Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4297 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה אתה צריך להוסיף נוזל הידראולי להגה הכוח ? קיימת נזילה ?

 

רצוי לרכוש נוזל קירור מקורי או שווה ערך למקורי.

איזה כייף לי :)

פורסם

אני עדיין לא בטוח אם קיימת נזילה,קניתי רכב רק לפני כמה חודשים לכן אני רוצה לדעת באיזה שמן להשתמש(והאם השמן שאני אמרתי מתאים)

וגם באיזה נוזל קירור להשתמש,יש לי נוזל של פריסטון...השאלה האם הוא יתאים לשימוש

פורסם
אני עדיין לא בטוח אם קיימת נזילה,קניתי רכב רק לפני כמה חודשים לכן אני רוצה לדעת באיזה שמן להשתמש(והאם השמן שאני אמרתי מתאים)

וגם באיזה נוזל קירור להשתמש,יש לי נוזל של פריסטון...השאלה האם הוא יתאים לשימוש

רוקן את מערכת הקירור ולאחר מכן שטוף את המערכת עם מי ברז ומלא נוזל קירור מקורי של מאזדה שתוכל לרכוש במוסכי הייבואן.

הנוזל נקרא PRE-MIXED LONG-LIFE "FL22" ENGINE COOLANT ראה תמונה מצורפת.הנוזל המתאים להגה הכוח הוא נוזל המתאים למפרט DEXRON 3.

רצוי שתרכוש נוזל תוצרת ייצרן מוכר כמו ליקווי מולי, אינך צריך לרכוש ליטר מכיוון

שתכולת כול המערכת היא בסביבות ליטר.

Genuine Mazda Long Life Coolant FL22.JPG

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק10 צודק בתשובה -

 

רוקן את מערכת הקירור ולאחר מכן שטוף את המערכת עם מי ברז ומלא נוזל קירור מקורי של מאזדה שתוכל לרכוש במוסכי הייבואן.

הנוזל נקרא PRE-MIXED LONG-LIFE "FL22" ENGINE COOLANT ראה תמונה מצורפת.

 

הנוזל המתאים להגה הכוח , הוא נוזל הידראולי לממסרות אוטומטיות המתאים למפרט DEXRON 3.

רצוי שתרכוש נוזל תוצרת ייצרן מוכר כמו ליקווי מולי, אינך צריך לרכוש גלון (4-5 )ליטר



אפשר לרכוש 1 ליטר - מכיוון שתכולת כול המערכת היא בסביבות ליטר.

הוראות הטיפול במוסכי היבואן אומרות החלפה חלקית ( רענון נוזל )



החלפת נוזל קרור מבצעים כל כ 3-5 שנים -

 

א - בד"כ - מבצעים החלפה חלקית של נוזל הקרור - כ 4-5 ליטר .

מרוקנים את הרדיאטור , יש פקק /בורג ריקון בתחתית הרדיאטור וממלאים נוזל כמו שרשם מרק10 .

 

ב - נוזל הגה כנ"ל - שואבים ממיכל מערכת ההגה כ 200-300 סמ"ק וממלאים נוזל חדש .

אפשר לבצע אחרי כחודש שאיבה נוספת וכך מחליפים כ מחצית הנוזל .

 

ג - כנ"ל רצוי להחליף נוזל ממסרה אוטומטית .

ראה דיון -

* http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?513334-מאזדה-3-בעיות-גיר&highlight=%D7%A0%D7%95%D7%96%D7%9C

 

אייל .

 

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

ליין מןן צודק. כך עשיתי ברכבי הקודם מזדה 323F 1999.

לגבי נוזל קירור ממסרה אוטומטית והגה כוח. בגיר החלפתי שמן גיר לפחות 3 פעמים בפרק זמן של שנתיים כדי לנזות לרענן את השמן כמה שאפר.

החלפה בוצעה כל 3 חודשים מרגע הקנייה. לבסוף השמן יצא נקי לגמרי.

Seat Leon ST 1.2 Tsi

פורסם

כן, למרות שלא הייתי משתמש בנוזל ללא אמא ואבא. באמת שלא חסרים נוזלים מחברות מוכרות יותר.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...