Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יציאות אגזוזים...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7884 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם אני לא מבין...

אבל מה לעשות, הערסים נשגבים מבינתנו, לאיזה פיתוחים הם הגיעו...

קוראים לזה ערסי פרסי- אין לו כסף לאגזוז זרימה חופשית,אבל חייבים לעשות רעש! אז הוא מצא תחליף זול.

פורסם
גם אני לא מבין...

אבל מה לעשות, הערסים נשגבים מבינתנו, לאיזה פיתוחים הם הגיעו...

קוראים לזה ערסי פרסי- אין לו כסף לאגזוז זרימה חופשית,אבל חייבים לעשות רעש! אז הוא מצא תחליף זול.

הסיומות האלו לא עושות רעש...

קו---------------------------------------

פורסם
אפרופו פריי-פלו...

 

חוקי בארצנו? אני יודע שרק קוברה מאושר במשרד התחבורה...

אפרופו זה רק לאורחים....

 

תריץ חיפוש... הנושא נטחן 1.939.008 פעמים.

קו---------------------------------------

פורסם

?

אגזוז זרימה חופשית לא עושה רעש? אז מה זו היציאה הזו על כל הגולפים והעונדות, או כל צינור ביוב אחר בתחת של הערסמוביל? הרבה קוראים לזה "אגזוז לחץ" אבל לפי מה שהבנתי זה לא נכון, אגזוז לחץ זה מושג שקשור לאופנועים, תקן אותי אם אני טועה...

נ.ב- זה לא שווה 3 נקודות! מקסימום 2 אם בכלל...

פורסם
הסיומות האלו לא עושות רעש...

 

יש כאלה שעושות..

ראיתי סיומות שעושות רעש מגעיל ביותר..(כמו 50 סמ"ק..או יותר גרוע:? )

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם
יש כאלה שעושות..

ראיתי סיומות שעושות רעש מגעיל ביותר..(כמו 50 סמ"ק..או יותר גרוע:? )

הסיומות המרעישות האלו פועלות כמו משרוקית...
פורסם

אני חיברתי מכסה של קוטג' בין המזלג לגלגל באופניים שלי.

 

האפקט זהה.

 

(אלו היו אופני ראלי צ'ופר, 3 הילוכים, ידנית).

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
אני חיברתי מכסה של קוטג' בין המזלג לגלגל באופניים שלי.

 

האפקט זהה.

 

(אלו היו אופני ראלי צ'ופר, 3 הילוכים, ידנית).

הרגת אותי עכשיו מצחוק !

בדרך כלל עושים את זה עם פחית !

 

תראה אם אגוזים פשוטיםן מענינים אותך

דבר איתי מחר בערב אני יקפוץ אלייך תראה את האגזוז שלי

עולה 100 שקל נראה בדיוק כמו אגוזוז לחץ ממש יפה ומסאיבי אבל ללא כול אפקט

והוא באמת לא נראה של ערסים ולא של מתלהבים

פורסם

אגזוז פרי-פלו של SUPERSPRINT חוקי לחלטין ולא מהווה בעיה בטסט (מניסיון).

האגזוזים הללו לא עושים רעש בכלל זה איננו אגזוז לחץ המטרה שלהם לתת מעבר חופשי

לגזים ובכך ליעל את ההספק של המנוע (לא בדיוק יעשה מהרכב שלך מכונית מרוץ).

 

רוצה רעש? לך על פילטר פתוח יתן לך סאונד נחמד מאוד בטורים גבוהים

(רק של K&N חוקי בעיקרון והכי טובים למעשה) וגם תוספת בכוחות סוס (לא משמעותי).

 

האגזוז שציינת יש לו מעברים כמו של משרוקית (חדרים) אשר יוצרים רעש של טוסטוס

מאפן משנות ה -70 לא שווה ולא כדאי כסף מבוזבז (לטעמי).

לך על פילטר פתוח 300 שקל והוא שלך והסאונד נחמד מאוד תלוי ברכב

ובנפח.

 

:-) הכי חשוב! סע לאט אחי ובזהירות

אני נוהג עפ"י כל החוקים... החוקים שלי כמובן

פורסם

לאלו שרוצים לדעת "טיפה" יותר...דרישות תקן ...חוקים בישראל ומערכות פליטה.

 

משהו בנדון שכתבתי בפורום אחר...

אנסה בצורה כללית לתת תשובה לשאלה בנושא והבהרות, ( עקב ניסוח של השאלה) :

א. עמם (אגזוז) זרימה חופשית הוא חלק בפני עצמו במערכת הפליטה - הממיר אינו חלק אינטגראלי מהעמם ,אלא חלק ממערכת הפליטה.

ב. הממיר מתפקידו להמיר גזים רעילים לגזים לא מזיקים.

ג. מבנה הממיר מורכב מאד ותלוי במספר פרמטרים שנילקחים בחשבון בעת תכנונו:

1.סוג המנוע (בנזין או סולר) .

2.סוג הדלק.

3.יחס הדחיסה.

4.עלויות יצור .

 

כל שינוי:

*בגודלו:

אורך, קוטר, נפח ומבנה גיאומטרי .

*בסוג החומרים ממנו הוא בנוי, ישפיעו בצורה זו או אחרת על יעילות התנהגותו והשפעתו על פליטה יעילה של הגזים לצורך השגת הספק יעיל יותר מהמנוע.

 

מבנה (החומרים ממנו הוא מורכב) מבוססים על :

*תרמודינאמיקה הפיכת צורות אנרגיות הדדית(הפיכת חום או גזים לעבודה או עבודה לחום)...

*תורת הגזים (אופן התנהגותם) ככל שהמעברים אל הממיר, דרכו וממנו החוצה יהיו צרים יותר, מהירות הגזים תגדל ונפח הגז יקטן - במצב כזה תהיה השפעה על התאוצה ..

*תורת הקול (אופן התנהגות הקול) - כל שינוי במבנה החומר ובטמפ' , יגרום להחזר גל הקול לכיוון גל הגז היוצא בזמן הרצוי (או לא - בתכנון לקוי)...

בקיצור מבנה ממיר יעיל שלשמו הוא נבנה מורכב ביותר, ולבטח אינו דוד חלול כדוגמת עמם זרימה חופשית שגם הוא , על מנת להיות יעיל, אמור להיות מתוכנן על בסיס ידע בתחומים שהזכרתי מעלה.

דוד חלול הדומה בצורתו לממיר אינו ממיר ובמיקרים מסוימים אף יגרום לירידת ההספק יותר מאשר ממיר מקורי!

 

*בקישור הזה -התיחסתי לנושא:

http://www.max-tuning.com/forum/forum_posts.asp?TID=15891&KW=magician&TPN=2

 

ובאתר למכוניות ספורט בישראל:

www.carinfocus.com

*יש לבחור ב"מאמר מערכת"

בעמוד המאמרים לבחור את המאמר הרצוי..."שפורים-מערכות פליטה: חלק א' וחלק ב'.

 

מנהל אתר למכוניות ספורט בישראל

×
×
  • תוכן חדש...