Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יש הבדל בין אורנג' ל 012 מובייל?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4295 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השאלה שמעניינת אותי זה מתי להוט מובייל יהיה 4G? אם הם כבר רוכבים על אורנג'...

MAZDA CX-5 AWD (4x4) 192hp / SkyActive-G 13:1

פורסם

אני התכוונתי ל-Hotmobile.

דיברתי איתם לפני מספר שבועות והם טענו שאין צפי מתי יהיה.

 

אני מתחיל לשקול מעבר ל-012.

אני מקבל גם:

1. תוכנית זהה לתוכנית שיש לי בהוטמובייל.

2. 4G

3. חסכון של 10 ש''ח

 

השיקול שלי נכון?

MAZDA CX-5 AWD (4x4) 192hp / SkyActive-G 13:1

פורסם

אם אינך זקוק לסים כפול או לאיזה שרות מיוחד - בצע את המהלך.

כאמור - יש לי שני קוים בהוט ושניים ב-012 (ועוד אחד באורנג', בגלל שירות ספציפי שניתן רק דרך חברות האפ"ס) - ובכולם אין בעיית כיסוי (יש עוד כמה קוים "שותקים" באורנג' והוט, כולם בתוכניות ללא תשלום קבוע).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

השירות לקוחות של 012 בעייתי מאוד.

רק בצ'אט באיניטרנט ורק אם אתה מנוי.

נניח התנקת וקיבלת חיוב גבוה? אתה לא יכול להגיע אליהם.

 

עקצו פעם בחשבון במאות שקלים - רק התערבות של משרד התקשורת החזירה לי את הכסף.

 

בכלל לא מבין אנשים שממשיכים לפרנס את חברות האפ"ס - אותן חברות שבגללן שילמתם שנים מאות שקלים מדי חודש. צרכנות גרועה מאוד.

פורסם

^ מחזק!

אשמח לשמוע פירוט על גניבת מאות שקלים על ידי 012.

 

אני אישית בגולן טלקום מהסיבות שמנית, אבל אתה לא יכול לצפות מהמוני אנשים לשלם יותר לגולן, מדילים של הוט/012 למרות המשקעים שיש על החברות הנ"ל (אני אישית קיבלתי שירות טוב מ012 ושירות גרוע מהוט-מוביל).

פורסם

יש ל-012 מספר טלפון, רק שהוא חבוי באתר, צריך להכנס לסעיף "שירות ותמיכה" ושם ללשונית "כיצד אוכל לקבל מידע ומענה לשאלותי" כדי לחסוך לך את הטרחה אציין כי המספרים הם 6012* או 1800-055888. מניסיוני השירות סביר בהחלט, אבל לאחרונה נזקקתי לו לפני זמן רב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יכול להיות ששינו את זה. או שטלפונית חייב להיות מנוי.

 

בכל מקרה יש מספיק חברות שנותנות שירות הרבה טוב והן לא כיסוי ערווה של חברה שעשקה אותנו שנים.

 

הסיפור על הכסף שהם לקחו - עשיתי מסלול כולל שיחות חינם לחו״ל וחייבו אותי על השיחות ״חינם״ .

 

הייתה מלחמת האשמות בינם לבין 012 (הספק לחו״ל) .

 

מכתב למשרד התקשורת ומובייך התקשרו. התנצלו והחזירו את הכסף

×
×
  • תוכן חדש...