Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4435 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

ברשותי מגאן 2 , שנת 2004 (הדגם הקצר ) .

הרכב בגירסת איבזור EX .

הרכב הגיע ללא "קרוז קונטרול " .

 

השאלה שלי :

1. האם אפשרי להתקין לו קרוז קונטרול ?

במידה וכן , איפה אפשר להתקין?

כמה יעלה התענוג הזה ?

ההתקנה היא מסובכת ?

 

תודה :)

פורסם

ברמת הגימור הזו אין חיווט לקרוז.

כדי לעשות את זה כמו שצריך יש לחבר חיווט חדש ישירות למחשב הרכב בתא המנוע, להחליף כרית אויר, להוסיף מפסקי שליטה, להחליף מחבר סיבובי בהגה שתומך בקרוז, ולהוסיף כפתור בקרת שיוט וכמובן לתכנת מחדש את מחשב התצוגה. הנזק הצפוי מתקרב לשווי הרכב (מספר אצבע - רק על המחבר הסיבובי תשלם אצל קרסו קרוב ל3000 שח)

 

אם בא לך לחבר חיווט חדש ישירות למחשב הרכב בתא המנוע, ולהתקין מפסקים בצורה חאפרית על מוט ההגה, אז העלות לא נוראית.

 

לא מכיר מישהו בארץ שעשה את זה. יש כמה דיונים בפורומים בחול.

 

הסיכון בהתקנות כאלו הוא להרס מחשב הרכב או תקיעת המחשב במצב מצערת פתוחה (טויוטה סטייל).

×
×
  • תוכן חדש...