Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4399 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כמה שנים דובר פה על פחח ערבי מאיזור כפר בידייה שעושה פחחות "כמו פעם" עם ברנר.

היה איזה שרשור של איזו פורד ישנה עם הרבה תמונות (אולי פורד אריקה?!)

בכל מקרה. מישהו זוכר בי מדובר ? או יכול להפנות ללינק המתאים ?

תודה

רביב

פורסם
לפני כמה שנים דובר פה על פחח ערבי מאיזור כפר בידייה שעושה פחחות "כמו פעם" עם ברנר.

היה איזה שרשור של איזו פורד ישנה עם הרבה תמונות (אולי פורד אריקה?!)

בכל מקרה. מישהו זוכר בי מדובר ? או יכול להפנות ללינק המתאים ?

תודה

רביב

אמנם לא בידייה, אבל טייבה ולא פחות טוב.

אשמח להפנות אותך אליו.

ארז רונן

פורסם

יש את אנואר מכפר מסחה שעשה לנצ'יה לתפארת

אולי זה הוא?

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

כן !!! בדיוק. עליו אני מדבר.

יש עוד עבודות שהוא עשה ?

מישהו יודע, היום, 5 שנים אחרי אם יש פיצוצים בצבע, חלודות באותה לנציה ?

דברים שמופיעים רק אחרי זמן...

בקיצור, האם הוא מומלץ ? קראתי לא מעט ביקורות לא טובות בין השורות.

אשמח לפידבקים

רביב

פורסם
אל תשווה בין בידיא לטייבה.

יש בטייבה כמה מקצוענים בתחום הפחחות.

 

אשמח לקבל כמה המלצות על פחחים מטייבה. שלח לי בפרטי או פרסם פה.

אני מחפש פחח שהוא לא טייח. אני צריך יישור קו לרכב במינימום מילוי חומר

אחד שיודע שלא חושש להשתמש בברנר, לכופף, למתוח וכו

תודה

פורסם

דבר עם הפחח אברהם מהמוסך שעשה לי את האלפא

קוראים לו היום בשם אחר אבל זה עדיין באצ"ל 41 ראשון לציון.

 

חפש פרסי זקן (הוא להערכתי בן 70 פלוס) עם שיער לבן ותגיד ששלח אותך אלי עם האלפא סוד.

 

הוא עובד כמו פעם עם ברנר, הלחמות נחושת, משיכה ידנית עם ג'ק ושרשרת וסבלנות אינסופית אבל אתה חייב לעמוד לו הרבה על הראש ולפקח על העבודה מקרוב, אחרת האוטו שלך לא יצא גם בעוד חצי שנה ממנו...

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם (נערך)

קח בחשבון שהוא נמצא בכפר שנמצא בשליטה פלסטינית, ותיקון רכב בשטחי הרשות מהווה עבירה פלילית וקנס גבוה.

בנוסף לסיכון חיים מיותר, תזכורת: בשנה האחרונה נרצח עדן אטיאס בכפר סמוך.

עדיף לשלם עוד קצת ולחפש פחח ישראלי.

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3500082,00.html

עריכה אחרונה על ידי Focus 04
פורסם
קח בחשבון שהוא נמצא בכפר שנמצא בשליטה פלסטינית, ותיקון רכב בשטחי הרשות מהווה עבירה פלילית וקנס גבוה.

בנוסף לסיכון חיים מיותר, תזכורת: בשנה האחרונה נרצח עדן אטיאס בכפר סמוך.

עדיף לשלם עוד קצת ולחפש פחח ישראלי.

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3500082,00.html

 

 

מחזק את דבריך.

בברכה אריק

פורסם (נערך)
דבר עם הפחח אברהם מהמוסך שעשה לי את האלפא

קוראים לו היום בשם אחר אבל זה עדיין באצ"ל 41 ראשון לציון.

 

חפש פרסי זקן (הוא להערכתי בן 70 פלוס) עם שיער לבן ותגיד ששלח אותך אלי עם האלפא סוד.

 

הוא עובד כמו פעם עם ברנר, הלחמות נחושת, משיכה ידנית עם ג'ק ושרשרת וסבלנות אינסופית אבל אתה חייב לעמוד לו הרבה על הראש ולפקח על העבודה מקרוב, אחרת האוטו שלך לא יצא גם בעוד חצי שנה ממנו...

 

אנחנו מדברים על עבודה של לפני 9 שנים מ 2005. הוא עדיין יזכור אותך ? הוא עובד עדיין בכלל ?

זה מה שעולה לי בגוגל מפות

תודה

אברהם ואיציק.jpg

עריכה אחרונה על ידי ravivhaik
פורסם
הייתי אצלו לא מזמן, אז חיובי. זה המקום.

 

אני רוצה להמליץ בחום רב מאד, על פחח ישר מהסוג של פעם.

אני מדבר על עזרא, ממוסך בני ברק (רחוב ברוך הירש 2, בני ברק).

מדובר על איש מקצוע צנוע ועניו , לא גובה אפילו אגורה אחת מעבר למה שמגיע לו.

עושה עבודה מדהימה , נקיה, ומקצועית.

הוא שיפץ לא מעט רכבים של חברים פה.

ממליץ באמת בחום רב מאד.

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

×
×
  • תוכן חדש...