Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טמבון על טמבון, יש דבר כזה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, יש לי ביואיק רנדוו, מישהו ניכנס בי מאחורה וכתוצאה מכך הטמבון כולו רועד ונהייה סדקים לצבע,

היתי ב2 מוסכים והם טוענים שמתיחת לטמבון יש עוד טמבון, ( הטמבון החיצוני הוא רק כיסוי) ויש מצב שיש שם מכה, ( לוחצים לחיצה קטנה ורואים הטמבון נישאב פנימה יותר מהרגיל)

מוסך אחד מהם הוא מוסך gm , דיברתי אם הבחור והוא שלח אותי למוסך שלו, המוסך שלו טוען שביגלל שיש לי וו גרירה הורידו את הטמבון התחתון או משהו כזה,

ואין פה הרבה מה לעשות, רק צבע,

ביגלל שהטמבון הוא ספויילר( ככה קראו לזה בgm) 2 צבעים, אפור ושחור , הבחור במוסך של הפוגע היה מופתע ביכלל שצובעים דבר כזה,

אני מצד אחד לא רוצה לעשות לבחור שניכנס בי חיים קשים, ולזרום איתו, אבל אני מפחד שאני לא יקבל עבודה טובה והוא סתם מנסה לחפף אותי כמה שיותר ...

 

השאלה לה היא האם מישהו שמע או מכיר את הרכב הזה שיש לו טמבון מתחת לטמבון.. כי כמו שזה ניראה אם לוחצים מרגישים שיש שקע ,, אבל אני רוצה לדעת בוודאות האם קיים דבר כזה ברכב הזה , תודה

פורסם

לא יודע אם לקרוא לזה טמבון אחורי/נוסף, זה חלק שמיועד לספוג אנרגיה בתאונה להבנתי (חלק מס' 6 בלינק הקודם).

בתמונה המצורפת ניתן לראות אותו:

4.jpg

×
×
  • תוכן חדש...