Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4443 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי כולם! אני רוצה לשטוף את האוטו עם שיטת 2 הדליים, ולהשתמש בשמפו הנ"ל

אבל ראיתי שהדלי צריך לעבור הקצפה טובה עם צינור מים שמחובר אליו עוד התקן שמקציף אחרי שאני מוזג את השמפו.

השאלה היא כזו, יש שיטה אחרת שתקציף את הדלי בהתאם בלי שימוש בצינור וכדומה?

אני חשבתי על פחית אוויר מרוכז, כזאתי למוכרים בחנויות מחשבים לניקוי חלל האבק במחשב. זה יכול לעזור?

 

תודה!

פורסם

אתה לא באמת צריך את ההקצפה, היא לא תתרום לנקיון.

בכל מקרה אם זה כזה חשוב, תוסיף את השמפו לדלי כשיש בו מעט מים, ואז תמשיך למלא את הדלי תוך כדי ערבוב עם היד.

זה ייצר קצף.

"יאללה בירי".

פורסם
אתה לא באמת צריך את ההקצפה, היא לא תתרום לנקיון.

בכל מקרה אם זה כזה חשוב, תוסיף את השמפו לדלי כשיש בו מעט מים, ואז תמשיך למלא את הדלי תוך כדי ערבוב עם היד.

זה ייצר קצף.

תודה :)

אם זה לא כזה חשוב, אני לא אתעמק בזה.

חשבתי שבגלל שזה שמפו מאוד מרוכז ההקצפה/ערבוב חשובה שכל מ"ל של נוזל בדלי יכלול גם מהשמפו וגם מהמים.

פורסם
תודה :)

אם זה לא כזה חשוב, אני לא אתעמק בזה.

חשבתי שבגלל שזה שמפו מאוד מרוכז ההקצפה/ערבוב חשובה שכל מ"ל של נוזל בדלי יכלול גם מהשמפו וגם מהמים.

 

 

בדיוק חשבתי אותו דבר ששטפתי תאוטו לפני כמה ימים תקשיב מה תעשה -

 

תמלא את הדלי עם רבע כמות מים, ואז תשים את הסבון בכמות הרגילה - ואז תיקח צינור, ועם האצבע תנקז את המים שהם יצאו בזרם חזק - ואז תמלא את הדלי ביחס לדילול שאתה משתמש בו.

פורסם
בדיוק חשבתי אותו דבר ששטפתי תאוטו לפני כמה ימים תקשיב מה תעשה -

 

תמלא את הדלי עם רבע כמות מים, ואז תשים את הסבון בכמות הרגילה - ואז תיקח צינור, ועם האצבע תנקז את המים שהם יצאו בזרם חזק - ואז תמלא את הדלי ביחס לדילול שאתה משתמש בו.

הכל נחמד וזה, אבל אין לי צינור או גישה למקום שאפשר לחבר אליו צינור. זה למה פתחתי את האשכול מלכתחילה. נראה לי שאני אשים קצת מים, אשים את השמפו, ואז אשפוך את המים תוך כדי ערבוב כמו שסקיפופו מעליי ציין, או שאני בכל זאת אנסה גם את הפחית אוויר מרוכז, רע זה לא יכול לעשות..

פורסם

אם אתה ממש מתעקש על קצף פשוט תיקח תשים קודם סבון ואז מים, זה ייעשה קצף אבל זה לא משנה לשטיפה.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

פעם אחת מילאתי דלי , קודם שמפו ואחרי זה מים ונוצר קצף יפה ומרשים .

אני טוב ושמח יוצא בחוץ , מתחיל לשטוף את הרכב ומה אני מגלה ? שרק חצי דלי מלא במים וכול השאר זה קצף .

איך התבאסתי רצח . מאז אני ממלא קודם מים ואחרי זה שמפו .

×
×
  • תוכן חדש...