Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פסטיבל ה-GTI Treffen באוסטריה-יומן מסע.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4408 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עדכון ראשון מהשטח (מהפייסבוק של ליאור):

 

יומן מסע, היום הראשון. חלק שני בסה"כ.

ככ קשה לתאר במילים, אבל אני אנסה.

הגעתי לשדה, פגשתי שני גברים בגיל העמידה פלוס שיהיו השותפים שלי למסע המופלא הזה, חששתי מעט בהתחלה, אבל מהר מאוד הם דאגו לגרום לי להרגיש מיוחד- שלומי, אחד ממקימי קארס פורום, יחד עם עמי, איש יחסי הציבור של צ'מפיון הם עופות מוזרים, בדיוק כמוני, רק בעוד 40-50 שנה (לא באמת, הם בני 40) מסתבר, ששניהם ילדים קטנים שנהנים מהחיים, והמטרה שלהם בימים הקרובים היא לשמח אותי, כך הם טוענים לפחות

עד עכשיו הם עשו עבודה לא רעה בכלל.

הגענו לגרמניה אחרי טיסה לא קלה, ומהנחיתה קיבלו אותנו במקצועיות.

אם זו הבחורה שמחכה לנו עם השלט של פולקסווגן, אם זו הכניסה ללאונג' מיוחד של אאודי ופולקסווגן, ועד לנסיעה בגולף R לאוסטריה, הכל מתוקתק כמו שרק הגרמנים יודעים.

כמו שלושה ילדים קטנים התחלנו בנסיעה, ולעינינו נגלו נופים שאין לתאר, פעם צחקתי על אבא שלי כשהוא אמר לי להסתכל על הנוף, היום, אני כנראה מזדקן, כי לא יכותי להוריד את העיניים מההרים הירוקים והקצוות המושלגים... תשלבו את זה עם הנדסה גרמנית מטורפת, רגל קלה על הגז, וסאונד שלא יבייש את השטן בכבודו ובעצמו ויש לכם נוסחה מנצחת.

ואז.... הגענו לעיירה ציורית, לא להאמין כמה שיפה פה... קיבלו אותנו בכניסה למלון כאילו אנחנו מינימום ליידי גאגא, והציגו לנו את החדרים הכי יפים שראיתי בחיי.

עוד לא התחלנו ואני כבר המום.

וזה עוד לפני המתנות שקיבלנו

היום נצא לבחון עוד מספר רכבים, עדכון יומן מסע שלישי יגיע בהקדם.

STAY FU*KING TUNED כי מטורף פה.

עמי ושלומי אתם גדולים

 

10001384_10203598292579494_7801791044073630299_n.jpg10262250_10203598289499417_7293467685285736871_n.jpg10307200_10203598288979404_6839250589425029496_n.jpg10363640_10203598292219485_2976553759905338845_n.jpg10406467_10203598291379464_8534988083367063474_n.jpg10413422_10203598290659446_8825432565274241872_n.jpg10422184_10203598291539468_1976690591632016840_n.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם (נערך)

יומן מסע, חלק שלישי- סוף היום הראשון/תחילת היום השני-

האמת, אני מתחיל להיות מודאג מעצמי. יום אחד עם שני גברים בטיול הזה ריגש אותי יותר מאשר כל טיול שעשיתי עם בת זוג בחיי.

אז בפוסט הזה יש לכם דוגמאות לכל המתנות שהרעיפו עלינו, החדר במלון מזכיר אולי סוויטה נשיאותית, הכל נשלט במסכים דיגיטליים קטנים שמפוזרים בחדר, מרגיש כאילו יש מצב שהנסיעה ב250 קמש (בכל זאת, הרכב מוגבל אלקטרונית) בגולף אר אולי זרקה אותנו כמה שנים טובות קדימה בזמן...

קיבלנו כמה שעות פנויות להסתובב בעיירה, התחלתי בהליכה ברגל של שעתיים, כן! אני! הולך ברגל.... אני יודע שזה לא אמין, אבל פשוט ככ יפה כאן שזה משוגע.

חזרתי למלון אחרי סשן נהיגה קצר בגולף אר קבריו, אומנם היא לא חדה ומעניינת כמו האר שנהגנו בה בדרך לכאן, אבל בהחלט אוטו שהייתי נותן לאישתי או לספר שלה.

חזרתי למלון עם חיוך של ילד מוזר שמחייך בממזריות כאילו הוא מתכנן להשתלט על העולם והלכנו לנוח.

אחכ ירדנו מהחדר לקבלת פנים רשמית, לא לקחנו סיכון, מתוקתקים ומצוחצחים כאילו מינימום האפיפיור זה שמקבל אותנו כאן, הכל ממשיך להיות ברמה הגבוהה ביותר שראיתי- הנימוס, האירוח, הכבוד, פשוט מדהים. פולקסווגן דאגו כאן להכל והשתלטו על העיירה.

התיישבנו בשולחן יחד עם היפנים וכל מה שעובר לי בראש זה עד כמה שהחוויה הזו מטורפת, מתי עוד היה יוצא לי לשתות בירה עם יפנים ולדבר על מכוניות כל היום?!?

חברים, גן עדן זה פה.

יצאתי לטיול רגלי נוסף לתוך הלילה אחרי לא מעט בירות, גיליתי שזה פשוט מפגש של מיליון אנשים כמוני, כמו בארץ, מלא חולי נפש חיוביים! רק שכאן אתה לא מרגיש עבריין, כאן, כאן אתה כוכב כשאתה בא עם עגלה ישנה משופרת.

אם רק הייתם יודעים כמה מגרד לי בגוף שאני לא עם רכב שלי כאן.... יום יבוא, ונעשה לאוסטרים בית ספר, נגיע עם רכב ישראלי ודגל ישראל ונראה להם מאיפה משתין הגפילטע פיש! או במקרה שלי החריימה.

היום יהיה היום המעניין ביותר, חשיפות של כלים מיוחדים ועוד, אז שוב, אוהב את כולם ואסיר תודה עדיין על הכל!

1530330_10203604960026176_9069654660538381939_n.jpg

10262240_10203604960266182_1122892035226298131_n.jpg

10301293_10203604958946149_6919786766836487300_n.jpg

10306457_10203604957706118_4643104417742672278_n.jpg

10351374_10203604960946199_4945197999809225608_n.jpg

10405366_10203604958386135_2581937329713520927_n.jpg

10405623_10203604960626191_3918054469119707762_n.jpg

עריכה אחרונה על ידי lior golomb
פורסם

ההתרגשות שלך עולה מתוך המילים, הבחירה של החברים מרגישה כלכך ראויה. גרמת לי ללא מעט חיוכים כאילו אני נמצא שם איתך. אפילו החיוך שמרוח לך על הפנים בכל תמונה מעביר את האושר בצורה מדהימה.

 

רציתי לציין את הE30 סטיישן והגולף ראלי MK2 שפשוט פירקו אותי. לראות אגדות מוטוריות במצב כזה נותן להם הרבה כבוד.

פורסם
אין ספק ששלומי נראה הרבה יותר טוב בתמונות מאשר במציאות.

 

:shock:

התכוונת לבלונדינית בתמונה הראשונה?

לנושא: ליאור תהנה, נראה לי שאתה יכול לעשות לגרמנים קצת שיעורים.

Miata ND2

 

פורסם

נהדר - נראה שלקראת הפעם הבאה - אנשים יקנו GTI בשביל להשתתף בתחרות הכתיבה ;-)

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

ואוווו, אני פשוט לא מפסיק להסתכל שוב ושוב על התמונות, תצלם עוד המון תמונות תהנה בישביל כל הפורום!

 

נ.ב לא חבל דלתות שחף בגולף? בכל פעם שתצא מהאוטו יפול עלייך עודף אגורות קבלות ושאר הדברים ששמים בתא דלת הזה..

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

רק מהחיוך הענקי שלך אפשר להבין כמה אתה נהנה שם,באמת ניראה כמו גן עדן לחובבי הGTI.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

נראה מקסים - תהנה. מקווה שבשנה הבאה ישלחו יותר מאחד, כדי שעוד כמה חבר׳ה יוכלו להנות.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

תודה על השיתוף. זו נראית חוויה מדהימה. זה אני או שבאחת התמונות שבהודעה 2, יש רכב עם ברבוניה במקום סאן רוף?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

יומן מסע, אמצע היום השני, חלק אחד מתוך שניים כי אפשר להעלות רק 30 תמונות וצריך להשאיר אותכם במתח.

אז קמתי בבוקר לצלילי מנועים שהשתלבו מעולה עם הציפורים המצייצות, כאילו יצאו מתוך חלום.

ירדנו למטה, אכלנו ארוחת בוקר של אלופים ומיד לאחר מכן יצאנו להפלגה מדהימה באגם הפסטורלי. היעד? רייפניץ! מרכז העניינים של היום המרכזי! כשהתקרבנו למפרץ שמענו צלילי מנועים כלכך בשריים שאפשר היה לחשוב שנסי המפלצת מלוך נס מגיחה אלינו ברגעים אלו.

ירדנו מהסירה, והגענו לגן עדן מסוג אחר.

הדבר הראשון שעובר לי בראש הוא- אני לא מאמין. אני פשוט לא מאמין. שמיהו יצבוט אותי! שיט בעצם שלא יצבטו, רק שלא ייגמר!

ברקע רכבי השקה חדשים של פולקסווגן, מבחני רכב לג׳יפים חדשים, ושיא השיאים, המקום שעליו כולם מדברים, המקום שבו מאות אלפי חולים מתנקזים אליו באופן טבעי. וורטרסי, הגענו!

סיבוב קטן ברחבה המרכזית של פולקסווגן, חשיפה של שני כלים משוגעים! קונספט של פולקסווגן לרכב ספורט פתוח שיוצר במיוחד למשחק מחשב, וגרסת האר 400, שנראית פשוט קרבית... ואיפה אני בסיפור? אני באגף האח״מים, וי איי פי לכל דבר, בדיוק בצמוד לדלת שממנה נחשפות לראשונה האגדות הללו! אין לתאר את האנדרנלין ברגעים שכאלה, פולקסווגן לא מפסיקים להפתיע ברמת התכנון והביצוע באירוע בסדר גודל עצום שכזה.

מיד כשזה נגמר, התפנינו לעיסוק האמיתי, סיבוב במתחם האגדי. מוקף בחולי נפש ומצויד בחולצת קוראדו שלי ומוצץ עם סמל גיטיאיי, חברתי לאיגור וסימה, שכבר היו מספר פעמים באירוע והובילו אותי למקומות החמים... מה גיליתי? עולם אגיד ואופורי, מאות אלפי אנשים חולים לא פחות ממני, תרבות מוטורית שאין להסביר במילים, כל מה שאנחנו חולמים- שם מתגשם. ואני שם כדי להבין כמה חשוב לדחוף את התרבות הזו גם בארץ.

המשכתי לשאר המקומות באיזור שמנקזים את הנהר המוטורי שנוצר בעיירה, תחנת הדלק האגדית שלא אכזבה, ״פאקרסי״ שהציגה מספר אגדות מוטוריות שגרמו לי לשפשף את העיניים ועוד.

מסקנה עד עכשיו? פולקסווגן היתתה בדם שלי, היום אני כבר בטוח שפולקסווגן תהיה חלק מחיי לנצח.

התמונות בעדכון הזה הם עשירית מהחומר המצולם שיש, בקרוב יעלו עוד תמונות וסרטונים, ובסוף המסע כל החומר שנאגר במצלמת הגו פרו שלי ייחשף, אני מבטיח לכם, דבר שכזה לא רבים ממכם זכו לראות.

אני מלא הערכה והוקרת תודה (בפעם המיליון אך המתבקש) לקארס פורום ופולקסווגן ישראל על ההזדמנות האדירה הזו, ואני מודה לכל החברים בקהילה המוטורית שמפרגנים, מבטיח להמשיך ולתת בתמורה כמה שרק אוכל!

מה שכן, קרדיט לעמי ושלומי, זוג הקשישים שמצליחים באופן יחסי לעמוד בקצב שלי!

עדכון הבא בקרוב!1908312_10203607861778718_5020229434443699629_n.jpg10406357_10203607863418759_2930161315276500675_n.jpg10365855_10203607864898796_7318764172056739408_n.jpg10383017_10203607865538812_5486451489992538576_n.jpg10257260_10203607868018874_5728118731193964931_n.jpg10390144_10203607870298931_8848230457328699508_n.jpg10288788_10203607874059025_8126916857311310689_n.jpg10410392_10203607880339182_5762877033653670876_n.jpg

×
×
  • תוכן חדש...