הצבע שעמד להתקלף, שיוף כל האיזור בנייר מים בשתי דרגות (2000-3000) וצביעה עם מכחול בצבע הרכב:

 

[ATTACH=CONFIG]402031[/ATTACH]

 

והתוצאה הסופית:

 

[ATTACH=CONFIG]402032[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]402033[/ATTACH]

 

 

מושלם זה לא יצא, אבל הרבה יותר טוב ממה שהיה זה בטוח.

כמובן שזה זמני כל העסק הזה אבל נכון לעכשיו לא רוצה להוציא שוב כסף על צביעה.

 

כל הכבוד! עבודה הרבה יותר יפה מהתיקון צבע שעשו לך במוסך.

מעניין שבגרמניה, הנהג שפגע ברכב של אדם אחר, אפילו אם הנזק זניח, חייב להישאר במקום עד להגעת משטרה. אם הוא בורח, הלך עליו - קנס של לפחות 2000 יורו והזמנה לדין. הלוואי שמתישהו גם אצלנו יהיה סדר בעניין הזה....:roll:

×
×
  • תוכן חדש...