Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עכביש באוטו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4323 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

 

אני מניח שחלקכם תחשבו שהשרשור הזוי, אבל בכל זאת:

יש לי עכביש באוטו - ראיתי אותו במושב האחורי וכשניסיתי לתפוס אותו הוא נכנס לתוך החריצים של המושב (היכן שיש את התפסנים של חגורת הבטיחות).

 

באופן כללי העכביש לא מפריע לי, אבל הוא טווה קורים באוטו, וכך קורה מצב כשאני נכנס בבוקר לאוטו, אני מרגיש קורי עכביש על הפנים או שאני צריך לנקות את השמשה הקדמית מהקורים.

 

איך ניתן להרחיק את העכביש מהרכב?

 

אבנר

פורסם

תעשה לו מארב בלילה. זה הזמן שהם פעילים.

תפתח חלונות ופשוט תרסס עליו ספריי נגד ג'וקים, או שאם אתה אמיץ,פשוט תהרוג אותו איכשהו.

פורסם

קנה מלכודת דבק לעכברים ותניח באוטו ליד המקום בו ראית אותו.

במלכודת יש פרומונים שימשכו אותו והוא ילכד.

תיזהר רק שלא תלכוד נוסע תמים. במקרה של הידבקות בטעות שמן בישול ממיס את הדבק.

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם

תביאו הוביצרים וזהו! :shock:

 

כולה עכביש קטן, פותחים את הדלת, מעיפים אותו עם איזה עיתון או דף נייר וחלאס.

 

אם היהמדובר בע-כ-ב-י-ש כזה, אז ניחא:

 

100_1069_zps2d7f924b.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני הייתי מרסס בלילה ספריי נגד חרקים בצורה מבוקרת מ-ת-ח-ת לשטיח של הרכב ומייד נועל את כל הרכב שייחנק שם , אבל משתמש רק בספריי רייד האדום , לא סנו קיי 300 וכו , למה ? בגלל שלספריי של חברת רייד האדום יש ריח ממש ממש נעים על גבול המטהר אוויר ואז זה פחות נורא , אבל הבנו קיי ?! ירחם ה׳ .

פורסם

מזל שהייתי בשירותים כשראיתי את התגובה של בגירה!

 

לפות"ש, תשרוף את האוטו, זה הורג את העכביש וקרדיות האבק שיש לך במושבים, בדוק!

פורסם
תרסס K300 או כל K-שקר-כלשהו אחר ללילה שלם והמטרד מטופל.

 

יכול להיות מאוד שכן , אבל אז מטרד חדש , איך מוציאים את הריח מהרכב .

פורסם (נערך)

על נזקים בריאותיים מכימיקלים שאתם שואפים לאחר ריססו K300 כנראה לא שמעתם. (עוד ברכב סגור)

 

 

הה לי מקרה דומה לפני הרבה שנים- הצלחתי לאתר אותו על חם ופשוט העפתי אותו מהרכב.

קל,יעיל,לא מזיק,ושומר על שרשרת המזון...

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם
תשאיר את האוטו בשמש ללא כיסויים למיניהם.

 

מניסיון, לא עוזר.

כמו שכתבתי,הם פעילים בלילה. ביום הם אלופים בלמצוא מקום מסתור מוצל.

פורסם

כמה אפשרויות -

תשקע את האוטו במים למשך כמה ימים. רק קח בחשבון שעכבישים יכולים להסתדר הרבה זמן מתחת למים.

תשים באוטו שעון על המושב האחורי, ופטיש. שב בשקט לידם. כשהעכביש יצא לראות מה השעה תן לו עם הפטיש בראש.

תביא עכביש יותר גדול כמו זה שבאגירה הראה.

שים סממית באוטו או צפרדע או משהו שאוכל עכבישים - אח"כ תתקדם לחיה שאוכלת את החיה שאכלה את העכביש (אם צפרדע שים צרפתי באוטו) ככה תגדל עם החיות עד שתוכל לפתוח את הדלת ולומר "קישטה ינעל-אבוק!" .

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

×
×
  • תוכן חדש...