Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פלאשינג למנוע


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4342 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי, מה לגבי שמן סינטטי או לא סינטטי יש קשר לבוצה?

תודה

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם
שלום רב !

לא שמעתי על זה, ולא כדאי לנסות !!

לא מעניין אותי אם המוסך מורשה, או מוסך מדרכה, אני אני הייתי בורח ממוסך כזה,כל עוד רוחי בי !

דלק המהול בשמן מנוע, מנטרל את תפקידו העיקרי של השמן, שהוא סיכוך, קירור הצילנדרים, וספיחת הפיח אל השמן.

דלק שמהול בשמן בתור פלשינג, מדלל את השמן, מוריד את לחץ השמן

, ומקצר את חיי המנוע, מנקה את המנוע מבוצה , לאקה ופיח בוודאי שלא, בכלל מקרה הנזק עולה על התועלת, לא ניתן להוכיח שהמנוע נקי יותר מבוצה לקה דביקה ופיח, ולכן טענת המוסך שהמנוע נקי מבפנים לא ניתנת להוכחה ללא החדרת מצלמה למנוע, ואו הורדת מכסה שסתומים, ו/או הצצה לפתח מכסה מלוי שמן, כדי להיוכח האם הפסנתר הנדנדים וגל הזיזים נקיים ומבריקים כפי שיצאו מפס היצור !

עקרונית אני נגד שימוש בפלשינג בכלל, ואו שימוש בסולר לנקוי מנוע, אם כי יש מוסכים מסוימים המשתמשים בסולר או בנפט, על מנת להמיס ולפתוח מעברי שמן , ברכבים בעלי מחרימים הדרואלים דופקים, או מעברי שמן במיסבי טלטלים גל ארכובה

.

 

אוקי הבנתי.

אין לי מושג איך הוא בדק מה נקי למה ואיך, הוא פשוט סיפר לי על זה.

 

צביקה אז מה עושים עם המנוע מלא בבוצה?

רק לפתוח ולפרק לרמת הרכיב ולנקות?[/QUOTE]

שלום רב !

לפרק מה, איזה רכיב ואיזה רמה?

פרוק אגן השמן, ונקויו היסודי, כולל נקוי רשת מסנן השמן, היא פתרון הולם, לא מזיק, ורק מועיל בפתרון בעיות בוצה.

מכיוון שהשאלות כללליות אתייחס אליהם בהתאם.

לא ברור מפותח השרשור המקורי, האם נתגלו בעיות לחץ שמן, או הדלקת נורת לחץ שמן,או רעשים מנדנדי שסתומים בעת התנעת מנוע קר, לא ברור על איזה רכב מדובר ועל איזה שנת יצור, ולא ברור מה הסיבה האובססיבית,שברצונו שהמנוע יבריק, האם ברצונו, לבשל מרק עוף מכובס במנוע, רכב תקין עם החלפת שמנים בתדירות גבוהה, ובהתאם להוראות יצרן, ושימוש בשמן איכותי, תמנע מראש בעיות בוצה, בכל רכב שהוא, ותמנע צורך בשימוש בחומרים שלא ידוע באם הם לא יפתחו פצעים ישנים שהגלידו במנוע.

יש להתייחס גם לתגובתו של הכותב מעליי,דידו 214.

בברכה

צביקה

 

אצלי ב"ה אין שום בעיות, אני צריך לעשות טיפול בזמן הקרוב אז דיברנו על זה וזה מה שהוא סיפר לי,

לגבי הרכב מיצובישי לנסר שנת 2000 , אני אקח גם את מה שדידו 214 אמר לתשומת ליבי לגבי רכב ישן ועניין האטימה.

כמובן שאין שום סיבה מסוימת שהמנוע יבריק, ואהבתי את עניין הבישול.

הרכב שקיבלתי לא היה מטופל כמו שצריך ומכאן נובע הרצון לשמור על הקיים, ולתחזק אותו כמו שצריך.

אני אשמח להמלצה על שמן טוב, איכותי של חברה טובה , ופעם בכמה זמן לעשות טיפול.

הבנתי שלרכב שלי מומלץ להשתמש 10W40 חצי סינטטי

ושמן גיר סינטטי מלא בתקן SP3. זה נכון?

×
×
  • תוכן חדש...