Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בכמה למכור את המאזדה שלי ?


2131ori
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

ברשותי מאזדה 3 2009 דור 2 מנוע 2000 ספיריט סדאן . היום הרכב עומד על 90000 אלף קילומטרז יד ראשונה



 

מכיוון שהרכב עבר תאונה קלה עם ירידת ערך של 3% והחליפו (במוסך המרכזי) טמבון +מכסה מנוע וכנף..השמאי כתב "קצה שלדה "

 

התעקשתי שהרכב יתוקן במוסך מרכזי עם חלקים מקוריים בלבד

 

(מחירון 16.9.14 עומד על 69000 לפני שקלול יד ראשונה וקילומטרז' נמוך יחסית לשנתון )

 

בלי קשר לתאונה רציתי למכור את הרכב ולרכוש רכב חסכוני יותר בדלק

וכאן אתם נכנסים לתמונה :

איך אוכל למכור רכב כזה מבלי להפסיד יותר מדי ?

ובכמה לדעתם אני צריך למכור את הרכב מבלי להוריד את המכנסים ?.. :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אם השמאי כתב קצה שלדה זה לא נשמע טוב בכלל.

תנסה להוריד מהמחירון הרגיל כמה אלפים, ותציין בפני הקונה על הבעיות, לדעתי יהיה לך קשה למכור, רק אם תוריד את המכנסיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

תתחיל ממחירון לוי יצחק פחות 3%.

זה תלוי גם כמה לחוץ אתה להיפטר מהרכב.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המשמעות של ירידת ערך באה לידי ביטוי רק בבית משפט. אין מניעה חוקית למכור את הרכב במחיר מעל המחירון (אם ימצא הקונה המתאים). יש מניעה חוקית ומוסרית להתחייב שהרכב לא עבר תאונות! (אני חושב שמן הראוי לציין שהייתה מכה קטנה והוחלף טמבון, אם אתה לא רוצה להיכנס למושגי ה"קצה שילדה" שנשמע נורא להדיוטות).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ABSULUTT, למה סתם להלחיץ?

אם השמאי כתב שיש פגיעה בקצה השלדה, אז יש פגיעה בקצה השלדה, מלא מכוניות על הכביש היום נוסעות עם דרגה כזאת או אחרת של פגיעה בקצה ואין לזה שום משמעות בטיחותית.

 

הבעיה היותר גדולה כאן היא שמדובר במאזדה 3, הקילומטראז' טיפלה גבוה (18,000 בשנה זה אמנם הממוצע הארצי אבל הוא כולל גם נהגי ליסיניג).

 

נקודת התחלה טובה תהיה להבין בכמה נסחרות כאלו עם נתונים דומים היום ולעלות טיפה לכיוון מחירון לוי יצחק.

 

כשיגיע קונה רציני תסביר לו שהייתה תאונת חזית שהוחלפו בעקבותיה חלקי פח, תראה לו דו"ח שמאי ותגיד לו שלכל מקרה יעשה בדיקה במכון לאמת את הדברים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא רוצה לבאס אבל יש מיליון מכוניות למכירה עם אותם נתונים, פלוס מינוס, ובלי קצה שלדה.

אני אומר בזהירות, וזו דעתי בלבד. אני לא הייתי קונה את האוטו שלך. כל מה שתקבל מעל 50.0 אלף שקל - יהיה טוב.

לפני שאתם עפים עלי...תחשבו כמה אתם הייתם מוכנים לשלם על אוטו כזה. בשבילכם, בשביל אמא שלכם, בשביל חברה שלכם.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם בלי קצה שילדה, לא הרבה. אבל זה מצב שוק המכוניות המשומשות כיום בארץ, והשאלה היא בנושא אחר...

 

מה שכן - עם סבלנות ומזל לפעמים אפשר למכור במחיר גבוה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיפרה חברה של אישתי, אבא שלה מכר את שני הרכבים, שברולט (כנראה אימפלה או משהו דומה בגודל) ומאזדה 3 2,0 ליטר עם סאנרוף וכל התוספות.

 

נחשו איזה מהם הוא מכר תוך שבוע במחירון?

 

 

לא המאזדה.

 

שני הרכבים היו בני 3 עם קילומטרז' נמוך מהממוצע.

 

שוק הרכב קשה היום והיצע המאזדות לא עוזר למוכרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ABSULUTT, למה סתם להלחיץ?

אם השמאי כתב שיש פגיעה בקצה השלדה, אז יש פגיעה בקצה השלדה, מלא מכוניות על הכביש היום נוסעות עם דרגה כזאת או אחרת של פגיעה בקצה ואין לזה שום משמעות בטיחותית.

 

הבעיה היותר גדולה כאן היא שמדובר במאזדה 3, הקילומטראז' טיפלה גבוה (18,000 בשנה זה אמנם הממוצע הארצי אבל הוא כולל גם נהגי ליסיניג).

 

נקודת התחלה טובה תהיה להבין בכמה נסחרות כאלו עם נתונים דומים היום ולעלות טיפה לכיוון מחירון לוי יצחק.

 

כשיגיע קונה רציני תסביר לו שהייתה תאונת חזית שהוחלפו בעקבותיה חלקי פח, תראה לו דו"ח שמאי ותגיד לו שלכל מקרה יעשה בדיקה במכון לאמת את הדברים.

לא מלחיץ אומר שייקח לו הרבה זמן למכור אני אפילו לבדיקה לא הייתי הולך איתו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ABSULUTT, למה סתם להלחיץ?

אם השמאי כתב שיש פגיעה בקצה השלדה, אז יש פגיעה בקצה השלדה, מלא מכוניות על הכביש היום נוסעות עם דרגה כזאת או אחרת של פגיעה בקצה ואין לזה שום משמעות בטיחותית.

 

הבעיה היותר גדולה כאן היא שמדובר במאזדה 3, הקילומטראז' טיפלה גבוה (18,000 בשנה זה אמנם הממוצע הארצי אבל הוא כולל גם נהגי ליסיניג).

 

נקודת התחלה טובה תהיה להבין בכמה נסחרות כאלו עם נתונים דומים היום ולעלות טיפה לכיוון מחירון לוי יצחק.

 

כשיגיע קונה רציני תסביר לו שהייתה תאונת חזית שהוחלפו בעקבותיה חלקי פח, תראה לו דו"ח שמאי ותגיד לו שלכל מקרה יעשה בדיקה במכון לאמת את הדברים.

 

עוד קצת פרטים על הרכב :

הרכב עם 4 צמיגי מישלין חדשים שהתקנתי לפני חודש

הרכב עבר טסט לפני שבוע - יש לרכב טסט עד ספטמבר 2015

הרכב שמור בצמר גפן - שמור מאוד ויד ראשונה .

בדקתי ביד 2 וראיתי שכולם מציעים רכב כמו שלי במחיר מחירון .אפילו עם יד 3 הרכב מוצע במחיר מחירון .

חשוב לציין הרכב תוקן ברמה מאוד גבוה , לא רואים בכלל שהרכב עבר מכה .

אם המחירון הוא 69000 חשבתי להציע את הרכב ב 58000 זה נשמע לי מחיר סביר מה אתם אומרים ?

או שאולי עדיף ללכת לחברות הטרייד אין ולעשות ראש בראש עם רכב אחר ?

עריכה אחרונה על ידי 2131ori
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלי לבעס , אבל גם ככה השוק של רכבים משומשים הוא במצב חלש , השוק גם מוצף ברכבים כמו שלך ורובם בלי קצה שילדה , ככה שכדי למכור תצטרך להתגמש מאוד וגם זה אני מניח יקח לא מעט זמן.

בנוסף אין מה להיתייחס למחירים המבוקשים , יש רצוי ויש מצוי .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר, פרסם מודעה, מחיר יותר נמוך מהאחרים, שים תמונות טובות של פנים וחוץ, תדגיש שאתה יד ראשונה. כשמישהו יתקשר תגיד את האמת. הייתה תאונה, החליפו חלקים, הכל בוצע ברמה הכי גבוהה שאפשר במוסך המרכזי. כיום האוטו תקין, יפה וטוב. שמור כמו שאמרת - בצמר גפן. בסוף יבוא מישהו ויקנה. אם האוטו נוסע ישר, הצמיגים טובים, הכל מתוקתק, ומיד ראשונה, ויש ספר טיפולים - אין סיבה שלא יבוא מישהו רציני ויקנה את הרכב.

 

לא ילך? בדוק את המחיר שיתנו לך במגרשים/טרייד אין.

לא יתנו סכום סביר? תשאיר את האוטו אצלך עוד קצת. ככה זה, כשהשוק קשה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא חייב להמתין לנסות למכור את הרכב ורק אז להסתובב במגרשים , לעניות דעתי במקביל פרסם בכמה אתרים ותסתובב ותתחיל לאסוף הצעות מ2,3 חברות טריידאינים למניהם .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תתחיל מ 58 אתה תקבל הצעות של 50.

במצבך,הייתי מפרסם 65 ורושם את כל היתרונות ובסיום "גמיש".

לרכב יש קהל שמחפש את הדגם הספציפי ולכן היצע ה 1600 לא יפריע לך.

בהצלחה ובלי לחץ.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום בונים את המכוניות עם "איזורים סופגי אנרגיה" שאמורים לרכך את המכה של התאונה ולהכניס לכיס של היצרנים המון כסף.

לדעתי כל הדיבורים על קצה שלדה בארץ נובעים מבורות של מכוני הבדיקה וגם של הקונים.

מעניין אותי איך כל הרכבים מליסינג שעוברים תאונות קשות פתאום אין להן קצה שלדה אבל רכב שמקבל מכה קטנה ישר יש לו קצה שלדה.

לדעתי מדובר בקומבינה רצינית.

 

לפותח השרשור- אל תיבהל, אפשרות אחת היא לקחת שמאי פרטי ואם ההפרש גדול לעומת מה שהשמאי של הביטוח קבע תתבע מהביטוח את הכסף או שתפנה ללוי יצחק יש להם שירות של חישוב ירידת ערך בחינם.

הקונה יבוא, עם קצת סבלנות הוא יבוא.

שמור את דוח השמאי, דאג שהרכב יהיה נקי ותשים 3 שלטים גדולים על הרכב ודאג שיחנה במקום שרואים אותו.

3% זה כלום, כמעט כל רכב שעובר תאונה תהיה לו בפוטנציאל פגיעה בקצה שלדה.

 

אגב, לפני חודשיים חבר שלי מכר קורולה ראנקס 2005 שקיבלה מכה קטנה מאחור. הרכב יד 2 עם ק"מ ברצפה ומטופל רק במורשה טויוטה.

בא בחור, לקח את הרכב לבדיקה במכון שנחשב למחמיר בבאר שבע ואמרו לו שיש לרכב קצה שלדה. הבחור נבהל ולא קנה את הרכב.

שבוע לאחר מכן בא אחד אחר לקח את הרכב לאותו מכון ואותו בוחן כתב לו שהשלדה נקייה!!!.

בקיצור הכל נובע מבורות ויש מצב שאין לך פגיעה בשלדה ואת זה רק שמאי יקבע בוודאות.

 

עריכה: במקומך אני נשאר עם הרכב עוד הרבה שנים, נהנה ממנו עד שהערך שלו גם ככה יהיה נמוך ויימכר בגרושים.

את מה שתחסוך בדלק אתה תפסיד בירידת הערך וביישור קו שתשקיע על הרכב הבא.

יש לך אוטו טוב, חבל למכור במחיר ריצפה. תהנה ממנו ותמשיך לשמור עליו.

עריכה אחרונה על ידי itamarg
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...