Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4352 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יום לא פשוט, נתחיל בזה ש8 שעות אינטנסיביות בלי הפסקה זה לא דבר קל, בטח שתוך כדי אני שומע על מספר רב של חיילנו היקרים שנהרגו..

לפני שלקחתי את העבודה הזאת הייתי חייב לבוא לראות במה מדובר, הבנתי שהרכב היה במצב פנימי לא מדהים בלשון המעטה, ריפודי העור הפכו שחורים, מאחור ומקדימה, השטיח מקיר לקיר היה מזוהם, והצבע החיצוני היה במצב בינוני -.

 

מראש הלקוח ציין שהבפנים זה הדבר החשוב פה, לקחתי את זה בחשבון וקניתי שואב אבק רטוב חזק מאוד.

אז הגעתי לבית הלקוח ב7 בבוקר, הנה קצת תמונות של הבפנים מלפני:

IMG_3256.jpgIMG_3257.jpgIMG_3258.jpg

 

IMG_3259.jpgIMG_3260.jpg

תמונות של הבחוץ:

IMG_3237.jpgIMG_3238.jpgIMG_3247.jpg

 

אז ככה ב7 בבוקר התחלתי בשטיפה חיצונית, עם הONR כ PRE WASH, ושטית שני הדלאים, ולא נלאה אותכם בתמונות.

 

חכו רגע...( נמשיך בדף הבא)

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אז התחלתי לפני השטיפה עם ניקוי הגאנט, ככה הוא היה ניראה לפני ואחרי:

גאנט מלוכלכך.jpg

גאנט נקי.jpg

 

מכאן נכנסו לחניון הקשוח ( מאוד חשוך ומחניק)

עברנו לפלסטלינה לכל האוטו, שהיה מחוספס מאוד, ובכל המון התזות של צבעים בטון ומה לא..

בסוף האוטו חלק כתינוק ומתקדמים לשלב הפוליש.

 

אומנם מראש הלוקח הרבה פחות התעניין במראה החיצוני אבל לא הקלתי ראש ורציתי להוציא תוצאות טובות, בחרתי כמובן במנזרנה FG400 עם פד צהוב של הקס ( הפד ברמת החיתוך הגבוהה ביותר מבין הפד ספוג).

אצרף פה כמה תמונות של של 50:50 ולפני אחרי... להנאתכם:

IMG_3286.jpg

IMG_3287.jpg

2.

IMG_3279.jpg

IMG_3282.jpg

3.

IMG_3277.jpg

4.

IMG_3290.jpg

יש לי עוד עשרות תמונות 50:50 ולפני אחרי אבל הבנתם את הפונאנטה.

 

אז אחרי הפוליש עברנו לשלב הבא והמעייף\מאתגר אף יותר!).....

פורסם

הגענו לשלב הקשה והמאתגר לא פחות, לצערי כבר הייתי מוטש ולא צלמתי יותר מידי את התוצאות רק טעימה של 50:50 על המושב עור...

IMG_3296.jpg

 

לגבי המראה החיצוני האוטו קיבל גלייז\אוטם והנה התוצאות ( תמונות בודדות על מנת לשמור על פרטיות הלקוח)

 

IMG_3297.jpgIMG_3298.jpgIMG_3299.jpgIMG_3300.jpgIMG_3301.jpg

 

זהו סהכ, 8 ומשו שעות...

פורסם

עבודה יפה מאוד, נראה שהלקוח היה מרוצה מאוד.

לגבי הפנים, אם איזה חומר ניקיתה את המושבי עור/השטיחים תפרט קצת ....

ולגבי הפוליש נראה מצוין , אשמח לדעת למה על רכב חדש כמו זה עם לכה ואיכות גבוה העדפת גלייז ולא ווקס ....

פורסם

לגבי הפנים השתמשתי בALL CLEAN של CG בדילול 1:20 1:10 1:6.

לדלתות 1:20, שטיחים ושטיח מקיר לקיר 1:6 וריפודי עור 1:10.

לכל חלק היה אביזר אחר לעור מברשת של ואלט פרו, לשטיח מקיר לקיר מברשת בינונית, ולשטיחים הרגילים מברשת קשה.

 

את הריפודי עור מרחתי בקונדישנר של וולף קימיקאלז.

 

לגבי המוצר הסופי בחרתי במוצר AIO שהוא גלייז ואוטם, שנותן ברק עמידות טובה ופח חלק.

 

אני מרמת אביב.

פורסם

עבודה על רמה, כל הכבוד. באמת שאפו!

מצטער שלא יכולתי לקפוץ לעזור, רציתי, אבל התחלתי לשפץ את הדירה, אני נדרש לעבור שבוע מוקדם יותר.

פורסם

בתור זה ששכר את רז לעבודה על הלקסוס, אני רוצה לומר תודה ענקית.

הרכב חזר להיראות כאילו יצא זה עתה מהחברה.

ההפקדה על הפרטים הקטנים היתה אינסופית. האהבה שהוא הרעיף על הרכב נראית היטב בכל פרט.

אין מה לעשות, שהעבודה נעשית מהנשמה, התוצאות מדברות בעד עצמן.

בקיצור, ממליץ על רז בחום. להלן כמה תמונות מפנים הרכב שהשתנה ב 180 מעלות.

יישר כוח!

רביב

IMG-20140720-WA0002.jpg

IMG-20140720-WA0003.jpg

IMG-20140720-WA0004.jpg

פורסם

עבודה מדהימה! כל הכבוד!

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

בהחלט מדהים - החזרת את הלקסוס הזו לחיים!

גם אני משתמש ב-all clean וזה מוצר מצויין, רק רצוי לעבוד עם מסכה וכפפות...

פורסם

תודה לכולם על הפידבקים, נתחיל ברביב, הלוואי וכל הלקוחות היו כמוך!

לגבי מתן, הלקה הכי קשה שעשיתי היה לוולו שלי, שיש לו צבע קשה מאוד מאוד..

לגבי הלקסוס, עם הפד הכתום ניסיתי להגיע לתוצאות, אבל ראיתי שבלי הצהוב ובעד החיתוך הטוב ביותר לא יכלתי להגיע לרמת חיתוך רצויה.

בקרוב אקנה פד אולטרה פייבר שאיתו ועם המנזרנה אני בטוח שיהיו תוצאות גם על לקה גרמנית או שבדית.


×
×
  • תוכן חדש...