Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4316 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני רוצה לקנות רדיו דיסק חדש לטיוטה קורולה 2000.

אני מחפש רדיו דיסק של חברת פיוניר עם חיבור AUX (חיבור USB ודיסק זה אופציה לא חובה) עד 350 ש"ח.

אני רוצה לקנות מחנות שהיא ברשימת המשווקים המורשים של פיוניר בארץ כי רוב החנויות שמצאתי בזאפ הם משווקים לא מורשים.

ועוד שאלה - כמה ההתקנה מסובכת? קראתי כמה מדריכים באינטרנט ויש לי חוש טכני אני יוכל לבצע את זה לבד?

 

תודה!

פורסם

המחירים של היבואן הרישמי עוזי רדיו גבוהים משמעותית מיבוא פרללי

בכל אופן כל מכשיר סידרה 1 או 2 של פיוניר עונה לדרישות

חפש בזאפ או באינטרנט מכשיר מהסדרות הנ"ל עם אחריות 3 שנים של עוזי רדיו.

פורסם
המחירים של היבואן הרישמי עוזי רדיו גבוהים משמעותית מיבוא פרללי

בכל אופן כל מכשיר סידרה 1 או 2 של פיוניר עונה לדרישות

חפש בזאפ או באינטרנט מכשיר מהסדרות הנ"ל עם אחריות 3 שנים של עוזי רדיו.

 

לא כדאי לקנות מייבוא פרללי? כי אם זה גבוהה משמעותית אני יוותר על התענוג...

פורסם (נערך)

אוקי סבבה תודה

אגב לגבי ההתקנה אני יצטרך מתאם או שפשוט מחברים חשמל, אנטנה ורמקולים ?

עוד שאלה - ב Pioneer MVH-1450UB ראיתי במדריך שיש יציאות מאוחרה רק לרמקולים אחוריים ולי באוטו יש 4 רמקולים. האם זה אומר שאוכל לחבר רק את האחוריים?

עריכה אחרונה על ידי PPF
פורסם

יש לך פה מדריך התקנה אם יש לך ידיים טובות ואתה מבין עניין אתה גם יכול לעשות זאת בעצמך ,אני אישית תמיד ממליץ להגיע לבעל מקצוע.

http://www.fxp.co.il/showthread.php?t=2935734

 

זה מכישר ללא כניסת CD

הוא מגיע עם מגבר פנימי 50X4

ואם אתה רוצה לחבר מגבר חיצוני יש לך 2 יציאות למגבר דהיינו קדמי +אחורי\או סאב.

פורסם

ההתקנה ממש לא מסובכת, האוטו מתפרק כמו לגו. תעבור על המדריך שאודיו קינג נתן לך ואם יש לך שאלות אתה מוזמן לשאול.

תעשה חיפוש בפורום על שם המשתמש LANOSFORCE ותכתוב טויוטה קורולה, הוא הסביר לא פעם אחת איך מתקינים באוטו הזה רדיודיסק.

אם אתה נמצא באזור אשדוד, אני אוכל לעזור לך.

×
×
  • תוכן חדש...