Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4311 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כפי שכתבתי כאן מספר פעמים, בין המוסכים המורשים צריך לעשות השוואת מחירים. בצ'מפיון ההפרש יכול להגיע אפילו לפי 2 במחיר, גם אצל יבואן מאזדה ופורד ויבואנים נוספים.

 

נכון, אפשר לקנות חלקים מקוריים לבד ולעשות את העבודה לבד או אצל מוסכניק טוב אבל הבעיה, שקשה למצוא מוסכניקים אמינים, מקצועיים וזולים (אני בעצמי עדיין בהתלבטות לגבי היונדאי מכיון שאני לא מכיר מוסכים של יונדאי).

 

לפני שנה וחצי אחי הגדול רכש פורד SMAX מהשכרה, שהיה אצל אלדן. הרכב טופל מהרגע הראשון במוסך מורשה יבואן. אני לא חושב שחברה כמו אלדן טיפשים שהם מטפלים במוסך מורשה יבואן (בכל זאת, גם אם ההפרש קטן אם תכפילו את זה במספר כלי הרכב שלהם תקבלו סכום גדול ולמרות הכל, הרכב טופל במוסך מורשה יבואן).

פורסם
2.הם רצו להחליף בשיטה הישנה תוך כדי פימפום הדוושה אבל התעקשתי שיחליפו עם המכונה.

מה זה משנה באיזה שיטה התוצאה היא אותה תוצאה עם הספוטניק המוסך פשוט חוסך זמן עבודה ותו לא

פורסם
^

למאזדה 6 הנחיות מערך הטיפולים בארץ הן החלפה אחת לשנה או 15.000 ק"מ .

אפשרות לשמן מנוע 5W-30 10W-40 ו 5W-40 - בתקן SL ומעלה סינטטי וחצי סינטטי - כולם מתאימים .

ויותר מכך - החלו בוצה ברכבים אשר השתמשו תמיד ב 5W-30 .

 

אייל .

מה זה הקשקוש הזה ומאיפה אתה מלקט את המידע ? או אתה סתם זורק כי ראית איזה רכב עם בוצה והוא שם בטיפול האחרון 5W30


×
×
  • תוכן חדש...