Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4351 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מרשים ביותר, באמת כל הכבוד.

 

אני רק לא מבין איך לקסוס GS בכלל מגיעה למצב שבו היתה לפני העבודה שלך :|

The older you get, the better you used to be

פורסם
תודה לכולם על הפידבקים, נתחיל ברביב, הלוואי וכל הלקוחות היו כמוך!

לגבי מתן, הלקה הכי קשה שעשיתי היה לוולו שלי, שיש לו צבע קשה מאוד מאוד..

לגבי הלקסוס, עם הפד הכתום ניסיתי להגיע לתוצאות, אבל ראיתי שבלי הצהוב ובעד החיתוך הטוב ביותר לא יכלתי להגיע לרמת חיתוך רצויה.

בקרוב אקנה פד אולטרה פייבר שאיתו ועם המנזרנה אני בטוח שיהיו תוצאות גם על לקה גרמנית או שבדית.

 

אשמח למספר שלך בפרטי לעבודה על הרכב שלי.

Seat Leon FR 2014 Stage 2 Veloster Turbo 2014 Black - sold Polo GTI 2012 BLACK Stage 2 - sold White Pontiac Solstice 2007 - sold

פורסם
מרשים ביותר, באמת כל הכבוד.

 

אני רק לא מבין איך לקסוס GS בכלל מגיעה למצב שבו היתה לפני העבודה שלך :|

 

+1

עבודה יפה אבל איך אוטו עם 30K ק"מ מגיע למצב כזה!?

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

רז עבודה מדהימה!! פשוט מבסוט לגמרי מהפרוייקטים שלך, רואים שאתה נותן את נשמתך לכל רכב ורכב.

מהפרוייקט שפירסמת לאחרונה על הוולוו השחורה שעשית של אמך, רואים שאתה עושה את זה לא רק בשביל הכסף, אלא גם בשביל ההרגשה האישית

של אותו הבן אדם. ראיתי גם את התוצאות על הרכב של עידו מהפורום, ה i20 הלבנה, עבודה פשוט מושלמת!

אני ארשה לעצמי לספר קצת למי שלא מכיר אותך פה, הבחור הוא בן אדם זהב, הגעתי אליו לפני זמן מה לרכוש מס' מוצרים שהתעניינתי בהם

והוא מעצמו המשיך והמשיך להסביר לי על תהליכים שונים אם זה פוליש/וקס/אוטם/גלייז ופירט ללא כל היסוס, ואני בעצמי כיום יודע מה זה להסביר לבן אדם

חדש שלא כל כך מבין בתחום ולגרום לו להבין מה כן אפשר להסיר, מה לא, איך כמה ולמה.

 

אז רז, תמשיך אחי לפרסם לנו את הפרוייקטים המדהימים שלך, נהנה מכל פרסום שלך כאן בפורום! :)

Seat Leon 1.8T 248Hp//2017

Stage 1 // Revo

פורסם

תודה רבה על הפרגון!

מאמין שבקרוב יהיה עוד דברים מעניינים להעלות.

לגבי איך האוטו הגיע למצב כזה? מבחינה חיצונית זה דיי ברור אוטו בן 4 שנים שעבר כניראה שטיפות במכונה זה דינו, לגבי הבפנים, אני מניח שהילדים תרמו למושב האחורי להגיע למצב הזה, אם אחליט לעשות לאחי טיפול רציני לאוטו המוזנח שלו אתם תבינו בקלות איך אפשר להגיע למצבים קשים יותר ממה שראיתם פה.

פורסם
+1

עבודה יפה אבל איך אוטו עם 30K ק"מ מגיע למצב כזה!?

כשאין כבוד למכונה היא תראה כמו פח אשפה ממונע.

 

מאידך, כבר ראית איך רכב דומה יכול להראות אחרי שמונה שנים....

פורסם

רז ללקה גרמנית ובכלל אם היא קרמית גם פד אולטרה פייבר לא יעזור לך ,רק מכונה חזקה פד אגרסיבי ופוליש מתאים.

שיפוצים..

פורסם

אני מוכן לאתגר, גם בוולו הלקה מטורפת בקשיחות שלה.

גם בלקסוס שנחשב ללקה קשה הפד הצהוב לא איכזב. מקבימום יש לי וול ואולטרה פייבר.

פורסם

1. בall in one של אוטו פינס.

2 . כן המנזרנה והפד הצהוב לחיתוך עשו תעבודה נפלא, אני כבר מזמין לי כמה חדשים כאלו, ואולטרה פייבר לפיניש.

הaio היה אקסטרה מעל מחיר הטיפול , הלקוח אפילו לא מודע שהוא ייושם.

פורסם

מרשים. כל הכבוד.

 

זה אני אוהב לראות -רכב שמוזנח בצורה פושעת מקבל תפנית של 180 מעלות.

 

וכבר ראיתי רכבים כאלו בחיי. אפילו רכשתי כמה רכבים מוזנחים דומים לרכב הנ"ל, אבל שמורים (פח,קילומטר,כללי)

ואם מעט אהבה והשקעה (לאורך שבועות) הרכב נראה שונה לחלוטין.

פורסם

לפי התמונות נראה שבמהירות ועם כמה חומרים הרכב הופך למבריק....בתכל'ס זו עבודה קשה שלוקחת המון זמן ודורשת ריכוז גבוה למשך זמן ארוך.

על כן, מגיע לך כל הכבוד על העבודה הרבה והתוצאות היפות אליהן הגעת.

תמונות נהדרות של 50/50 שרואים הבדל משמעותי בין הלפני והאחרי.

 

אני לא מעז לבצע באותו יום ניקוי סטנדרטי, פנים וחוץ, כי זה לוקח פשוט המון זמן, אז על אחת כמה וכמה עוד תהליכים כמו פלסטלינה ופוליש ואוטם צבע שעוד מאריכים את השהיה מחוץ לבית.

רואים שאתה אוהב את מה שאתה עושה - יפה מאוד.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side


×
×
  • תוכן חדש...