Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7889 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה יש לי 70 אלף שקל ואני מחפש אוטו ספורט ומתלבט בין איביזה טורבו לפיאט HGT אם תוכלו לעזור לי ולומר לי מה כדאי יותר מבחינת דלק ביטוח או בכלל כללי אחיזת כביש התנהגות ברקסים מהירות וגם חשוב השוק של הרכב אמינות וכו.., מה כדי לי לרכוש ??

פורסם
אני הייתי הולך על אמפרזה.
איך אתה משווה בין עלויות האחזקה של האימפרזה שתשחוט אותך לשתי המכוניות שהוא ביקש שעלות האחזקה שלהן קרובה למשפחתית רגילה??? כמו כן גם לא קיימות כמעט אימפרזה טורבו שנת 98 לא שחוטות...

 

ולפותח השרשור, האיביזה עדיפה, יותר חזקה, קלה יותר לשיפור, ויותר יציבה, אבל שתיהן לא מתנהגות משהו...

מגאן 265

פורסם

אין בכלל מה להשוות בין 2 המכוניות...

באיביזה עולה על הפיאט כמעט בהכול

אני הייתי הולך על האיביזה

Do You Smell What The H Is CooKing...!?

פורסם
אין בכלל מה להשוות בין 2 המכוניות...

באיביזה עולה על הפיאט כמעט בהכול

אני הייתי הולך על האיביזה

יש מה להשוות.

אם אין לך מה לכתוב בהשוואה, או אין לך התרשמות מנומקת - לרשום "הייתי הולך על האיביזה" זה לא מספיק.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

היתרונות היחידים של הפונטו יהיו בצריכת דלק ובביטוח זול יותר. אני מצטרף לתומכים באיביזה. עוד יתרון שלה שלא הוזכר הוא מספר המכוניות הרב בשוק, מה שיאפשר לך למצוא אחת כבקשתך: שמורה/משופרת/משופרת רבה וכו'.

פורסם

בתור בעלים של איביזה טורבו אני מצטרף להמלצה על האיביזה !

הפונטו לא הכי אמינה , מבלה די הרבה במוסך.

קח בחשבון שהאיביזה מוגדשת (בניגוד לפונטו) ולכן הצריכת דלק שלה היא לא ממש כמו של לנטיס , אבל עדיין לא נורא.

במידה ואתה לא לוחץ כמו מטורף את יכול בכיף לנסוע על 1:12 (כמוני)

במידה ואתה מחפש רכב לשיפורים - שוב פעם איביזה היא המכונית, בעזרת צ'יפ פשוט אתה יכול להעלות את ההספק לבערך 200 כ"ס. (למרות שאני מעדיף אותה סטנדרטית)

כמובן שעדיף בהתחלה להשקיע בבולמים ובמערכת בלמים , מכיוון שכאן החיסרון הגדול של האיביזה - בפניות מהירות (מידי).

וכמו שכבר ציינו פה , ברוך השם לא חסרות איביזות למכירה , ולכן חשוב למצוא אחת שהיא לא משופרת , ולא קרועה , ורק אז לקנות - ולא ללכת על הראשונה שאתה רואה.

ודבר אחרון - אם אתה לא רוצה איביזה צהובה יקח לך קצת זמן למצוא אחת כזאת :-P

בהצלחה בקנייה....

פורסם
יש מה להשוות.

אם אין לך מה לכתוב בהשוואה, או אין לך התרשמות מנומקת - לרשום "הייתי הולך על האיביזה" זה לא מספיק.

אוקיי קיבלתי את מה שאמרת הנה ההשוואה שלי

לאיביזה יש טורבו לפונטו אין לאיביזה יש שוק טוב האיביזה יותר מהירה מהפונטו ויותר מהנה מהפונטו

הפונטו צורכת פחות דלק אך אין לה פוטנציאל לשיפורים כמו לאיביזה והדבר אחרון זה עדיין פיאט..:?

 

*** עריכה - מכיוון שאתה מנסה להשתפר - אנא ממך - כתוב להבא עם סימני פיסוק ***

Do You Smell What The H Is CooKing...!?

פורסם

למה לא לקנות אימפרזה?

צריכת דלק 1:6 ולא 1:12

מנוע נוטה למות באזור ה 100 אלף ככה שאם לא עשו אוברול אז המנוע בדרך.

גיר עולה בסביבות ה13 אלף.

 

וזה רק ההתחלה..

פורסם
למה לא לקנות אימפרזה?

צריכת דלק 1:6 ולא 1:12

מנוע נוטה למות באזור ה 100 אלף ככה שאם לא עשו אוברול אז המנוע בדרך.

גיר עולה בסביבות ה13 אלף.

 

וזה רק ההתחלה..

אתה שוכח לציין שאתה מדבר על רכבים משופרים, שלרוב לא שופרה בצורה נכונה, וחלקם גם סובל מחוסר דלק. רכב סטנדרטי ל-א יפרד מהמנוע שלו ב100K, ממש לא.

גיר חדש עולה 13K, אבל ניתן גם לשפץ ובעלות שיותר קרובה לשליש מהמחיר הזה.

 

אני הייתי הולך על אמפרזה.
ולמי שהמליץ על האימפרזה בהתחלה, נראה שאתה ממליץ קבוע על האימפרזה בלי קשר למה ששואלים. מי שרוצה צריכת דלק נמוכה הרכב האחרון שהוא צריך לקנות זה אימפרזה, מזל שלא המלצת לו לקחת יוקון בנזין ולהנמיך.

 

גיא

פורסם
אתה שוכח לציין שאתה מדבר על רכבים משופרים, שלרוב לא שופרה בצורה נכונה, וחלקם גם סובל מחוסר דלק. רכב סטנדרטי ל-א יפרד מהמנוע שלו ב100K, ממש לא.

גיר חדש עולה 13K, אבל ניתן גם לשפץ ובעלות שיותר קרובה לשליש מהמחיר הזה.

 

ולמי שהמליץ על האימפרזה בהתחלה, נראה שאתה ממליץ קבוע על האימפרזה בלי קשר למה ששואלים. מי שרוצה צריכת דלק נמוכה הרכב האחרון שהוא צריך לקנות זה אימפרזה, מזל שלא המלצת לו לקחת יוקון בנזין ולהנמיך.

 

גיא

לא, אני לא מדבר על רכבים משופצרים.

גיר של אימפרזה ימות ככל גיר ביום יומו והגיר לא יעלה 13 אלף חדש אלא 13 למשופץ+הרכבה במרכזי. חדש יותר.

נדיר לשמוע מנוע של אימפרזה טורבו *בארץ* שלא עשה אוברול לפני 150 אלף.

בקשר לחוסר דלק, גם כסטנדרט יש בעיות;

- משאבת דלק גוססת שאחרי כמה שנים לא מספקת לחץ !

- באימפרזה יש חוסר דלק בבוכנה מסויימת בגלל צורת כניסת הדלק אשר ניתן לשנות על ידי FUEL RAIL.

-MAF דפוק, אחרי כמה שנים אי אפשר לדעת האם הקריאות שלו נכונות או לא וכן יש השפעה על ביצועיים וצריכת דלק.

 

אימפרזה טורבו חדשה, שנה שנתיים שלוש זה יפה כשהאוטו מגיע ל5 הצרות הגדולות דופקות בדלת.

מדיפרנציאל אחורי וגיר עד למשאבת הגה וטורבו גוסס.

בעיות אשר נובעות מרכב "ביצועיים "כבד"" ולא יהיו ברכב כמו 172 או אפילו איביזה טורבו

פורסם

אני לא הייתי הולך לא על אימפרזה טורבו, לא על איביזה ולא על פונטו.

אני הייתי מנסה למצוא יאריס TS, שלדעתי טובה בהרבה מהפונטו וטיפה יותר טובה מהאיביזה.

המנוע הוא 1.5 ליטר עם תזמון שסתומים משתנה, 106 כ"ס, אשר מביא אותה לביצועים נחמדים(9 שניות למאה).

התנהגות הכביש טובה משמעותית משל הפונטו והאיביזה, וכך גם האמינות צפוייה להיות(טויוטה או לא?)

 

אם לא תמצא אחת, אז לדעתי עדיף ללכת על האיביזה.

פורסם

בשביל צריכת דלק נמוכה אל תקנו איביזה !

 

הצריכת דלק של איביזה משופרת במיקצת היא גבוהה ודומה לזאת של האימפרזה יותר ממה שהיא דומה לזאת ש"נהג-פשע :|" ציין.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
אני לא הייתי הולך לא על אימפרזה טורבו, לא על איביזה ולא על פונטו.

אני הייתי מנסה למצוא יאריס TS, שלדעתי טובה בהרבה מהפונטו וטיפה יותר טובה מהאיביזה.

המנוע הוא 1.5 ליטר עם תזמון שסתומים משתנה, 106 כ"ס, אשר מביא אותה לביצועים נחמדים(9 שניות למאה).

התנהגות הכביש טובה משמעותית משל הפונטו והאיביזה, וכך גם האמינות צפוייה להיות(טויוטה או לא?)

 

אם לא תמצא אחת, אז לדעתי עדיף ללכת על האיביזה.

 

כמעט ואין סיכוי לימצוא יאריס TS ב70 אלף.

פורסם

אולי יאריס אי אפשר אבל עים עוד קצת גירוד מהכיס ניתן לרכוש CLIO SPORT 01 שמבחינת רכב

ספורטיבי משאיר מאחריו את האיביזה ופיאט ונחשב כיום כמכונית ההאצבק החמה בעולם

יש רגעים שאתה פשוט מודה לבורא שאתה חי (אברהם פורת ז"ל)

×
×
  • תוכן חדש...