Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4311 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דן המחיר לא הגיוני כלל.

אתמול ביצעתי את אותו טיפול במוסך מורשה של היבואן במחיר של 1000 ש"ח.

מרחק נסיעה של 10 דקות מהמוסך הראשון.

כמובן חלקים מקוריים.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

במכונית פשוטה וסטנדרטית כמו מאזדה (מנחש שמדובר ב3) לא חייבים ללכת למוסכי היבואן. אפשר ללכת למוסך מורשה כללי, להשתמש בחלפים מקוריים ויעודיים למאזדה ולשלם הרבה פחות.

המחיר המנופח במוסכי היבואן הולך בעיקר על "השתלמויות מקצועיות", מיזוג, ארטיקים, בורקסים ו-wifi בחדר ההמתנה וסעיף "למה כלב מלקק לעצמו את האשכים- כי הוא יכול"

ישנה גרסה שגם רכב חדש באחריות אינו מחוייב לטפל אצל היבואן, כפי שמקובל אצל הרוב. צריך אכן לבדוק האם זה נכון והאם מוסך מורשה משרד התחבורה מספיק.

קח דוגמא מהטיפול האחרון שבוצע ברכבי, לפני 4 חודשים:

 

שמן 5W30 מוטורקראפט- 165 ש"ח

מסנן שמן מקורי- 53 ש"ח

מסנן אוויר- 48 ש"ח

רביעיית מצתים מקוריים- 65 ש"ח

עבודה- 250 ש"ח

החלפת נוזל קירור (עבודה+ נוזל)- 120 ש"ח

החלפת נוזל בלמים (DOT3+ עבודה)- 80 ש"ח

מע"מ 18%

סה"כ 923 ש"ח

עריכה אחרונה על ידי שביט

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
דן המחיר לא הגיוני כלל.

אתמול ביצעתי את אותו טיפול במוסך מורשה של היבואן במחיר של 1000 ש"ח.

מרחק נסיעה של 10 דקות מהמוסך הראשון.

כמובן חלקים מקוריים.

 

תן פירוט של חלקים ועבודה ונראה איפה חסכת והאם זה בדיוק אותו טיפול שהציעו לך בהצעה ראשונה

פורסם

נוזל בלמים

נוזל קרור

שמן מנוע10w40

מסנן שמן

כל החלקים מקוריים

טבעת אטימה לפקק אגן השמן

המוסך החליט להחזיר אליו רכבים מתוצרת מאזדה ופורד שמעל 5 שנים על הכביש.

פורסם

למה 10W40? כי זה אוטו ישן?

 

מצטרף לשאלתו של דן, איפה בדיוק הושג החסכון?

שלא יהיו ספקות, אני הכי בעד להשוות מחירים, ומעניין אותי לדעת מה ההבדל בין התמחורים שהוצגו לך בשני המקרים, וכיצד בדיוק הושג החסכון.

פורסם (נערך)

1.כל החלקים מקוריים.

חלקים :



שמן מנוע 170ש"ח 10w40

פילטר שמן 52.30ש"ח.

דיסקית נחושת לאגן השמן 2.1ש"ח.

נוזל בלמים 78ש"ח.

נוזל קרור 246ש"ח.

סה"כ 548.4 ש"ח.

עבודה 300ש"ח.

מעמ18%



סה"כ1000ש"ח.

 

2.הרכב מאז היה חדש טופל במוסכי החברה שמן מנוע מאז ומתמיד היה 10w40 לכן אני לא מחליף ל5w30

 

3 החיסכון שהושג הוא כ400 ש"ח בין ההצעה במוסך הראשון למוסך השני על אותו טיפול נדרשתי לשלם 1400ש"ח.

 

4.דיברתי עם מנהל המוסך הוא טען שהם עושים מבצע כדי להחזיר לקוחות שרכבהם מעל 5 שנים על הכביש.

 

5.אם המוסכים המורשים מטעם היבואן היו מבצעים טיפולים במחירים האלה על בסיס קבוע היו הרבה בעלי רכבים שהיו מבצעים טיפולים במוסכים מורשים ולא ע"י מוסכי מידרכה.

עריכה אחרונה על ידי רונן שחפ
פורסם

המוסך פשוט הוריד בזמן בטיפול את החלפת שמן ברקסים בלמים ונוזל הקירור והוריד למעשה את זמן העבודה ותו לא

השאלה המתבשת האם ביצע את הפעולות של שמן ברקס ונוזל קירור כמו שצריך

פורסם

2.הרכב מאז היה חדש טופל במוסכי החברה שמן מנוע מאז ומתמיד היה 10w40 לכן אני לא מחליף ל5w30

 

מה הקשר?

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

^

למאזדה 6 הנחיות מערך הטיפולים בארץ הן החלפה אחת לשנה או 15.000 ק"מ .

אפשרות לשמן מנוע 5W-30 10W-40 ו 5W-40 - בתקן SL ומעלה סינטטי וחצי סינטטי - כולם מתאימים .

ויותר מכך - החלו בוצה ברכבים אשר השתמשו תמיד ב 5W-30 .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
מה הקשר?

בכדי לא לבלבל את מרימי השסתומים ואת מסנן השמן שעלול פתאום לנזול או אטם ראש מנוע עלול להינזק כתוצאה מהחלפת צמיגות השמן.

:cry:

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

החלפת שמן בלמים נעשתה עם מכונה.

לאיתמר הרכב המדובר מאזדה 626 מודל 99 מטופל מיומו הראשון במוסך היבואן עם שמן 10w40

אני חושב שאם מוסכי היבואן היו מורידים מחירים הרבה לקוחות היו חוזרים אליהם לטיפולים.

עריכה אחרונה על ידי רונן שחפ
פורסם

באיזה מוסך מורשה של מאזדה החליפו לך שמן ברקס עם מכונה?

 

בכל מורשי מאזדה שביקרתי בהם עד היום הנוהל היה לעשות רק רענון וממיכל העודפים ורק כאשר התעקשתי על החלפה מלאה ביצעו אותה ידנית עם פימפום דוושה ולא עם מכונה.


×
×
  • תוכן חדש...