Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4311 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום נכנסתי למוסך מורשה מאזדה כדי לקבל הצעת מחיר לטיפול קטן הכוללת:

שמן מנוע ,פילטר שמן החלפת נוזל בלמים והחלפת נוזל קרור ברדיאטור .

אחרי הנחה של 10% עבודה ו5% על חלפים המחיר יצא 1400 ש"ח .

איך שנכנסתי כך יצאתי יש גבול לכל תעלול.

על שעת עבודה גובים 330 ש"ח.

מסתבר שרכב יפני אחזקתו לא זולה .

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה מיתוס שזול להחזיק רכב יפני.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

המחיר שהוצע גבוה, אבל הטיפול שציינת הוא ממש לא טיפול קטן. נוזל קירור לא מחליפים כל טיפול וגם לא נוזל בלמים. מבחינת זמן עבודה יש כאן פי 3 יותר מאשר בטיפול קטן.

לטפל במורשה זה יקר ואפשר לעשות השוואה של הצעות מחיר בטלפון. מה כללה הצעת המחיר? כמה עבודה וכמה חלקים? לא חושב שלפני מע"מ יש כאן יותר מ-400 שקל על עבודות, וחלפים עוד משהו כזה אם הכל מקורי.

פורסם
זה מיתוס שזול להחזיק רכב יפני.

 

איתמר

סוף סוף מישהו אמר את זה.

 

המיתוס אומר שהרכבים אמינים, לא שהם זולים מאד לאחזקה, לא?

פורסם (נערך)

פרוט הצעת מחיר לטיפול.

החלקים מקוריים.

שעת עבודה במוסך 330ש"ח.

עבודות :

טיפול קטן זמן תקן 1=330ש"ח

טיפול החלפת חומר קרור לרדיאטור זמן תקן 0.30=165ש"ח

החלפת שמן בלמים זמן תקן 0.30=165ש"ח

חלקים :

שמן מנוע 170ש"ח.

פילטר שמן 52.30ש"ח.

דיסקית נחושת לאגן השמן 2.1ש"ח

נוזל בלמים 78ש"ח.

נוזל קרור 246ש"ח.

סה"כ 548.4

מעמ18%

1400ש"ח

עריכה אחרונה על ידי רונן שחפ
פורסם

נוזל קירור מקורי מודרני הוא יקר מאוד, אבל משך חייו כ-5 שנים. שאל מה באמת שמים לך.

העבודה של טיפול קטן (שמן ופילטר) מופרכת! צריכה להיות חצי מזה. דווקא מחיר העבודה של החלפת נוזל בלמים ושל נוזל קירור היא מאוד מעשית, וככה חויבתי במוסך שאינו מורשה יבואן. (כמובן שיש לוודא שאכן מוחלף כל נוזל הבלמים ע"י ניקוז).

נוזל הבלמים יקר. חצי ליטר של ליקווי מולי עולה בהום סנטר 50 ש"ח, מחיר מלא (ויקר).

השמן יקר, אין סיבה לשלם את זה כי הם שמים מוטוקראפט חצי סינטטי לידיעתי.

 

זהו לדעתי. אלו הנקודות שאתה צריך ויכול להתמקח עליהם. בהצלחה.

פורסם
סוף סוף מישהו אמר את זה.

 

המיתוס אומר שהרכבים אמינים, לא שהם זולים מאד לאחזקה, לא?

 

לא נגעתי באספקט האמינות, דיברתי על עלויות החלפים ההזויות.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"


×
×
  • תוכן חדש...