Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חום מנוע עולה עד מעל החצי אך לא עובר את השלושה רבעים - קליאו 95


rani_7
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3848 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

היי יש לי רנו קליאו 95 מנוע 1400 חום מנוע בנסיעה ממושכת עולה עד מעל החצי אבל לא עד הסוף

בדקתי את שני הצינורות למעלה ולמטה שנייהם באותו חום אז זה לא תרמוסטט (נראה לי)

המאוורר עובד בדיוק בחצי אבל עדיין לא עוזר

עשיתי ניקוז מים לא היה לכלוך

ולא מאבד מים,אבל עדיין מתחמם,מה יכולה להיות הבעיה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נוסף לבדיקת תפקוד התרמוסטט וודא שאין סתימות ברדיאטור, על ידי כך שתבדוק בזהירות שהחום מתפשט בו באופן אחיד, ואין חלקים שנשארים קרים מהאחרים.

 

בנוסף, וכפי שנכתב - חום מנוע לא אמור להיות קבוע, אלא לנדוד בטווח מותר, ואם החום לא מתקרב לקו האדום, בנסיעה מאומצת אז המצב תקין (אחרת המצב לא תקין, או יפני).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השעונים של רנו הישנים עוברים קצת את החצי אבל בכל מקרה כדאי לבדוק כי הרדיאטור אינו סתום חלקית אצל מכון רדיאטורים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי הייתה בעיה ביוניט מאוורר, הוא לא הגיע לרמה הגבוהה רק על הנמוכה ולכן הרכב התחמם, תבדוק את זה...

 

צודק. וגם משם הגיע קצר ובגלל זה פיוז נשרף כל הזמן,פתחתי 3 שאלות סגרת את כולן בתשובה ברורה,תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א- אולי התחמם לו בפקקים...

 

ב- כמו שכתבתי גם לי היתה אותה בעיה והרכב התחמם לי בעליות לירושלים (הייתי צריך לעצור כמה פעמים, גם דרך 443) משמע שהמאוורר כן תורם עוד קירור חוץ מהרוח של הנסיעה

:-P
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משמע שיש בעיה במערכת הקירור של הרכב, אף רכב לא אמור לעצור בצד בגלל התחממות.

המאוורר לא תורם עוד קירור ממשי במהירות מעל 60-70 קמש כי הרוח שמגיעה חזקה יותר בהרבה מהמאורר, גם בקיץ וגם כשחם, הרי המאוורר לא מקרר את האוויר מעבר למה שהוא אלא דוחף בלבד.

במקרה יש לחבר את אותו הרכב שנת 94 ואצלו הרכב לא מתחמם מעבר לחצי/ שלושת רבעים של המד, לא יודע אם זו בעיה של הרכב או שככה הרכב אמור להיות

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי הרכב התחמם הלכתי למוסך והוא הוציא את הטרמוסטט לגמרי ושוב התחמם החלפתי רדיאטור ושוב התחמם כמובן שתמיד גם בדקנו שהמאוורר נכנס לעבוד עד שהמוסכניק פסק שהבעייה ביוניט מאוורר שהוא לא נכנס לדרגה הגבוהה הוא שיחק כמה דקות בחוטים שם ואמר שמעכשיו המאוורר ידלק תמיד על הגבוהה (ולא לקח שקל) ומאז בלי עין הרע הרכב לא התחמם, תסיקו את המסקנות לבד...

:-P
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...