Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4462 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

אני נהג חדש צעיר ולאבא שלי יש רכב מהחברה ואמרו לי בחברה שרק הבת זוג יכולה לנהוג ברכב.

לכן השאלה שלי היא האם זה אומר שאין ביטוח לנהג חדש צעיר ?

ומה קורה עם אני נוסע ברכב עם אבא שלי במקרה כזה ?

ואם עוצר אותי שוטר, יכולים לשלול לי את הרישיון בגלל זה למרות שאבא שלי ברכב ?

האם יש דרך לפנות לחברת ביטוח ולבטח באופן עצמאי את הרכב לנהג חדש צעיר ?

 

תודה

פורסם

שוטר לא יעשה לך כלום כי הרכב מבוטח בביטוח חובה, אבל במקרה של תאונה הביטוח יתנער ממך.

זה רכב עבודה אז אין שום סיבה שיהיה לו ביטוח לנהג חדש, אם תקבל אישור לנהוג ברכב מהחברה שהרכב בבעלות אז תוכל לעשות ביטוח לנהג חדש אבל קשה לי להאמין שהם יאשרו דבר כזה.

פורסם

אני לא יודע כיצד לעזור לך עם הצד הטכני, אך תן לי לתת לך עצה אחת פשוטה בתור נהג חדש ובכלל- אל תנהג ברכב הזה בלי ביטוח!

 

ההשלכות של נהיגה בלי ביטוח מתאים לך יכולות להיות הרסניות.

 

מקווה בשבילך שתמצא דרך לבטח אותו בשבילך ולהנות ממנו.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

כבר הסבירו לך על ההשלכות של נהיגה ברכב ללא ביטוח, אז חוץ מזה אתה גם עלול לפגוע בעבודתו של אביך, אז גם אם אתה חושב שאתה נהג טוב ולא תצטרך להעזר בביטוח, תחשוב מה יקרה שמישהו מעבודתו של אביך יראה אותך נוהג ברכב או שתשאיר בטעות את השלט נהג חדש מאחורה.

Miata ND2

 

פורסם

תודה רבה לכולם

אני אגיד לאבא שלי שיבדוק עם קצין הרכב,

במידה וזה לא יסתדר כנראה אני לא אנהג ברכב שלו אלא אחכה עד שיהיה לי רכב משלי.

רציתי לנהוג באוטו כדי להשתפשף במלווה כדי שאני לא אשכח את הנהיגה.

פורסם
תודה רבה לכולם

אני אגיד לאבא שלי שיבדוק עם קצין הרכב,

במידה וזה לא יסתדר כנראה אני לא אנהג ברכב שלו אלא אחכה עד שיהיה לי רכב משלי.

רציתי לנהוג באוטו כדי להשתפשף במלווה כדי שאני לא אשכח את הנהיגה.

 

אתה לא יכול לשכוח איך לנהוג ,כי עדיין לא למדת נכון כיצד נוהגים.

זה שלמדת נהיגה לא אומר שאתה יודע לנהוג נכון,לצערי רוב המורים לנהיגה ,לא מלמדים לנהיגה נכונה אלא כיצד לעבור טסט.

הלימוד האמיתי שלך יהיה במהלך השנים.

 

המלווה היום בעייתי ,כי אותו אדם שמלווה אותך חייב להצהיר על היותו מלווה,נכון שאף אחד לא בודק באמת אם בוצע באמת ליווי לאותו נהג חדש.

פורסם

אל תיסע ברכב בשום פנים ואופן בלי אישור של חברת הליסינג!

 

הנך מבצע עבירה של ״שימוש ברכב ללא רשות״ שהיא לא רחוקה מעבירה של גניבת רכב. אם יקרה משהו הרשיון ישלל אוטומטית להרבה זמן, וכנראה תצטרך לעשות טסט מחדש.

 

בנוסף כמו שכבר כתבו קודם, היות ויתנערו ממך ביטוחית אם יקרה משהו, כל הנזק ייפול עליך.

פורסם

אני לא חושב שנהיגה ברכב ליסינג שאבא שלו משלם עליו טבין וטקילין יכולה להחשב שבל"ר.

 

א-ב-ל לאב זו יכולה להחשב עבירת משמעת שיכולה להוביל לאיבוד מקום העבודה או לסנקציות לא נעימות אחרות.

 

במקומות העבודה בהם עבדתי בעבר היה ניתן להוסיף ביטוח נהג חדש בעלות זניחה של כמה עשרות שקלים בחודש - אין סיבה שהדבר לא יהיה תקף גם כאן.

 

ולסיום אדגיש הנוהג ברכב ללא ביטוח מתאים מסכן את עצמו בתביעה שעלולה להביא להתרסקות כלכלית שלו ושל משפחתו במקרה של תאונה שכן הוא עלול להיות מחויב בכל הנזקים שיגרמו לו ולצד ג' שנפגע על ידו

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

הבחור טען שהרכב של אביו זה רכב חברה, יש הבדל בין רכב חברה לרכב ליסינג.

רכב חברה זה לצרכי עבודה ונותנים אישור בדר"כ לבן\ת הזוג(וגם זה לא תמיד)- התשלום על רכב חברה הוא שווי שימוש.

רכב ליסינג העובד משלם עליו סכום נאה מאוד ובגלל זה כל אחד יכול לנהוג על הרכב.

הלו הלו! חשבתי שמדברים עלי,איך התחת של יוסי התחיל לככב כאן?

:shock:

פורסם
הבחור טען שהרכב של אביו זה רכב חברה, יש הבדל בין רכב חברה לרכב ליסינג.

רכב חברה זה לצרכי עבודה ונותנים אישור בדר"כ לבן\ת הזוג(וגם זה לא תמיד)- התשלום על רכב חברה הוא שווי שימוש.

רכב ליסינג העובד משלם עליו סכום נאה מאוד ובגלל זה כל אחד יכול לנהוג על הרכב.

 

אני חושב שמדובר בליסינג ונוצר בלבול במושגים.

Infiniti G37-Sold

Toyota Corolla 2014-חזרה לאלבר

Ford Focus 1.5 2016

פורסם (נערך)

לא חושב שיש קשר אם זה רכב חברה, ליסינג או סתם מושכר, או אם האבא משלם או לא על הרכב.

 

לדוגמה, אם אני שוכר רכב אני לא יכול לתת לאף אחד לנהוג ברכב, אלא אם חברת ההשכרה מסכימה.

 

האבא לא הבעלים הרשומים של הרכב ולכן האבא לא יכול לתת למישהו אחר לנהוג ברכב.

עריכה אחרונה על ידי armagedon
פורסם
לא חושב שיש קשר אם זה רכב חברה, ליסינג או סתם מושכר, או אם האבא משלם או לא על הרכב.

 

לדוגמה, אם אני שוכר רכב אני לא יכול לתת לאף אחד לנהוג ברכב, אלא אם חברת ההשכרה מסכימה.

 

האבא לא הבעלים הרשומים של הרכב ולכן האבא לא יכול לתת למישהו אחר לנהוג ברכב.

 

צר לי לומר לך,אבל מה שרשמת פשוט לא נכון.

*כאשר הרכב נלקח כליסינג דרך חברת העבודה, הוא כאילו שלך, זה חוזה ל3 שנים פשוט התנאים והטבות הם דרך העבודה.

ניתן לבטח את מי שרק אתה רוצה-כמובן שאם זה נהג חדש אז בתוספת תשלום.

*כאשר הרכב נחשב רכב חברה, אך ורק אז החברה עצמה יכולה לקבוע מי ינהג ברכב,רוב החברות מאפשרות לבן\ת הזוג.

חברה גם יכולה לקבוע שאף אחד חוץ מהעובד לא נוהג ויכולה גם לקבוע שמבחינתה כולם נוהגים.

הלו הלו! חשבתי שמדברים עלי,איך התחת של יוסי התחיל לככב כאן?

:shock:

פורסם

בוא תסביר לי מה ההבדל:

האוטו בכל מקרה לא רשום על שמי.

כמה יורדים לי מהמשכורת לא מעניין את חברת הליסינג.

בחוזה שחתמתי עליו כדי לקבל את האוטו כתוב מי רשאי לנהוג.

אם אני רוצה נהגים נוספים אני צריך להסדיר את זה מראש (ולא בטוח שיסכימו)

×
×
  • תוכן חדש...