Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4377 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני רוצה להחליף טרמוסטט ברכב ונתקלתי בכמה דגמים 180 185 ו190 מעלות (זוית) רציתי לשאות מזה הזוית הזאתי?

תודה

Buick La Sabre 2002 V6 3800cc

פורסם

GATES Part # 33428 {#115, 31978} OE Type; 180º Reverse Poppet (1 23/32" x 13/16" x 25/32")

us.gif ca.gif 180 Degree; Alternate Temperature

 

GATES Part # 33429 {#215, 31979} OE Type; 195º Reverse Poppet (1 23/32" x 13/16" x 25/32")

us.gif ca.gif 195 Degree; OE Temperature

 

אלה נתונים מהאתר של שני טרמוסטטים אותי מעניין לדעת מה החלק 195º Reverse Poppet אומר?

נכון שזה ל 195 מעלות אבל למה זה עם הזוית? או שאין חשיבות?

וכמה שהמעלות יותר גבוה ככה זה יותר טוב?

Buick La Sabre 2002 V6 3800cc

פורסם
רשום לך temprature180 ובשני temprature195 קצת מקריות שהזווית היא בדיוק כמו הטמפ' לא?

זה לא חלק זה "שיטת פעולה".

http://www.caltherm.com/thermostatic-solutions/reverse-poppet.php

 

אוקיי הבנתי אבל איזו שיטת פעולה? מה זה גורם? קירור יותר טוב או זרימה יותר טובה?

Buick La Sabre 2002 V6 3800cc

פורסם

תרמוסטט אחראי על שהמנוע יישאר בטמפ' אופטימלית בין היתר שתהיה צריכת דלק טובה הוא לא מייעל את תהליך הקירור.

לגבי המעלות שאתה צריך - בדוק בספר מכונאים.

על השיטה אפשר למצוא הרבה מידע בגוגל.

×
×
  • תוכן חדש...