Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4411 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התקשרו לאשתי להציע, אנחנו אמורים לקבל שיחה נוספת ולפני כן אני אשמח לשמוע אם משהו מכיר את הברה ויוכל לתת לי בעד/נגד. כיום אני סוחב שישיותשל מים מירלים (לא מפריע לי, האמת).

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם

אני מניח שאפיקים היא החברה המשווקת, ויש לה הרבה דגמים שהיא מוכרת. איזה דגם ספציפית מדובר?

ואם כבר אתה מתכנן להתקין בר מים, אני יכול לתת לך המלצה חמה על חבר פורום "ברווז",

תקבל ייעוץ מקצועי ממנו, שירות טוב, וגם תן פרנסה לחבר פורום.

פורסם

בדיוק בשביל המקרים האלו קיימת "הקייטנה" שלנו.

פנה בה"פ לברווז, במקרה הגרוע מקסימום תלמד משהו על השחזת סכינים מזרח אירופאיות משנות השלושים...

 

בהצלחה.

פורסם

למי שלא מתעצל למלא פעם ביומיים: http://kennedy.co.il/products-page/product-category/%D7%9E%D7%99%D7%9D/%D7%91%D7%A8-%D7%9E%D7%99%D7%9D/%D7%91%D7%A8-%D7%94%D7%9E%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%90%D7%95%D7%AA%D7%99-%D7%A9%D7%9C-%D7%A7%D7%A0%D7%93%D7%99-%D7%9C%D7%9C%D7%90-%D7%94%D7%AA%D7%A7%D7%A0%D7%94/

המחיר נע בין 100-200 שקלים כולל פילטר אחד.

שלישית פילטרים עולה בסביבות ה-90 שקלים.

 

אני כבר קניתי שלושה כאלה, כל אחד 100 שקל (אחד אצלי בבית כבר כמעט שנה, אחד מתנה למישהו, אחד אצל אשתי במשרד)

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

×
×
  • תוכן חדש...