Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4432 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תמיד עניין אותי לדעת מה השיטה הכי מומלצת להמנע מניקוי מסיבי אחרי שחוזרים מהים.

הרי יש את כל החול וזה, והמלח שלפעמים גם נדבק על הריפוד ועוד.

רציתי לשאול מה השיטה הכי טובה להתגונן מפני זה גם מקדימה וגם מאחורה.

ראיתי שיש הרבה כיסויים יעודיים, אבל פחות למושבות אחוריים, ואלו שקיימים מאוד יקרים.

יש פתרון דומיננטי יותר לבעיה למישהו עם תקציב סטודנט כמוני?

אשמח מאוד לעזרה:)

פורסם
תמיד עניין אותי לדעת מה השיטה הכי מומלצת להמנע מניקוי מסיבי אחרי שחוזרים מהים.

הרי יש את כל החול וזה, והמלח שלפעמים גם נדבק על הריפוד ועוד.

רציתי לשאול מה השיטה הכי טובה להתגונן מפני זה גם מקדימה וגם מאחורה.

ראיתי שיש הרבה כיסויים יעודיים, אבל פחות למושבות אחוריים, ואלו שקיימים מאוד יקרים.

יש פתרון דומיננטי יותר לבעיה למישהו עם תקציב סטודנט כמוני?

אשמח מאוד לעזרה:)

לגבי המושבים,תשים מגבת יבשה היא תספוג את רוב הרטיבות,לגבי החול,אין הרבה מה לעשות חוץ מלהתנער בחוץ לפני שעולים לאוטו

m7kj.jpg
פורסם

תודה על התשובה!

את פתרון המגבת אומנם אני מכיר בערך מאז שאני קיים.

אבל חשבתי שאולי למישהו פה יש פתרון יצירתי יותר כפי ששמתי לב להרבה דברים אחרים.

אבל כנראה נסתפק במגבת (:

פורסם

בתור אחד שפוקד את הים המון.

כיסוי מושבים ייעודי שקניתי בעבר שהיה אמור למנוע רטיבות, היה בעייתי, גורם להזעה מטורפת בגב ובתחת גם אם המזגן שלך מכוון על מעלה וחצי.

במקום זה יש לי פק"ל ים ברכב, שבין היתר כולל 2 מגבות כמה שיותר גדולות וכמה שיותר סופגות.

אחת מהן מקפל לחצי, מסדר טוב על המושב כך שלא ישאר חלק חשוף מהריפוד.

את השניה שומר לאיזור הגב (לרוב לא באמת צריך אותה).

 

לגבי חול שנכנס לרכב, כל מי שהולך איתי לים יודע שצריך להביא בגדים לאח"כ, וכמובן שלפני שנכנסים לרכב יש רוטינה של ניעורים ושטיפת רגליים.

כן אני "חולה", אבל ככה אני שומר על הרכב שלי נקי מחול וסימני מים על המושבים כבר ארבע שנים מהיום שהוא אצלי.

"יאללה בירי".

פורסם
בתור אחד שפוקד את הים המון.

כיסוי מושבים ייעודי שקניתי בעבר שהיה אמור למנוע רטיבות, היה בעייתי, גורם להזעה מטורפת בגב ובתחת גם אם המזגן שלך מכוון על מעלה וחצי.

במקום זה יש לי פק"ל ים ברכב, שבין היתר כולל 2 מגבות כמה שיותר גדולות וכמה שיותר סופגות.

אחת מהן מקפל לחצי, מסדר טוב על המושב כך שלא ישאר חלק חשוף מהריפוד.

את השניה שומר לאיזור הגב (לרוב לא באמת צריך אותה).

 

לגבי חול שנכנס לרכב, כל מי שהולך איתי לים יודע שצריך להביא בגדים לאח"כ, וכמובן שלפני שנכנסים לרכב יש רוטינה של ניעורים ושטיפת רגליים.

כן אני "חולה", אבל ככה אני שומר על הרכב שלי נקי מחול וסימני מים על המושבים כבר ארבע שנים מהיום שהוא אצלי.

 

שום חולה ושום נעליים, אני חולה על הים. אבל עד הרכב, הים צריך להיות במקומו, לא ברכב.

אני איישם את מה שאמרת, תודה!:)

×
×
  • תוכן חדש...