Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4455 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים,

 

אנחנו הולכים לקנות אוטו ממש בקרוב.

 

אני הוצאתי רישיון לפני 7 חודש בן 27

 

חברה שלי יש לה רישיון כבר 8 שנים והיא בת 26

 

אוטו ראשון שלנו, ביטוח ראשון שלנו. ביטוח + חובה המחירים נעים בין 7800 ל 9000 +

 

מה אנחנו צריכים לבדוק פפוליסה? מה לדרוש? אותיות קטנות? בגדול אם אפשר שתתנו טיפים למה אנחנו ממש לא מבינים בזה.

 

והאם יש חברת ביטוח מומלצת שברגע האמת לא יתנערו מאחראיות.

 

בינתיים ביטוח ישיר (הם 9 מיליון בעצם?) הציעו את ההצעה הכי זולה

פורסם

7800 לביטוח חובה+מקיף לנהג חדש זה מחיר די זול, חברה שלך לא באמת נכנסת פה למשוואה המחיר הגבוה הוא בגלל שאתה נהג חדש וברגע שאתה לא תהיה נהג חדש יותר המחירים של הביטוח ירדו באלפי שקלים.

אני מאמין שאחרי שתקרא את זה לא יהיו לך עוד שאלות:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3104065,00.html

פורסם
בינתיים ביטוח ישיר (הם 9 מיליון בעצם?) הציעו את ההצעה הכי זולה

ההצעות שלהם באמת בין הזולות שראיתי, וכן, זה אותה חברה (או יותר נכון, שתי החברות נמצאות תחת אותה בעלות).

חשוב לבדוק עלויות השתתפות עצמית במקרה של:

גניבת הרכב

תאונה בה הרכב הוגדר כאובדן להלכה (אתה מקבל כסף כאילו הרכב באובדן גמור אבל הרכב חוזר לכביש לאחר שחברת הביטוח מוכרת אותו לאיזה סוחר שמתקן אותו)

תאונה בה הוגדר הרכב כאובדן גמור (אתה מקבל כסף והרכב מורד מהכביש לצמיתות)

תאונה בה אין אובדן אלא רק תיקונים במוסך, באיזה מוסכים אתה יכול לתקן במסגרת ההסדר, כמה תוספת אתה צריך לשלם להשתתפות העצמית במידה ואתה מחליט לתקן במוסך שאינו בהסדר של חברת הביטוח

 

קבלת רכב חילופי:

קבלת רכב חילופי בכל אחד מהמקרים הנ"ל ולכמה זמן

 

כיסוי ביטוחי:

מקסימום כיסוי נזק לצד שלישי (מה המקסימום, בשקלים, שחברת הביטוח תשלם לנהג שפגעת בו כאשר אתה הוא האשם בתאונה)

 

שירותי דרך:

גרירה וחילוץ, החלפת גלגל במקרה של פנצ'ר, מילוי דלק במידה ונתקעת ועוד.

 

יש עוד כמה דברים שאני בטח שוכח, תיעזר בכתבה שצירף לך CAR141, ואולי שווה לך להתייעץ גם עם חברים/הורים/אחים/כל אחד אחר שעשה אי פעם ביטוח.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

יש לכם 2 פרמטרים שמקפיצים את מחירי הביטוח.

1. וותק הרשיון שלך פחות משנה (לא שנתיים. שנה אחת. בכל חברות הביטוח שאני מכיר הסף הוא שנה.)

2. אין לכם עבר ביטוחי בכלל. (זוגתך לא היתה מבוטחת על הרכב של ההורים שלה? אם כן אז ייתכן שזה נחשב. להתייעץ עם הסוכן.)

 

אני מציע 2 דברים.

א. לקנות רכב זול יחסית ולבטח צד ג' בלבד.

ב. ברגע שתחגוג וותק של שנה לרשיון הנהיגה להתקשר לסוכן ולעדכן את הפוליסה, תקבלו החזר יחסי על ההפרשים.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

ברור. הכוונה היתה חובה+צד ג'+גרירה+שמשות.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

×
×
  • תוכן חדש...