Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4335 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מחלה נפוצה בדגמי הקומפרסור היא התקלפות הצבע האדום מהמכסה

מאוד הפריע לי לכן צבעתי אותו מחדש

תמונות לפני

mjtluyy5tyy0.jpg

eoi1dgoldod1.jpg

zmnlnlgdrhod.jpg

פירוק המכסה (3 ברגים אלן)

mhtd3z2yjgmm.jpg

הצביעה כללה שיוף עם ניירות 400,800,1200

hymay3qmtzzj.jpg

לאחר מכן פריימר (שכחתי לצלם) :cry:

צביעה בשלוש שכבות - המתנה של 25 דקות לכל שכבה

jjzdqjkjhnzy.jpg

לאחר יבוש הצבע ריסוס לכה מבריקה בשלוש שכבות המתנה של 40 דקות לכל שכבה

נוצרו לי לאחר הלכה בועות קטנות ולאחר התייעצות עם בעל מקצוע הוא אמר לי לעבור עם נייר 2000 בעדינות על כל המכסה ולאחר מכן פוליש עדין

nrtnmltrizl2.jpg

1ztmjimnnwm0.jpg

עשיתי וכל הבועות שקעו

סה"כ מרוצה מהחומרים והעבודה - עדיף ככה מאשר מה שהיה 8)

זהו ועכשיו מרכיבים בחזרה

ניתן להתרשם בתמונות

איך יצא ?

yunm2dlfnkzn.jpg

myy2mo0zzwk5.jpg

עריכה אחרונה על ידי daniel_carstyle

C200k W204 & C180k W203 coupe

פורסם

נראה מעולה, אם היית צובע את הכיתוב בשחור היה עוד יותר מגניב.

רק משהו אחד, זה קויילים, לא כוהלים.

אין שם שום דבר שמכיל אלכוהול, אלה קוייל מלשון סליל באנגלית.

טעות נפוצה.

"יאללה בירי".

  • חודש מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...