Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4304 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נידלקה לי נורה בדוק מנוע ת ניגשתי למוסך יונדאי בעפולה ושם לאחר בדיקה המחשב זיהה חיישן טמפרטורה בגיר פגןם

המוסך נתן לי הצעת מחיר של כ- 1200 שח לאחר בנחה כאשר עלות החיישן הינה כ100 שח כולל מעמ

עלות התיקון נראית לי קצת מוגזמת - אנא חבו דעתכם?:roll:

פורסם

1,200 כולל מע"מ, כן?

זאת אומרת שרק על העבודה המוסך גובה 1,000 ש"ח. ניסית להבין מהם היכן בדיוק החיישן הזה ממוקם ומהן הפעולות הנדרשות כדי להחליפו?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

עכשיו אתה מוסיף נתונים שלא ציינת בהודעתך המקורית, אבל עדיין משהו אינו מסתדר לי: ציינת שהעלות הכוללת היא 1,200 ש"ח. תוריד מזה 100 ש"ח שזאת עלות החיישן והגענו ל-1,100 ש"ח.

300 ש"ח שמן + 300 ש"ח אטם אגן שמן + 600 ש"ח עבודה = 1,200 ש"ח. היכן בדיוק נכנסת כאן עלות החיישן?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

לפני כחודשיים הייתה לי בדיוק אותה בעיה. רכשתי שמן גיר , פילטר , חיישן טמפ גיר יונדאי שופ ( הכל מקורי והכל יצא סביבות 350 -400 שח) ועם זה הגעתי למוסך. שילמתי שעת עבודה ובזה נגמר הסיפור. ביונדאי אין אטם לקרטר של שמן גיר. הם משתמשים בחומר כלשהו כדי לאטום. אתה יכול לקנות פילטר שמן גיר לא מקורי והוא מגיע עם אטם. המקורי מגיע ללא אטם.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

ובהמשך לפתרון הבעיה קניתי 4 ליטר שמן מקורי + פילטר שמן + חיישן טמפרטורה + סיליקון ץ כמובן שכל החלקים מקוריים סה"כ - 387 שח

עלות החלפת החלקים במכון לגירים - 220 שח .כלומר עלות החלפת החלק - 607 שח . כאשר ביונדאי עפולה רצו 1250 שח

המסקנה - קנו לבד חלקים ובצעו את העבדודה במוסך

×
×
  • תוכן חדש...