Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4461 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בלבלתם אותי קצת

הרכב ניתן לאבא שלי מהעבודה, ויורד לו סכום מסויים מהמשכורת על הרכב והוא אצלו 24 שעות, לא רק בזמן העבודה, יש לו דלקן ואין הגבלה של דלק.

אבל אני יודע שזה מAVIS כי כשעושים טיפול מביאים לו רכב חילופי שעליו רשום AVIS.

השאלה העיקרית היא האם אני יכול לנהוג ברכב כשהוא יושב לידי ? הרי הוא יכול להגיד שהוא לא מרגיש טוב וביקש ממני לנהוג, לא ?

הרצון שלי הוא לנהוג בתקופת המלווה, ולא מעבר לכך כי אחרי זה כנראה אקנה רכב.

ובעבודה לא יעשו לו בעיות כי אני יודע שאנשים נותנים את הרכב לילדים שלהם בכל זאת

אך הם לא נהגים חדשים וצעירים ואני כן.

לכן יותר מעניין אותי מה קורה במצב כזה מול החוק ? ובמקרה של תאונה ?

כי חלק אמרו פה ששוטר לא יעשה כלום וחלק אמרו שיכולים לשלול לי את הרישיון כי יוצא שאני נוהג בלי ביטוח.

פורסם

כל עוד לא קרה כלום - אף אחד לא יעשה לך כלום.

 

אם תהיה תאונה תחטוף תיק רציני, וגם אבא שלך. לבנות על הונאת ביטוח זה לא צעד חכם.

 

מה לעשות - לקבל אישור ממי שאחראי בחברה של אביך שאתה רשאי לנהוג, כמו שאמרו לך קודם.

פורסם
אתה לא יכול לשכוח איך לנהוג ,כי עדיין לא למדת נכון כיצד נוהגים.

זה שלמדת נהיגה לא אומר שאתה יודע לנהוג נכון,לצערי רוב המורים לנהיגה ,לא מלמדים לנהיגה נכונה אלא כיצד לעבור טסט.

הלימוד האמיתי שלך יהיה במהלך השנים.

 

המלווה היום בעייתי ,כי אותו אדם שמלווה אותך חייב להצהיר על היותו מלווה,נכון שאף אחד לא בודק באמת אם בוצע באמת ליווי לאותו נהג חדש.

 

התכוונתי לשכוח את מה שלמדתי עד היום,

אני יודע שיש עוד הרבה מה ללמוד ואיך לנהוג נכון, הרבה מעבר לחוק היבש.

לי דווקא היה מורה שמלמד לנהוג ולא רק לעבור טסט לשם שינוי.

בשיעורים לדוגמה הייתי שוכח דברים קטנים אם היה מרווח גדול בין שיעור לשיעור וזה מה שהתכוונתי.

פורסם

MEGA למה אתה מחפש להכנס למקומות שאתה לא תוכל לצאת מהם אחר כך?

 

אם אין לך ביטוח שמתאים לך (קרי נהג חדש) אתה סתם מסכן את עצמך כשאתה נוהג ברכב הזה.

 

תבקש מאבא שיברר עם קצין הרכב אם אפשר לעשות ביטוח לנהג חדש על הרכב, תוסיפו עוד כסף ותנהג בראש שקט.

במידה ותקנה לך רכב אחר תבטל את הביטוח לנהג חדש על הנוכחי ושלום על ישראל.

 

אל תנסה לרמות את כל העולם.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

לסכם את כל מה שאמרו לך, יש שני צדדים לעניין שצריך לבדוק :

 

1. אבא שלך צריך לפנות לקצין הרכב שלו ולשאול אותו מה הפרוצדורה במקרה כזה (צריך לקבל את הסכמת המעסיק, זאת כדי לא לסכן את מקום עבודתו של אבא שלך, למקרה שתשבית לו את הרכב, שמישהו יראה אותך נוהג ועוד אי אילו סיבות).

 

2. פנה ישירות לאויס ובדוק איתם האם האם זה אפשרי או לא (צריך לוודא שמבחינת חברת הליסינג/השכרה יש ביטוח חוקי למהדרין לנהג חדש, זאת כדי לכסות את עצמך מבחינת החוק).

 

יש הרבה וריאציות, אחד המעסיק שלו אוסר, השני אין ביטוח מחברת ההשכרה, השלישי נמצא בהשכרה, הרביעי נמצא בליסינג, החמישי בכלל רכב בבעלות החברה עצמה אך בלי ביטוח...כל אחד נמצא בסיטואציה אחרת.

 

אני יכול להגיד שלאשתי היה רכב מהעבודה (השכרה) שרשמית היה אסור לי לנהוג עליו, הלכתי עצמאית עם אשתי לחברת ההשכרה, נתתי להם צילום רשיון נהיגה והוסיפו אותי לרשימת הנהגים הרשאיים לנהוג על הרכב, כל זה ללא קשר למעביד שבפועל לא היה איכפת לו כל כך.

×
×
  • תוכן חדש...