Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4366 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל בוקר טוב ושבוע רגוע לכולנו.

(אם הנושא שייך לתת פורום אחר, בבקשה להעביר)

 

ביום שישי האחרון, בתחנת דלק ביבנה, אחרי תדלוק, בתחילת נסיעה שמעתי מין פיצוץ והרכב ממש נפל על הרצפה בצד שמאל, לא הבנתי מה קרה, וכשיצאתי ראיתי שעליתי עם הגלגל על המכסה כלשהו שהיה זרוק על הרצפה, והצמיג ממש נקרע בצידו הפנימי.

מנהל תחנת הדלק לא היה נוחך, אך מתדלק העובד שם היה איתו בטלפון, והמנהל הסכים לשלם על הצמיג ולשים צמיג חדש בפנצ'ריה שנמצאת במקום.

הפנצ'רמאכר נתן הצעת מחיר למנהל התחנה על סך 330 ש"ח, ופה כבר זה לא נשמע לי טוב כי רצו לשים לי צמיג סיני ללא שם.

למרות שלא היו לי צמיגים יקרים, היו לי צמיגי מקסיס, אז ביקשתי צמיגים בינוניים ולא סיניים זולים.

לאחר וויכוח קטן המנהל הסכים על צמיגי KUMHO שאני חושב שהם לא רעים בכלל ולא נופלים מהמקסיס שהיו לי.

עד כה הכל טוב, אבל המנהל לא הסכים להחליף גם את הצמיג השני (הימני) וטען שלא קיבל אישור מהמנהל האזורי.

החלפתי גם את הצמיג השני ושילמתי מכספי.

היום אני ינסה להיפגש אם המנהל של התחנה ולהסביר לו שזה לא בטיחותי להחליף רק צמיג אחד, וחייבים להחליף שניים.

יש לציין שהיחס שקיבלתי מהמנהל היה סביר ביותר, ולא ארך יותר מדי זמן עד שהוא נתן אישור לשים ליע צמיג חדש בשווי 400 ש"ח.

אבל כאשר שמע שאני רוצה גם את הצמיג השני ישר נתן אי הסכמה ונכנס לאי זמינות בטלפון.

האפשרויות הן שאני יסע אליו היום וינסה לדבר איתו ש-400 ש"ח לא שווים לו שאני יתבע אותו, וזה למרות שיש לי נסיעה של כ-50 ק"מ כדי לפגוש אותו (אני עובד לא באזור).

יש לכם הצעות כלשהם איך אני יכול לפעול?

או שטעיתי איפשהו בדרך?

ואם כבר שמתי את הצמיגים הנ"ל אפשר חוות דעת עליהם? מישהו מכיר KUMHO SOLUS KH17?

ואיפה ניתן למצוא עליהם תאריך ייצור? חרשתי עליהם ולא מצאתי את המספרים.

תודה.

20140711_110102.jpg

20140711_110113.jpg

20140713_081238.jpg

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

למה אתה חושב שהתחנה צריכה לשאת גם בעלות הצמיג השני?

באחריותה להחזיר את המצב לקודמתו, בכך ששמו לך צמיג חדש אף צ'פרו אותך, אתה צודק שרצוי להחליף גם את הצמיג השני, אך בעלות זו אתה צריך לשאת.

פורסם
למה אתה חושב שהתחנה צריכה לשאת גם בעלות הצמיג השני?

באחריותה להחזיר את המצב לקודמתו, בכך ששמו לך צמיג חדש אף צ'פרו אותך, אתה צודק שרצוי להחליף גם את הצמיג השני, אך בעלות זו אתה צריך לשאת.

 

כמו שאמרת "להחזיר את המצב לקדמותו"

המצב הקודם הוא רכב שמיש מבחינת צמיגים שגם יעבור ככה טסט במקרה הצורך

לאחר החלפת צמיג אחת ששונה מהותי משאר 3 הצמיגים ברכב הרכב פסוללתנועה על הכביש. אם יש מצב להחליף לאותו סוג בדיוק שמורכב על הרכב אין בעיהלהחליף צמיג אחד אבל אם אין חייבים להחליף זוג כדי להשמיש את הרכב.

2 אופציות:

-להשיג צמיג זהה למקור במקום אחר ושישלמו את עלותו

-שישלמו על 2 מצמיגים לבחירתם

פורסם

החפלת צמיג אחד בלבד, אפילו לצמיג חדש יותר, יוצרת מצב גרוע יותר מהמצב הקודם.

 

מפני שאי אפשר לקנות צמיג משומש, צריך להרכיב צמיגים חדשים. סביר לדרוש שההחזר עבור הצמיג לא יהיה מלא, כי אתה נהנה מההפרש היחסי בין הצמיגים הקודמים לבין הצמיגים החדשים.

 

אם הצמיגים הישנים היו בפחות מ50% מצב, אז הרי הרווחת מהמצב.

 

אם אתה רוצה לטעון שמגיע לך לפוחת את 2 הצמיגים בחינם על עוגמת הנפש, אז אתה צריך לתבוע עוגמת נפש. בבית משפט. בהצלחה.

פורסם (נערך)
כמו שאמרת "להחזיר את המצב לקדמותו"

המצב הקודם הוא רכב שמיש מבחינת צמיגים שגם יעבור ככה טסט במקרה הצורך

לאחר החלפת צמיג אחת ששונה מהותי משאר 3 הצמיגים ברכב הרכב פסוללתנועה על הכביש. אם יש מצב להחליף לאותו סוג בדיוק שמורכב על הרכב אין בעיהלהחליף צמיג אחד אבל אם אין חייבים להחליף זוג כדי להשמיש את הרכב.

2 אופציות:

-להשיג צמיג זהה למקור במקום אחר ושישלמו את עלותו

-שישלמו על 2 מצמיגים לבחירתם

 

הצמיג לא חייב להיות מאותו יצרן.

אותו חתך ואותם נתונים (קוד מהירות,סוליה עם טביעה דומה) מספיקים.

הם צריכים להיות שחוקים פחות או יותר באותה מידה.

הצמיגאי יודע לומר (בהנחה שהוא אמין) אם צריך להחליף את הזוג או לא.

לא פעם עברתי את מבחן הרישוי עם צמיגים לא זהים.

 

*קומהו לא ש"ע למקסס. (לפחות לא בצמיגי A/T שנועלת הטריוס שלנו. שם המקסס יקרים הרבה יותר, וגם אוחזים טוב יותר).

 

**חוסר אחריות ישראלי טיפוסי מה שרואים בתמונה הראשונה שלך. - להשאיר בור כזה פתוח+המכסה עם ה"שנור" המחודד הזה, היה עלול להסתיים בצורה גרועה יותר מהצמיג הקרוע.

עריכה אחרונה על ידי natco

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

הצמיגים שלי היו להערכתי מעל ל-60%.

עדכון:

לאחר נסיונות כושלים להשיג את המנהל התחנה בטלפון, פתחתי תלונה בדלק מנטה אזורי, הבטיחו לחזור אליי תוך 48 שעות.

אין שום סיכוי שאפשרי להחליף צמיג אחד חדש ושכל השאר יהיו משומשים ומחברה שונה.

אני סבור כי התחנת דלק חייבת להחליף את שתי הצמיגים, כי הם האחראיים העיקריים בתקרית, ועליהם לשאת בתוצאות.

כל מה שביקשתי היה צמיגים בינוניים בדיוק כי היו לי צמיגים בינוניים, אם היו לי צמיגים מחברת יוקרה אז בוודאי הייתי דורש צמיגים מאותו המחיר/סוג.

ומה אפשר לומר על הצמיגים הנ"ל? טובים? בינוניים? איך הם בהשוואה למאקסיס?

תודה.

פורסם

"להחזיר את המצב לקדמותו" זה אומר שלאיש היו שני צמיגים זהים על אותו ציר וזאת האחריות של התחנה שגרמה לו נזק. הבעיה היא ששני צמיגים זהים על אותו הציר היא בגדר המלצה ולא תקנה בחוק ולכן יהיה קשה להוכיח את חובת התחנה. למרות שהצדק איתך, תחשוב כמה שווה לך לריב איתם ולבזבז זמן ודלק כדי לקבל עוד 400 שקל

פורסם

החוק לא מחייב אותף לשים שני צמיגים זהים על אותו ציר, משמע הם לא ישלמו לך על הצמיג השני.

האפשרות היחידה שלך זה לתבוע אותם

פורסם

מה לגביי הצמיג הרזרבי ? האם הוא צמיד מאותו סוג ברכב הזה ? אם כן עדיף היה להחליף לרזרבי מאותו סוג ואת החדש לשים ברזרבי .

פורסם

לא יודע מה איתך אני נסעתי פעם על שברולט אופטרה עם 4 צמיגים כל אחת מחברה שונה :lol:

הכל היה בסדר,מאמין שלא יקרה לך כלום.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

חזר אליי מנהל אזורי, ובסופו של דבר הוא החליט שכל עוד אין חוק שמחייב לשים צמיגים זהים על אותו הסרן, הוא לא יחזיר לי את הכסף.

ממה שמצאתי ברשת, הבנתי שבאמת לא קיים חוק כזה, אבל יש התייחסות רבה לזה שהצמיגים באותו הסרן יהיו באותו המצב של שחיקה/יובש/חריצים, ואם אני יצליח למצוא תקנה/חוק לעניין הזה אז יש לנו על מה לדבר.

בנתיים לא יכול למצוא משהו רשמי על העניין, בבקשה, אם מישהו יודע את התקנה אני יודה לו.

אני בטוח שיש תקנה כזאת, כי הצמיג הימני לא יכול להיות "בחצי הדרך" והשמאלי חדש.

תודה.

פורסם

לדעתי תחשוב שב 400 ש"ח קיבלת 2 צמיגים חדשים לגמריי. זה לא רע.

לתבוע אותם ולהתחיל לחפש אותם לדעתי זה בזבוז זמן כי לא ישלמו לך על זה.

 

חייב 2 צמיגים באותו מצב נכון?

אם היו מוצאים לך צמיג משומש מאותו יצרן, עדיין לא הייתה מרוצה נכון?

פורסם

לא ידוע לי על תקנה מחייבת כזאת. יש המלצה להתקין שני צמיגים מאותו יצרן ודגם ובעלי מידת שחיקה זהה, אף פעם לא ראיתי בשום מקום תקנה מחייבת, למרות שחיפשתי לא פעם.

 

התקנה אומרת שצריכים להיות צמיגים בעלי מידות וקודי מהירות ועומס לפי רישיון הרכב ובעלי אותם מאפיינים, כלומר לא יהיה בצד אחד צמיג כביש ובצד שני צמיג שטח.

 

טסט אפשר לעבור עם שני צמיגים מיצרנים שונים כל עוד המידות זהות והצמיגים עצמם תקינים.

 

 

פורסם

גם 400 שקל אם הייתי יכול להחזיר אז זה טוב.

ברור שאני לא יתבע אותו על העניין אם אין חוק שמגבה אותי, אבל לפחות לנסות ולהוכיח לו את הטענה שלי ולהחזיר אפילו חצי מהכסף אני חייב לנסות (ואפילו הצעתי לו שיחזיר לי לפחות 200 ש"ח).

ובבקשה אם מישהו יודע משהו על הצמיגים האלו?

לא מצאתי אפילו מחיר שלהם באינטרנט.

תודה.


×
×
  • תוכן חדש...