Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4375 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוטו חדש-

1.ההגה (גולף 02') מרגיש לי קצת דביק, יש אפשרות לנקות אותו, איך?

2.מטלית מיקרופייבר של ניקול, תשאיר שריטות?

3.המושבים מעור, איך לנקות אותם בשביל לשמור עליהם?

4.מראות, איך לנקות אותם כמו שצריך מבלי לשרוט ולהרוס?

:roll:VW Golf MK4 2.0 Manual:roll:

פורסם

1. כן, APC (האמת שאפשר גם עם נוזל כלים, לא יקרה לו שום דבר)

2. תלוי על מה

3. יש חומרים שונים ומשונים של מגוואירס, כמיקל גאייז. יש חומרים לניקוי ויש לשמירה

4. סבון רכב, חומר לשמשות, APC, מה שבא לך בערך, עם מטלית מתאימה- ג'ילדה מיקרופייבר של אמריקן איגל, עיתון מקומט או מטליות יעודיות לשמשות, כל דבר שעובד על חלונות. בסופו של דבר זה זכוכית ולא פשוט לשרוט את זה.

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

1.נוזל כלים- פשוט עם מטלית לנקות?

2.על האוטו מבחוץ, מה ז''א תלוי על מה? בנוסף גם על פנים הרכב, דש בורד וכד'.

3.חומרים כמו לספה זה טוב?

4. גם תרסיס חלונות רגיל?

:roll:VW Golf MK4 2.0 Manual:roll:

פורסם

1. כמה טיפות על מטלית לחה. אבל עדיף APC

2. מבחוץ- אם יש אבק אז כן (הסיבים שלה קצרים ולא צפופים מספיק). מבפנים- לא (אלא אם ממש תשפשף חזק או שיש לך ממש המון אבק וחול)

3.ספת עור? סיכוי טוב שכן. לא יודע על איזה חומרים אתה מדבר

4. כן רק תשתדל לא לרסס על הצבע, החומרים האלה מכילים הרבה פעמים אמוניה או דברים אחרים שיכולים לפגוע בצבע או שכבות הגנה שיש

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

×
×
  • תוכן חדש...