Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אטמי מנוע


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4378 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

האם ניתן להכין אטמי מנוע לפי מידה ? (לחתוך מחומר מסוים)

אם כן אשמח לדעת מאיזה חומר ניתן להכין \ לחתוך והיכן קונים.

 

תודה

מראש

פורסם
תלויבמנוע- אבל יש היום חמרים/דבקים סינטטים שפשוט מורחים ומחכים שיתיבש....

מדובר במנוע ישן 1996

אתה מתכוון שבמקום אטם אפשר להשתמש בדבק ?

פורסם

ניתן לקנות בכל חנות חלפים "נייר אטמים" יש כאלה שיקראו לזה "גליון אטמים". עולה כמה גרושים, ניתן לחתוך במידה הרצויה.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם
ניתן לקנות בכל חנות חלפים "נייר אטמים" יש כאלה שיקראו לזה "גליון אטמים". עולה כמה גרושים, ניתן לחתוך במידה הרצויה.

להכין אטמי מנוע מנייר אטמים זה כמו להכין שלדה מנייר אלומיניום.

תחליף האטם הטוב ביותר הוא דבר אנאירובי.

http://www.rotal.com/component/content/article/7-%D7%93%D7%91%D7%A7,%20%D7%93%D7%91%D7%A7%20%D7%9C%D7%A7%D7%99%D7%91%D7%95%D7%A2,%20%D7%93%D7%91%D7%A7%20%D7%9C%D7%90%D7%91%D7%98%D7%97%D7%94,%20%D7%97%D7%95%D7%9E%D7%A8%D7%99%20%D7%90%D7%99%D7%98%D7%95%D7%9D/83-%D7%93%D7%91%D7%A7,%20%D7%93%D7%91%D7%A7%D7%99%D7%9D%20%D7%90%D7%A0%D7%90%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%91%D7%99%D7%9D.html?lang=he

פורסם

הוא לא ציין בדיוק לאן הוא צריך את האטם. אולי בכלל הוא צריך את זה לבית המצערת?

 

נראה לי שכדאי לפותחש לציין בדיוק איפה הוא מתכוון לשים את האטם המדובר כדי לקבל המלצות ממוקדות יותר.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

אני צריך לאגן שמן מנוע.

( לא מצליח למצוא בישבילו אטמים - מנוע ישן )

אשמח לקבל קישור לנייר אטמים מתאים.

 

אור

×
×
  • תוכן חדש...